Team Professor X Geplaatst 19 september 2007 Share Geplaatst 19 september 2007 Logrol voor Nano klik.Hoe maak je'm? klik. En als je hem niet dubbelvouwt past hij in de X-box Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim&Job Geplaatst 23 september 2007 Share Geplaatst 23 september 2007 is er nog iets nieuws in de goodiesshop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 september 2007 Auteur Share Geplaatst 23 september 2007 Niet echt. Ik heb inmiddels een paar monsters ontvangen. De buisjes zijn heel donker van kleur en groen en bruin lijken erg op elkaar door deze donkerte. De schroefdoppen ziijn waterdicht. Het blijkt dat ik de buisjes in een 3 cm. dikke enveloppe kan stoppen. Gelukkig want als pakje verzenden is ondoenlijk financieel. Ik zal berichten wannneer ze leverbaar zijn en wat de prijs wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2007 Er zijn plannen om een multi-linguaal kwartetspel te maken met thema 'geocaching'. Het komt in Ned, Frans, Duits. Voor een prijs van zeg 9 euro, zou er belangstelling voor bestaan, aangenomen dat het een leuk ontwerp is geworden vergelijkbaar met de eerder door mij op aanvraag geïmporteerde USA cardgame? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 4 oktober 2007 Share Geplaatst 4 oktober 2007 Lijkt mij wel geinig, count me in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 4 oktober 2007 Share Geplaatst 4 oktober 2007 Er zijn plannen om een multi-linguaal kwartetspel te maken met thema 'geocaching'.Het komt in Ned, Frans, Duits. Voor een prijs van zeg 9 euro, zou er belangstelling voor bestaan, aangenomen dat het een leuk ontwerp is geworden vergelijkbaar met de eerder door mij op aanvraag geïmporteerde USA cardgame? Daar is zeebanket wel voor te porren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 4 oktober 2007 Share Geplaatst 4 oktober 2007 Is wel leuk om weg te geven voor een FTF'er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 4 oktober 2007 Heden kreeg ik uit Duitsland een doos aan met bruine PETlings van 10 x 3 cm groot met groene schroefdoppen. Na 1 dag onderin een emmer water blijken ze zolang waterdicht te blijven. Aangezien ik niet kan inschatten hoeveel men tegelijk koopt, heb ik de prijs met verzendkosten op 2 euro per stuk gezet. Als blijkt dat men er 3 of meer tegelijk meestal bestelt dan kan er van de prijs 44 cent af. Namelijk: 1 stuks= 27 gram = 2 postzegels, 2 voor 3 postzegels, 3 voor 3 postzegels en 4 voor 4 postzegels. Totdat de shoppage is aangepast dient men voor bestelling dit even op te geven in het 'opmerkingen' veld van het bestelformulier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim&Job Geplaatst 4 oktober 2007 Share Geplaatst 4 oktober 2007 ik heb wel belangstelling maar ik moet het nog even aan mijn ouders vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 24 november 2007 Auteur Share Geplaatst 24 november 2007 Er is geregeld gevraagd naar de spulletjes die Sissy-n-CR verkoopt. Ik heb nu binnen gekregen van ze: de mylar sjablonen. Met een spuitbus of een kwast kan je nu makkelijk een tekst op je cachedoos plaatsen het formaat in cm is: 15,5 x 9,5 cm. Zo te zien is een sjabloon vele keren te gebruiken als je die netjes schoon houdt. De tekst is wel anders dan op de foto Official Geocaching Game Piece see inside for details Cache:___ Contact info: _____ Ik moet nog doorrekenen wat de prijs wordt: ongeveer +2,50 denk ik. Ik heb ook een paar van die magneetjes van ze om uit te proberen. Gegadigden kunnen zich melden. Het is een stripje met 3 magneetjes die plakt op een ander metalen stripje dat is voorzien van dubbelzijdig plakband. Niet stevig genoeg. Dat wordt schroeven. Misschien werkt superlijm ook. Verder zijn er een paar (8-slot): voor mensen om uit te proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 24 november 2007 Share Geplaatst 24 november 2007 Verder zijn er een paar (8-slot): voor mensen om uit te proberen. Daar wil ik er wel een van proberen, Qat zijn de kosten van deze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 24 november 2007 Share Geplaatst 24 november 2007 8-shot , handig voor 8 patronen in je shotgun. In dit geval 8xAA batterijen voor je GPS! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 24 november 2007 Share Geplaatst 24 november 2007 Ziet er goed uit die sjablonen! Ga ik zeker bestellen!!! Ik wacht af waar en wanneer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shakewallet Geplaatst 24 november 2007 Share Geplaatst 24 november 2007 Er is geregeld gevraagd naar de spulletjes dieSissy-n-CR verkoopt. Ik heb nu binnen gekregen van ze: de mylar sjablonen. Met een spuitbus of een kwast kan je nu makkelijk een tekst op je cachedoos plaatsen het formaat in cm is: 15,5 x 9,5 cm. Zo te zien is een sjabloon vele keren te gebruiken als je die netjes schoon houdt. De tekst is wel anders dan op de foto Official Geocaching Game Piece see inside for details Cache:___ Contact info: _____ Ik moet nog doorrekenen wat de prijs wordt: ongeveer +2,50 denk ik. Ik heb ook een paar van die magneetjes van ze om uit te proberen. Gegadigden kunnen zich melden. Het is een stripje met 3 magneetjes die plakt op een ander metalen stripje dat is voorzien van dubbelzijdig plakband. Niet stevig genoeg. Dat wordt schroeven. Misschien werkt superlijm ook. Verder zijn er een paar (8-slot): voor mensen om uit te proberen. Bestelling is onderweg via goodies shop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikTheMachine Geplaatst 24 november 2007 Share Geplaatst 24 november 2007 Bestelling is onderweg via goodies shop Mag ik vragen hoe dan? Ik kan de producten helemaal niet vinden in de shop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden