Spring naar bijdragen

Reviewer stemlijst


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Allemaal heel erg hartelijk bedankt voor de felicitaties en voor de stemmen en dus het vertrouwen in mij. :beerchug:

 

Toch ben ik bang dat jullie ietwat voorbarig zijn :D

 

Ik heb de meeste stemmen gekregen, dat klopt. Ik heb als het ware de Poll "gewonnen".

Of ik al reviewer ben of nog wordt kan ik niets van zeggen omdat ik het gewoon niet weet. :no:

We wachten geduldig af. Jullie en/of ik zullen er vanzelf wel wat over horen.

 

Het is een gewichtig onderwerp, maar we moeten er niet te zwaar aan tillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk krijgt Kruimel ook van ons de felicitaties :huh:

Ik heb alleen één vraag. Op het draadje waar je kon stemmen voor een reviewer mag je niet reageren dus dan doe ik het maar hier.

 

Volgens mij was er sprake van één extra approver, Kruimel heeft de poll gewonnen, zoals duidelijk blijkt uit de uitslag. Nu wordt er opeens gemeldt dat men "met zijn drieën om de tafel moet gaan zitten"

 

Volgens mij is 1 + 1 nog altijd 2, tenzij Gimli ook weer in de picture is.

 

Groeten van Marja :rolleyes:die hoopt snel Kruimel in aktie te zien, moet hij ook eens werken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Hoopgevend omdat tenminste één reviewer zich door deze uitslag gesterkt kan voelen verdere debilisering van onze hobby tegen te gaan door drive-in doosjes en H&R-niemendalletjes af te keuren.

Ik krijg sterk het idee dat Geowolf de regels van Geocaching.com niet kent. Nergens staat vermeldt dat dit soort caches niet is toegestaan

Sterker nog Geocaching is ontstaan met een micro cache

Wat ben ik blij dat Kruimeldief de meerderheid van stemmen heeft gekregen.

Kruimel ik hoop dat je snel aan de gang kunt gaan.

Ruud :rolleyes:debilisering is een prachtig woord, maar slaat in deze context nergens op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Allemaal heel erg hartelijk bedankt voor de felicitaties en voor de stemmen en dus het vertrouwen in mij. :D

 

Toch ben ik bang dat jullie ietwat voorbarig zijn :blush:

 

Ik heb de meeste stemmen gekregen, dat klopt. Ik heb als het ware de Poll "gewonnen".

Of ik al reviewer ben of nog wordt kan ik niets van zeggen omdat ik het gewoon niet weet. :naughty:

We wachten geduldig af. Jullie en/of ik zullen er vanzelf wel wat over horen.

 

Hallo Kruimel,

Ook vanuit Brabant de felicitaties!

Hoe verloopt de procedure nu verder dan en wanneer kunnen we de uitslag daarvan vernemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een poosje niet actief geweest, vanwege werkzaamheden, die het uitvoeren van deze hobby verhinderen; fout fout fout, dus niet kunnen meestemmen. Maar dat had de uitslag niet beinvloed... Een nuchtere Drent uit Emmen vertrouw ik de reviews graag toe. Na de vakantie zal ik daar graag gebruik van maken...

 

Kruimel van harte! ik hoop dat je nu zelf nog wel aan geocachen toekomt. Of ga je ze allemaal eerst zelf ontmaagden... :naughty: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had beloofd erop terug te komen als ik meer nieuws had ;)

 

Natuurlijk is dat "er op terugkomen" even op de achtergrond geraakt omdat ik even wat anders te doen had, namelijk een aantal caches reviewen.

Klopt, ik ben nu sinds 4 dagen een van de reviewers van geocaches in Nederland :ph34r:

 

Ik wil wel benadrukken dat Kruimeldief hier op het forum gewoon forumlid en moderator is. Ik wga hier geen discussies voeren over caches die ik wel of niet goed gereviewed heb. Daarvoor moet men bij de Kruimel de Reviewer zijn en die zit hier niet op het forum.

Reviewer ben ik voor Geocaching.com en dat is geen Geocaching.nl :no:

 

@TTobi: klopt, de tijd die ik in het reviewen steek, kan ik niet in het forum steken. Allicht dat ik dan wat minder op de voorgrond aanwezig ben hier op het forum. Maar blijf wel gewoon lekker meedoen hier.

 

@MegaHeks: Het is maar hoe je het bekijkt. Een goede kok zorgt er wel voor dat je niet dik wordt. Maar huh, dieet is over en uit. Het is nu een kwestie an op peil houden, wat je ook weer als een soort dieet kunt zien ;). In bijna 5 maanden is -35 a -36 toch wel voldoende? Ik zit onder mijn eigen streefgewicht.

 

@Twinlife: Zweten? Ik hoop het toch niet. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat ik ga zweten. Trouwens, langs de weg, bedankt voor het kaartje, ook namens oes Feegie. :)

 

Life is short; eat dessert first.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zweten? Ik hoop het toch niet. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat ik ga zweten

 

Ik zal eens kijken of ik je op niet al te lange termijn aan het werk kan zetten, want mensen die niet van zweten houden mogen best een beetje gepusht worden! :ph34r:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...