Spring naar bijdragen

Forum Foutjes na update


remco.1971

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of er onlangs iets is geupdated of dat het helemaal gewoon aan mij ligt maar vandaag merkte ik dat een aantal toetsen niet meer doet wat ze deden.

Ik gebruik Firefox 1.0.2 en mijn toestenbord is standaard engels. Allles zit op zijn plaats.

In Firefox is de instelling voor talen op primair USA English ,secundair op echt English en als character encoding heb ik default ISO 8859/1 staan.

Ga ik op dit forum een bericht intypen,zoals hier of een PBtje opstellen dan zitten opeens een aantal toetsjes fout. Alle rechter symbolen zijn anders.

^| ipv de kromme haken,

±` inplaats van de dubbele punt en de dubbele quote

;:= ip plaats van kleiner dan groter dan en vraagteken.

De letters blijven op hun plaats. qwerty .

 

Ligt het aan mij en zoja wat kan ik doen eraan behalve eerst een tekst in een editor typen en dan in het bericht overgieten? hm, vraagteken zit op de plek van de underscore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik weet niet of er onlangs iets is geupdated of dat het helemaal gewoon aan mij ligt maar vandaag merkte ik dat een aantal toetsen niet meer doet wat ze deden.

Ik gebruik Firefox 1.0.2 en mijn toestenbord is standaard engels. Allles zit op zijn plaats.

In Firefox is de instelling voor talen op primair USA English ,secundair op echt English en als character encoding heb ik default ISO 8859/1 staan.

Ga ik op dit forum een bericht intypen,zoals hier of een PBtje opstellen dan zitten opeens een aantal toetsjes fout. Alle rechter symbolen zijn anders.

^| ipv de kromme haken,

±` inplaats van de dubbele punt en de dubbele quote

;:= ip plaats van kleiner dan groter dan en vraagteken.

De letters blijven op hun plaats. qwerty .

 

Ligt het aan mij en zoja wat kan ik doen eraan behalve eerst een tekst in een editor typen en dan in het bericht overgieten? hm, vraagteken zit op de plek van de underscore.

 

Ik weet de achtergrond niet, maar het gebeurt mij ook wel eens. De oplossing is erg simpel. CTRL-SHIFT en Klaar is Kees.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potjandorie. Verdraaid. So simpel. Indrukwekkend deze oplossing. Die werkt.

En ik zat al te turen in de duistere catacomben van de Windhoos Help. :blink:

 

En zoals mijn vriend Piet Vogelaar al zei :eek: : en nu aan jouw de taak (!!Je moet je professoraal image ophouden!!) om uit te vogelen waarom dat zo werkt. Hoe komt het?

Of weet iemand dat al? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indrukwekkend deze oplossing. Die werkt. :lol:

 

Ik moet zeggen dat toen ik de oplossing vond (hoe weet ik niet meer) dat ik het zeer frusterend vond(dat weet ik dus nog wel) :eek:. Je verwacht niet dat het oplossen van een restyling van je toetstenbord wordt gerealiseerd door het simpelweg indrukken van 2 toetsjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg tegenwoordig soms een rode balk bovenin het scherm. Deze zie ik meestal bij het posten, en geeft een link naar de forumregels.

Hij staat echter ook steeds vaker gewoon boven een bericht, met wel het uitroeptekentje aan het begin, maar is verder leeg.

 

Geen idee of dit aan mij ligt. Hebben meer forumleden dit "probleem"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg tegenwoordig soms een rode balk bovenin het scherm. Deze zie ik meestal bij het posten, en geeft een link naar de forumregels.

Hij staat echter ook steeds vaker gewoon boven een bericht, met wel het uitroeptekentje aan het begin, maar is verder leeg.

 

Geen idee of dit aan mij ligt. Hebben meer forumleden dit "probleem"?

Ja zelfs nu ik dit bericht tik staat ie er boven, en ik zie dit inderdaad veel vaker verschijnen. Niet dat ik me eraam stoor hoor maar je hebt gelijk.

 

Groeten haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...