regenboog2 Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Gelukkig Nieuwjaar allemaal, dat 2022 een mooi jaar mag worden. Van het vuurwerkverbod is hier bijna niets te merken, we hebben een show in onze achtertuin. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Ook vanuit Sneek allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Iedereen de beste wensen en een gelukkig & gezond nieuwjaar toegewenst !! 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 De allerbeste wensen voor 2022 en dat het een zeer gezond jaar mag worden voor iedereen 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 7 januari 2022 Share Geplaatst 7 januari 2022 Sluit me hier volledig bij aan. Iedereen een gelukkig gezond en als t ff kan coronavrij jaar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 9 januari 2022 Share Geplaatst 9 januari 2022 En zo begint weer een nieuwjaar 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2022 Zijn er nog meer schaatsliefhebbers in het café? Het was echt spannend en genieten vandaag, met mooi plakken voor Ireen en Kjeld. Op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 februari 2022 Share Geplaatst 8 februari 2022 Ja, ik heb tussen de bedrijven door (ik werk nog steeds thuis) natuurlijk ook gekeken. Dat wil je niet missen! Beide klasbakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 februari 2022 Share Geplaatst 18 februari 2022 Heb je een keer de wind in de rug ... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 19 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2022 Een beetje teveel wind? Hoe is het in het noorden vandaag? Ik ben nog niet ver weg geweest (mass start gekeken, geweldig die Schouten) hier in de buurt zijn er gelukkig alleen wat losgedraaide takken. Dat kan natuurlijk een eindje verder heel anders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 februari 2022 Share Geplaatst 19 februari 2022 Ja, wat een klasbak hè, Irene Schouten ... Het is hier een stuk rustiger inmiddels. Het heeft hier stevig gespookt vannacht, maar de schade valt over het algemeen (ik woon in een appartement) wat mee: wat zonneweringen afgerukt en bij mijn bovenbuurman een tussenschot van het balkon verdwenen. Maar verder valt het hier dus wel mee, al is verderop in de stad meer schade: https://lc.nl/friesland/Metselwerk-van-flat-aan-Hein-Doekesstraat-in-Sneek-naar-beneden-gevallen-27488011.html. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) Zo je kan merken dat de Corona regels opgeheven zijn … iedereen zit weer in een echt café want deze is leeg vandaag 5 maart 2022 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Nou ja, daarom kunnen we nog wel even een drankje serveren ... Maar ik ben inderdaad wel erg blij dat de maatregelen zo goed als aan de kant zijn. En het voorjaar is weer begonnen! Ik was vanmiddag weer eens even wezen kijken bij de zeearenden in Koudum. Voor hen is het seizoen inmiddels ook weer begonnen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) 16 uur geleden zei Peetee: Nou ja, daarom kunnen we nog wel even een drankje serveren ... Maar ik ben inderdaad wel erg blij dat de maatregelen zo goed als aan de kant zijn. En het voorjaar is weer begonnen! Ik was vanmiddag weer eens even wezen kijken bij de zeearenden in Koudum. Voor hen is het seizoen inmiddels ook weer begonnen: Mooie foto PeeTee!! Alleen mis ik o.a. wat groen !! Dus weg met die winter 'bende' en laat de lente maar komen, met all shades of green . Is via deze webcam hetzelfde paartje ? 6 maart 2022 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 1 uur geleden zei Linkalovers: Mooie foto PeeTee!! Alleen mis ik o.a. wat groen !! Dus weg met die winter 'bende' en laat de lente maar komen, met all shades of green . Is via deze webcam hetzelfde paartje ? Ja, er mag wat mij betreft ook wel wat meer kleur aan de bomen komen Linkalovers! Maar goed, dat zal nu ook wel snel gaan gebeuren. Nee, dat is niet hetzelfde nest. Dit nest is in de buurt van het dorpje Koudum in de Zuidwesthoek van Friesland, vlakbij de meren Morra en de Fluessen. Het nest met de camera is in het natuurgebied 'De Âlde Feanen', ten zuidoosten van Leeuwarden. Er zit zo'n 40 kilometer afstand tussen de beide nesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten