Vledder Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Beste Willem, Ook vanuit het Noorden, (je weet wel daar bij 't Vledderbos) van harte beterschap gewenst door alle Vledders !!!
kapper Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 (bewerkt) Yvonne en ik hopen dat Willem weer spoedig het ventje is. En als er een handje hulp nodig is bij het onderhouden van de caches, dan horen we dat graag. We wonen vlakbij .... Voor Willem : all the best !!! 28 november 2004 bewerkt door kapper
doortje Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Van Harte Beterschap voor Willii en ook veel sterkte voor Bionda (je zal wel erg geschrokken zijn)
GeoGerard Geplaatst 27 november 2004 Geplaatst 27 november 2004 Ik kom net terug van Vlieland, dus heb een paar dagen het forum niet kunnen volgen. Wist even niet wat ik las, had dit niet verwacht. Williii deed toch aan hardlopen? Ben dus behoorlijk geschrokken. Vanuit Zaandam wens ik je het beste en hoop spoedig weer een cache log van je te lezen en je op een event weer tegen te komen. Sterkte! Gerard
De Overburen Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Als er één team is dat weet hoe belangrijk je gezondheid is, dan zijn wij het wel... We hopen je binnenkort weer te kunnen verwelkomen bij een van onze caches, als je in de buurt bent, ben je uiteraard van harte uitgenodigd om nog eens langs te komen. Veel Beterschap De Overburen Adriaan & Lisette
Pieter Walker Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Van harte beterschap, veel sterkte. En hopelijk snel weer terug in het cache gebeuren. Met vriendelijke groeten van Pieter Walker.
thex Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Van harte beterschap, vooral niet piekeren, en kaartje is onderweg.
sjors Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Heel veel beterschap gewenst van uit Zuid Limburg. Hopelijk krabbel je snel weer op, want hoewel je "De Groene Taille" op je lijstje hebt staan zou ik je graag ook eens wat zuidelijker willen zien bij de rest van onze caches. Je wordt in ieder geval goed verzorgd en als het medeleven uit “geocachers land” hartversterkend is, dan kan het gewoon niet meer kapot gezien de vele reacties. Bionda jij bedankt voor je goede werk voor Willem (uiteraard ;-) ) en de tijd die je je getroost om ons zo goed op de hoogte te houden. Klasse! sjors&co&bo
HalveZool Geplaatst 28 november 2004 Geplaatst 28 november 2004 Van harte beterschap Willi vanuit Leiden. Hopen dat je snel weer in de buitenluch aan het cachen kan slaan!
Wilxlii Carrotte Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 Sinds vanmiddag weer thuis Nogmaals heel hartelijk dank voor alle steunbetuigingen die ik heb mogen ontvangen Dat heeft me heel goed gedaan. Met mijn hartje gaat het redelijk goed. De beschadiging is zoals ik had verwacht klein. Dat bleek uit een echo van het hart en een fietsproef. Ik moet wel aan medicijnen om het verkeerde cholesterol buiten te houden en zodoende herhaling te voorkomen. Belangrijkste voor mij is nu dat ik me goed voel Ook mag ik alles doen inclusief hardlopen. Even zien wanneer ik daar weer voorzichtig mee begin. Cachen was ik sowieso nog niet van plan. Wel een cache verstoppen natuurlijk. Normaal had ie er al gelegen. Het plekje had ik al verkend. Puzzel is klaar. Maak de borst maar vast nat...
Kruimeldief Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 (bewerkt) Williii, welkom terug. Je bent gewoon ff met de beide pootjes op de grond geplaatst en gewaarschuwd Ben blij voor je dat het toch nog met een "sisser' afgelopen is. Hoe beviel het fietsen? GRTZ Kruimel 30 november 2004 bewerkt door Kruimeldief
skansen Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 Welkom thuis Williii. Zoals het hartje thuis tikt, tikt het nog steeds. Het is toch wel een uiterste manier om een Skansen de stuipen op het lijf te jagen. Gelukkig mag je weer alles doen wat je zo graag doet. Veel goeds. En Skansen
tjong Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 Zo, gelukkig weer thuis. Nog maar even rustig verder herstellen. En de strijd aan met de cholesterolletjes (de verkeerde dan he) groeten, Tjong
Camelion Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 Gelukkig weer thuis Williii! Goed te horen. En weer welkom op dit forum uiteraard!
Speerpunt Geplaatst 30 november 2004 Geplaatst 30 november 2004 Hoi Williii, Van harte beterschat, was dat even schrikken toen ik het .NL forum passeerde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden