Spring naar bijdragen

Trammelant


Watjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik snap je opmerking niet helemaal.  In de quote zie je staan dat ik het ook een mooie verandering noem. Het ontdekken van nieuwe mogelijkheden van de software heeft niets met geocachen te maken. Wanneer nieuwe mogelijkheden gemeld worden kunnen ze door iedereen gebruikt worden. Reintje heeft er ja moeite voor gedaan en er zullen vele mensen zijn die de nieuwe mogelijkheden niet van zich zelf ontdekken maar er graag dankbaar gebruik van maken.

 

Voordat dit verkeerd gaat lopen. Zie de smilie achter het bericht. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas na mijn vraag werd duidelijk waarom reintje geen ruchtbaarheid had gegeven aan deze nieuwe funtie. Vandaar ook de naam van deze thread. Zoals gezegd begreep ik jou opmerking niet helemaal. :huh: Daarom heb ik me wat duidelijker uitgedrukt. We zijn nog steeds even goede vrienden. :blush:;) Maar dat is soms moeilijk bij een forum omdat je het gezicht van de persoon niet kunt zien en de intonatie niet kunt horen kun je verkeerde conclusies trekken. Of is dat misschien wel een voordeel dat je sommige personen niet kunt zien? ;):D

 

Groetjes Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
En Reintje, ben je nog bezig met de gevonden maar reeds gearchiveerde caches?

Of doel je daar op met de gemaakte optie die je terug moest draaien ? :P .

Daar doelde ik op.

En hoopte dat je niet gepasseerd voelde. Het is wel de bedoeling dat het weergeven van de gearchiveerde caches wel weer zichtbaar gaat worden.

 

Hum... :D... bijna tijd om mijn donatie 2006 over te maken.... :) ik durf het bijna niet te vragen Reintje :lol: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...