De Roode Loper Geplaatst 1 mei 2007 Geplaatst 1 mei 2007 Ja, ja , ja ze zijn er weer De cardgames. Ik heb er 5 stuks weten te bemachtigen. Wie wil? Bestelling is onderweg.
TheFamily Geplaatst 1 mei 2007 Geplaatst 1 mei 2007 (bewerkt) Wij willen er ook wel 1. Pm is verzonden. Edit: vandaag dit kaartspel ontvangen, de 14 euro meteen overgemaakt. 2 mei 2007 bewerkt door TheFamily
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 1 mei 2007 Auteur Geplaatst 1 mei 2007 En helaas ze zijn alweer op. voor de andere gegadigden.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 4 juni 2007 Auteur Geplaatst 4 juni 2007 Goed nieuws: er zijn weer een handjevol cardgames aangekomen. Vanaf heden te bestellen op de shoppage (in veld 'opmerkingen' zeggen). De prijs is nog immer 14 euro. De keycords worden schaars omdat ze in de USA heden uitverkocht zijn waardoor ik de voorraad niet heb kunnen aanvullen.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 22 juni 2007 Auteur Geplaatst 22 juni 2007 De cardgames zijn inmiddels weer uitverkocht. Verder: er zijn vorige week TB's in omloop gebracht waarbij de activatie code CACHER fout is. Die moet zijn WORLD.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 9 juli 2007 Auteur Geplaatst 9 juli 2007 De kentekenplaathouderrandsticker is - na korte afwezigheid - weer verkrijgbaar. Ook zijn de volgestikte badges met het geocaching logo weer beschikbaar gekomen. Die hadden geruime tijd een leveringsprobleempje dus.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 20 juli 2007 Auteur Geplaatst 20 juli 2007 Er zijn weer keycords. Die waren al ruim een maand uitverkocht. Ook de befaamde reversspeldjes onder de naam 'lapel pin' zijn weer in ruime mate te koop. Achterstallige leveringen gaan vandaag de deur uit. De shop-page wordt wat later bijgewerkt. En voor de liefhebbers van luxe en dure hoofdbedekking: er zijn weer een paar groene petjes met GC-symbool beschikbaar.
LTeunis Geplaatst 20 juli 2007 Geplaatst 20 juli 2007 (bewerkt) Ook de befaamde reversspeldjes onder de naam 'lapel pin' zijn weer in ruime mate te koop. Deze staan niet op de shop pagina, Hoe duur zijn deze en hoe zien ze eruit? Of heb ik iets gemist? Laat maar Ik heb dus duidelijk iets gemist. Noem het maar ...lag 20 juli 2007 bewerkt door LTeunis
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 september 2007 Auteur Geplaatst 12 september 2007 Ik wil graag weten of er veel belangstelling is voor dit product: dat beschikbaar is bij: Duitse goodiesshop het zijn kleine containers. De maat staat er niet bij. Ik zal dat navragen.
cachorganic Geplaatst 12 september 2007 Geplaatst 12 september 2007 ik wil er graag 5 hebben. ik heb ze op de u.k. goodieshop ook al zien staan.
De Roode Loper Geplaatst 12 september 2007 Geplaatst 12 september 2007 Ik wil graag weten of er veel belangstelling is voor dit product: dat beschikbaar is bij: Duitse goodiesshop het zijn kleine containers. De maat staat er niet bij. Ik zal dat navragen. Grüner PETling (10cm) ohne Deckel, ideal als Micro-Cache.
gpsgek Geplaatst 12 september 2007 Geplaatst 12 september 2007 Ik heb hem afgelopen zondag ook in Real Life als cache gezien. Je kunt ze flink lastig verstoppen... Overigens was degene die ik vond inderdaad ongeveer 10 cm lang.
speurvuur Geplaatst 12 september 2007 Geplaatst 12 september 2007 Nou dan mag de cachelegger wekelijks wel terug gaan om een nieuwe logrol te plaatsen want die is dan ook zo vol.....
Riesjart Geplaatst 12 september 2007 Geplaatst 12 september 2007 Drie (3) van deze groenkleurige buisjes, inclusief groene dop, staan op mijn verlangslijstje!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden