Spring naar bijdragen

Reviewer stemlijst


Peetee

Aanbevolen berichten

1. Kruimeldief (heel nederland) [ 68 ]  [32.23%]

2. GeoWolf (heel nederland) [ 56 ]  [26.54%]

3. Camelion (heel nederland) [ 37 ]  [17.54%]

Total Votes: 211

 

Kruimel, gefeliciteerd!! :thumbup:

 

Zo ontdanks dit super lage aantal stemmen toch de poll en het draadje dicht....

Nu tijd om afspraak te maken om met zijn drietjes om de tafel te gaan zitten.

 

Ik vind het aantal stemmen nog best meevallen, als je bedenkt dat slechts een klein deel van de cachers op dit forum komt en daarvan slechts een deel ook echt regelmatig!

Ik denk daarom ook dat de poll een goed beeld geeft van de voorkeur van de bezoekers van dit forum. Ik ben benieuwd hoe e.e.a. verder uitpakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

"Zo ontdanks dit super lage aantal stemmen toch de poll en het draadje dicht....

Nu tijd om afspraak te maken om met zijn drietjes om de tafel te gaan zitten. "

 

 

Eigenlijk een vreemde opmerking, want ik herinner me helder dat jijzelf ergens schreef dat je zo'n 200 reacties verwachtte.

Dus dat was keurig voorspeld.

 

Maar hieruit kun je dus duidelijk lezen wat de waarde van al het geheibel op het forum is.

Er zijn momenteel 4115 cachers geregistreerd, dus zelfs als je rekening houd met een aardig aantal afvallers is een aantal van 211 stemmers eigenlijk niet representatief te noemen, want het is maar amper 5% van het totaal.

En dan te bedenken dat het onderwerp toch mensen heeft getrokken - oa. door "mobilisatie"- die anders niet actief zijn op het forum.

 

Overigens ben ik blij met de uitslag en nog steeds verwonderd over de positie van Geowolf in dezelfde uitslag. Ik moet er niet aan denken dat .......... :huh:

 

Kruimel, van harte gefeliciteerd. Ik heb alle vertrouwen in jou! :thumbup:

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief, gefeliciteerd! Ook ik ben zeer tevreden met deze uitslag. Bij mijn sollicitatie gaf ik aan te verwachten onderaan te zullen eindigen vanwege mijn radicale standpunt ten opzichte van flutcaches. Nu blijkt dat veruit de meeste stemmen zijn gegaan naar de kandidaten die nadrukkelijk afstand nemen van het subcultuurtje rond ‘snel logbare’ caches, waar scoren zonder presteren tot hoogste norm is verheven.

 

Dit resultaat is geruststellend en hoopgevend. Geruststellend omdat authentieke geocachers blijkbaar nog een meerderheid vormen (bedankt voor jullie steun!). Hoopgevend omdat tenminste één reviewer zich door deze uitslag gesterkt kan voelen verdere debilisering van onze hobby tegen te gaan door drive-in doosjes en H&R-niemendalletjes af te keuren.

 

Kruimeldief voert kwaliteit hoog in zijn vaandel. Daarbij beschikt hij over een vlotte en scherpe pen en veel tijd. Ook als approver zal hij ons op geheel eigen( )wijze blijven verrassen met inzichten en initiatieven. Ik wens hem veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kom ik dagelijks op dit forum, maar vanochtend zag ik ineens dat draadje terwijl het al dicht was... ik heb dus niet kunnen stemmen...

 

aan de andere kant, ik had de uitslag toch niet beinvloed (had ook op Kruimel wilen stemmen :thumbup:).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hieruit kun je dus duidelijk lezen wat de waarde van al het geheibel op het forum is.

Ik weet niet hoeveel cachers er momenteel geregistreerd zijn, maar zelfs als je rekening houd met een aardig aantal afvallers is een aantal van 200 eigenlijk niet representatief te noemen, want het zou wel eens minder dan 1% kunnen zijn.

 

 

Grof gezegd is 200 stemmers ongeveer 10 % van de geregistreerde cachers.

 

Net als Robert zag ik dit draadje vanochtend ook voor het eerst. Alhoewel ik nog niet zo lang "aktief" ben op dit forum.

 

Misschien een tip om bij volgende poll's het onderwerp wekelijks opnieuw onder de aandacht te brengen. Als er namelijk niemand meer reageerd kom je het draadje ook niet vanzelf tegen. Niet op de index en ook niet in "mijn assistent"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...