Spring naar bijdragen

Forum Foutjes na update


remco.1971

Aanbevolen berichten

HET gaat helemaal mis? WAT gaat helemaal mis? Als ik op het linkje klik, zie ik alles keurig voor elkaar. Wellicht staan er nog oude zaken in je internet-explorer-cache. Die zul je even leeg moeten maken. Of je moet de zaak geforceerd moeten laden (F5, shift-F5, of Ctrl-F5, dat weet ik nooit want ik ben niet zo'n MS-adept).

 

Mijn bericht en die van Nico Bartels waren helemaal niet te zien (geen tekst) en de kolommen werden niet netjes opgemaakt, maar nu gaat het gewoon weer goed.

 

Ik had mijn Mozilla Firefox cache al leeggemaakt, want verandering van stylesheets e.d. zorgen wel vaker voor dat soort problemen.

 

André

bewerkt door mathlener
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij "Mijn assistent" is de optie: "Aktieve berichten van vandaag" niet meer aanwezig. Ik maakte veel gebruik van deze optie. Komt die nog terug of is er iets voor in de plaats gekomen wat ik over het hoofd zie??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij "Mijn assistent" is de optie: "Aktieve berichten van vandaag" niet meer aanwezig. Ik maakte veel gebruik van deze optie. Komt die nog terug of is er iets voor in de plaats gekomen wat ik over het hoofd zie??

 

Die optie staat bij de board statistieken. Net boven de

actieve gebruikerslijst.

 

Zo zie je welke berichten er in totaal nieuw zijn gesorteerd

op tijd/datum, bij mij geeft "mijn assistent", wel weer dat

er sinds mijn laatste bezoek nieuwe berichten zijn?

 

ZC B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die optie staat bij de board statistieken. Net boven de

actieve gebruikerslijst.

 

Zo zie je welke berichten er in totaal nieuw zijn gesorteerd

op tijd/datum, bij mij geeft "mijn assistent", wel weer dat

er sinds mijn laatste bezoek nieuwe berichten zijn?

ZC B)

 

Klopt dat het één daar staat en het andere weer daar! :D

Ik vond het ook een makkelijke optie als het bij "mijn assistent" staat.

Nu moet je steeds terug naar board index (eerste scherm) want anders kom je niet aan de optie. Voorheen klikte je gewoon op mijn assistent en dan kon je meteen gebruik maken van die optie.

Dus als het mogelijk is voor de gebruiksvriendelijkheid weer in "mijn assistent". :ph34r:

 

Toevoeging:

Ik zie net dat onderaan elk scherm een optie staat: "Zoek actieve berichten van " en dan een aanklikvenster voor vandaag, deze week, maand, en zelfs jaar.

Dit is ook wel handig. Had ik nog niet eerder ontdekt.

bewerkt door schatzoeker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt dat het één daar staat en het andere weer daar!  :D

Ik vond het ook een makkelijke optie als het bij "mijn assistent" staat.

Nu moet je steeds terug naar board index (eerste scherm) want anders kom je niet aan de optie. Voorheen klikte je gewoon op mijn assistent en dan kon je meteen gebruik maken van die optie.

Dus als het mogelijk is voor de gebruiksvriendelijkheid weer in "mijn assistent". B)

 

Das precies wat ik bedoel Schatzoeker. Helemaal mee eens. Dus als het kan, gaarne terug bij "Mijn Assistent" :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie op de eerste regel van iedere reply alleen een "post"icoontje een komma en dan de tijd PM.

Geen datum aanduiding. Ik neem aan dat dat vandaag / today is maar vind dan wel weer dat er gekke tijden bijstaan als het vandaag is.

Oudere berichten staat wel de datum

 

klopt dat heb ik ook ....is wel vervelend....is er wat aan tedoen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat het probleem is van Schatzoeker en Twumi.

 

Heb ik dan een andere "Mijn Assistent"?

 

Ik heb het namelijk wel in  Mijn Assistent staan.

 

[Kruimeldief

 

Das een ander overzicht.......

