Spring naar bijdragen

Forum Foutjes na update


remco.1971

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bug in Firefox denk ik. Opera doet het goed. Konqueror doet het ook goed. :hug:

Andere dingen doen het prima, hoor, alleen dat draadje dus niet.

Overigens hebben zowel Nico Bartels als Kruimeldief flink wat HTML-code in hun signature staan. Kan er ook mee te maken hebben.

Maar als dat het enige is, kan ik er wel mee leven. :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kon er opeens niet meer op, omdat mijn emailadres al in gebruik was en dus gewijzigd... Beetje gegoocheld met emailadressen en wachtwoorden et voila.

 

Wel mooi forumpje hoor!

 

Erg leuk ook dat nu iedereen zomaar kan zien dat ik een Bossche Bol ben :thumbup::offtopic:

bewerkt door mijk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn visie is Don't Fix What is Broken. Kee ben wel voor vooruitgang maar doe dat dan achter de schermen en kondig dan aan "dat er dan en dan" geen verbinding mogelijk is.

Bedoel je hier, dat als iets kapot is je het niet moet maken icon14.gif

Of bedoel je, if it ain't broken don't fix it icon14.gif:thumbup:

 

Ruud :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst, ik gebruik ook Firefox en deze geeft bij mij dezelfde forumlayout dan IE.

 

Proberen jullie anders een Slimbrowser. Ook een gratis browser, Nederlands en leuke snufjes.

 

Verder nog een opmerking, ik gebruik veel HTML code in mijn signature? Het is anders alleen maar een link naar een plaatje naar mijn webspace.

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Bug in Firefox denk ik. Opera doet het goed. Konqueror doet het ook goed. :offtopic:

Andere dingen doen het prima, hoor, alleen dat draadje dus niet.

Overigens hebben zowel Nico Bartels als Kruimeldief flink wat HTML-code in hun signature staan. Kan er ook mee te maken hebben.

Maar als dat het enige is, kan ik er wel mee leven. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten nog wel een paar bugs in volgens mij.

Zo nu en dan, ook nu, kan ik niet quoten. Als ik op QUOTE klik, wordt plusje (+) een minnetje (-) en het gele knopje wordt rood.

 

verder helemaal niets. Kan dus niet replyen met een quote. Zostraks nog wel, nu niet dus.

 

Ik heb de browser afgesloten en weer opgestart. Nog steeds hetzelfde. Daarna doe ik dan maar een gewonen reply en tot mijn verbazing wordt het breicht volledig gequoted.

 

Vreemd geharrewar zo.

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... verder helemaal niets. Kan dus niet replyen met een quote. Zostraks nog wel, nu niet dus.....

Ik kan het wel !!!! Moet ik nu moderator worden??????? :thumbup:

Ruud :offtopic:wil je wel vertellen hoe, maar dat kost geld

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, wat raar weer. Ik kanhet nog steeds niet. In geen enkele browser van me.

 

Als ik op reply druk, krijg ik een nieuwe scherm met een venster waarin het vorige bericht volledig "gequoted" staat.

Als ik op Quote druk, wordt dus het knopje rood en verschijnt er een minnetje. Verder niets, dus geen scherm met een invulvenster.

Als ik op Add Reply klik, komt er een schoon venster.

 

Ook al druk ik bij alle berichten op Quote en worden bij alle berichte de knop Quote rood, dan nog geen venster waar ik iets kan invullen.

Het lijkt alsof ik een popupblocker heb, wat niet zo is :offtopic:

 

EDIT:Hmmm, lees net dat je het wel weet maar dat een antwoord geld kost.... Lees ook dat je het modereren wel van me wilt overnemen..

 

Je bent wel lekker bezig. Weet je wel wat ik heb moeten betalen hiervoor?

 

GRTZ

 

Kruimel

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten nog wel een paar bugs in volgens mij.

Zo nu en dan, ook nu, kan ik niet quoten. Als ik op QUOTE klik, wordt plusje (+) een minnetje (-) en het gele knopje wordt rood.

 

verder helemaal niets. Kan dus niet replyen met een quote. Zostraks nog wel, nu niet dus.

 

Ik heb de browser afgesloten en weer opgestart. Nog steeds hetzelfde. Daarna doe ik dan maar een gewonen reply en tot mijn verbazing wordt het breicht volledig gequoted.

 

Vreemd geharrewar zo.

 

GRTZ

 

Kruimel

Je moet op reply drukken en niet op quote. Waar dat quote dan voor is is me een raadsel... :thumbup:

 

Groetjes Quaerens :offtopic:

 

------->

 

Ohw, ZC snapt 'm.

bewerkt door Quaerens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet op reply drukken en niet op quote. Waar dat quote dan voor is is me een raadsel... :offtopic:

 

Wat dus betekent dat mijn "klacht" jou bekend voor komt?

 

QUOTE was tot een uur geleden bij mij gewoon QUOTE, dus de opdracht het vorige bericht te quoten omdat ik op die quote wil reageren :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...