LTeunis Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Voor de liefhebbers, ik heb zojuist een niet onaantrekkelijk theme voor de PocketPC op http://lteunis.geocacher.nl geplaatst; link (aangepast) lteunis
JandeBeHanger Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 >Hier< te vinden als je al lid bent. Je link werkt niet! Leden van die Yahoo groep hebben al bericht gehad, tenminste ikke wel
dmace Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Ben geen lid en ook niet van plan het te worden. Kan je dat niet ff mailen (grootte maakt niet uit), misschien plaats ik het wel ergens anders ter download. (als het niet copyrighted is).
harrie Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Heb hem nu op mijn ppc staan ziet er wel leuk uit. Gr Harrie
rhgs Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Voor de liefhebbers, ik heb zojuist een niet onaantrekkelijk theme voor de PocketPC op groups.yahoo geocaching.nl geplaatst; link (aangepast) lteunis Heb je ook een andere download locatie? Ik wil me niet aanmelden... Ook wil ik 'm zelf wel op mijn site zetten als ruimte een probleem is.
Geothean Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Voor de liefhebbers, ik heb zojuist een niet onaantrekkelijk theme voor de PocketPC op groups.yahoo geocaching.nl geplaatst; link (aangepast) lteunis Ik heb hem gedownload, en geplaatst. Leuk idee Bedankt
rhgs Geplaatst 28 september 2004 Geplaatst 28 september 2004 Nu weet ik nog steeds niet hoe ie eruit ziet. Ondertussen zelf ook maar even eentje gemaakt. Just for the fun. Zonder franje. PPC theme Have fun. Let op: onder PPC2002 ziet ie er anders uit als onder PPC2003. Microsoft bedankt!
harrie Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Hebben wij deze ook in JPG of JPEG uitvoering voor mijn mobieltje of PC of kan ik die TSK files zelf omzetten? Gr Harrie
Team Foxlake Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 http://www.geocaching.com/goodies/ kijk hier maar gr. Jeroen
harrie Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Ik bedoelde alleen het geocaching logo, misschien dat iemand daar een JPG afbeelding van heeft. Kan eventueel ook gemaild worden. Alvast bedankt. Gr Harrie
Team Foxlake Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 http://images.google.nl/images?num=50&hl=n...nl&q=geocaching misschien hier tussen
harrie Geplaatst 29 september 2004 Geplaatst 29 september 2004 Dank je van Steensel dit is wat ik zocht, hier zit wel een mooi plaatje bij voor mijn mobieltje. Gr Harrie
LTeunis Geplaatst 2 oktober 2004 Auteur Geplaatst 2 oktober 2004 Heb net een nieuwe link geplaatst. Aanmelden is NIET meer nodig. kijk hier! lteunis
Geopatra Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Ik ben wel nieuwsgierig, dus ik klickte Iteunis nieuwe link. Resultaat: ForbiddenYou don't have permission to access /downloads/ on this server. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.29 Server at lteunis.geocacher.nl Port 80 ?? Geopatra.
schatzoeker Geplaatst 2 oktober 2004 Geplaatst 2 oktober 2004 Heb net een nieuwe link geplaatst. Aanmelden is NIET meer nodig. kijk hier! lteunis Deze link geeft de melding: Je bent niet gemachtigd deze pagina te bekijken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden