Spring naar bijdragen

Wie logt de meeste First Finds


Aanbevolen berichten

Even een vraagje van een blonde digibeet.  Hoe zet je dan Javascript aan?

 

Net een paar van je correcties verwerkt.

Die Purk toch, logde zijn eigen cache als eerste als found, hahahaha.

Was ik even niet op verdacht.

Kan gebeuren als je het verkeerde aanvinkt.

 

Ik weet bijna zeker, dat het ook wel eens bij andere caches van andere cache-leggers is gebeurd.

Ik wacht wel op de correcties.

 

<off topic>

Ik zou je haarkleur toch niet als blond omschrijven... :thumbup:

</off topic>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wegens grote vraag is er een nieuwe statistiek bijgekomen: Een ranking op FirstFinders. :yes:

Dat is toch tegenstrijdig met de resultaten uit deze Poll.

Maar ik wil niet gaan liggen stoken hoor :thumbup: maar het verbaasd mij gewoon.

 

Ik neem mijn petje af voor Williii die de de tijd heeft genomen om alle First, Second en Third finders heeft geinventariseerd (jemig :eek: wat een klus moet dat zijn geweest !!) en voor Reintje die e.e.a. heeft geimplementeerd op de site ;)

 

Zelf zal ik niet extra geen rennen om hoger in deze ranglijst te komen, al is het nog steeds leuk om een cache te ontmaagden natuurlijk. Ik wens iedereen die wel waarde hecht aan een hoger notering in deze nieuwe ranglijst veel succes.

 

gr.

mr.Bean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke nieuwe statistiek :thumbup:

 

En zie daar in de gewone statistieken val ik buiten de top 200, maar in deze op nr 46 :yes: Met stip gestegen :eek:

 

Hoewel natuurlijk wel een beetje vertekend aangezien er hier in het Noordoosten minder geocachers zitten dus als er een nieuwe cache online is zit ik bijna altijd wel bij de eerste 3 vinders (van de week nog met "Puntje Erbij" een cache van "Kruimeldief") Zit je in de zgn "Hardcore Triangel" dan heb je wel een beetje meer concurrentie.

 

Maar wel leuk bedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je correctie is verwerkt. :thumbup:

 

Williii bedankt! Ik wist het toevallig van deze cache, de rest zou ik echt niet meer weten.

Misschien nog een vraagje. Is het mogelijk om, net als bij de andere statistieken, de naam te laten markeren als je op een naam zoekt? Vind ik daar wel handig.

Verder nogmaals top dat je het allemaal hebt uitgezocht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Williii bedankt voor al je noeste arbeid! :blush:

 

Jouw lijst (waar wij nog niet op stonden) was voor mij een extra stimulans om, na enige twijfel, vannacht :ph34r: toch op pad te gaan voor de eerste maagd. Met succes! :dribble:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willii en Reintje bedankt voor deze mooie Tool. Heel leuk om weer eens terug te kijken naar de caches waar we zo veel plezier aan hebben beleefd. We hadden gelijk weer discussies over oude caches en of het terecht was dat iemand daarvoor goud,zilver of brons had. :yes:

 

Om dit goed bij te houden is het wel handig als de vinders van goud,zilver en brons in de juiste volgorde loggen. Of tenminste vermelden in welke volgorde de maagd is gegrepen. Bij oudere caches is dit niet altijd juist vermeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.

 

van de week nog met "Puntje Erbij" een cache van "Kruimeldief"

Kruimeldief heft er wel de hand in maar de cache is van Puntje Erbij :yes: Kruimeldief houdt niet van dit soort caches.

 

O ja en wie is "Puntje Erbij" dan? Je wederhelft of nog iemand anders? :yes:

 

 

Groeten Hoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan een ieder geruststellen.

 

De volgorde waarin er op de site gelogd wordt is niet van (doorslaggevend) belang voor de Goud, Zilver en Brons toekenning.

Als ze op verschillende dagen zijn gelogd is dat natuurlijk wel de ranking, maar Wiliii heeft van ruim 2000 caches de logs doorgelezen en aan de hand van de log vastgesteld wie er 1, 2 en 3 waren.

De ultieme volgorde is de volgorde waarin er in het logboek is gelogd. De eerste in het logboek is de eerste. Gevolg is dus ook dat er geen twee teams als eerste kunnen zijn. Ook al ga je met meerdere teams op pad, er is altijd een iemand (en dus een team) die de cache als eerste spot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Wat meer aandacht voor de ftf ranglijst. Nogmaals het idee van het gebruik van de geocaching.nl homepage. De waarden bij een lopende kwartaal stand zijn natuurlijk wel wat lager dan de hieronder getoonde.

 

lopkwxtf.jpg

bewerkt door hrng
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...