 

De optie "actieve berichten van vandaag" is toch echt uit het lijstje verdwenen. Das iets anders dan "nieuwe berichten". De lijst met "actieve berichten van vandaag" bleef ongewijzigd. Hier stonden alle draadjes waar de afgelopen 24 uur een nieuwe post was geplaatst. Ik vond dat handig en die optie is nu uit "mijn assistent" verdwenen. Deze lijst is, zoals Schatzoeker en ZeroCool al aangaven, alleen nog op te vagen vanaf de Forum-startpagina. We hebben het dus over twee verschillende overzichten, bekijk ze maar eens en ontdek de verschillen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of er meer mensen zijn die hier last van hebben, maar sinds het updaten krijg ik geen mails meer van berichten waar ik een reactie op heb geplaatst.

Aanklikken dat ik een bericht wil volgen kan niet, dan krijg ik een foutmelding omdat ik daar al bericht van krijg..... maar dus niet krijg :hug:

Houd in dat ik steeds moet opletten of er iets gezegd is, tenzij..... :rolleyes: er iemand jarig is geweest. Dat zijn namelijk de enige bericht-mailtjes die ik wel krijg.

Groetjes Marja :w00t2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das een ander overzicht.......

 

De optie "actieve berichten van vandaag" is toch echt uit het lijstje verdwenen. Das iets anders dan "nieuwe berichten". De lijst met "actieve berichten van vandaag" bleef ongewijzigd. Hier stonden alle draadjes waar de afgelopen 24 uur een nieuwe post was geplaatst. Ik vond dat handig en die optie is nu uit "mijn assistent" verdwenen. Deze lijst is, zoals Schatzoeker en ZeroCool al aangaven, alleen nog op te vagen vanaf de Forum-startpagina. We hebben het dus over twee verschillende overzichten, bekijk ze maar eens en ontdek de verschillen. :w00t2:

Nah :hug: Dat is de eerste keer dat ik deze optie zie. Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Eigenlijk heb ik voor de opmerking van jullie ook pas voor het eerst mijn assisstent aangeklikt :D

 

livetext1.gif

 

Kruimeldief :rolleyes:Gekker dan gek kan, als je zelf gek genoeg bent om het gekst te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dit is geen melding van een forum foutje, maar wel een verandering waar ik nog steeds niet aan gewend ben. Ik weet zo snel niet waar ik anders met m'n vraagje terecht kan. Voorheen, als ik een forum draadje even "bijlas", kon ik het venster sluiten zodat ik weer op het venster van .nl terecht kwam. Op die manier werden er even de laatste draadjes snel "bijgelezen". Ik krijg dat maar moeilijk afgeleerd, maar sluit ik nu het forum venster, sluit ik de verbinding af. Om dat te voorkomen kan ik wel naar "vorige pagina", maar dat is minder leuk als je net een draadje van tig pagina's hebt zitten lezen. Is er een handigere manier voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is geen melding van een forum foutje, maar wel een verandering waar ik nog steeds niet aan gewend ben. Ik weet zo snel niet waar ik anders met m'n vraagje terecht kan.  Voorheen, als ik een forum draadje even "bijlas", kon ik het venster sluiten zodat ik weer op het venster van .nl terecht kwam. Op die manier werden er even de laatste draadjes snel "bijgelezen". Ik krijg dat maar moeilijk afgeleerd, maar sluit ik nu het forum venster, sluit ik de verbinding af. Om dat te voorkomen kan ik wel naar "vorige pagina", maar dat is minder leuk als je net een draadje van tig pagina's hebt zitten lezen. Is er een handigere manier voor?

Linksboven in de hoek staat twee maal geocaching.nl

eenmaal als een groter logo

eenmaal kleiner daaronder; klik eens op deze link.

Is dat wat je wil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hierheen gestuurd vanuit een ander topic. ;)

Minuscuul opvallertje:

Als ik een bericht wijzig dan krijg ik (heel kort) de melding dat mijn bericht is "gewijzigt".

 

Volgens het fokschaap op het kofschip is dat volgens mij een D en geen T.

 

En nou maar hopen dat mijn struikelblokkentrauma ooit nog over gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierheen gestuurd vanuit een ander topic. ;)

Minuscuul opvallertje:

Als ik een bericht wijzig dan krijg ik (heel kort) de melding dat mijn bericht is "gewijzigt".

 

Is bekend.

 

Net als al in dat andere draadje gemeld is, degene die dit kunnen veranderen hebben iets anders aan hun hoofd. Komt wel maar heeft een prioriteit van 0,0

 

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...