Spring naar bijdragen

10 redenen om te stoppen met Geocaching


Birdie.NL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volledig herkenbaar !!

Ze vergeten nog op te merken, dat een gps zich regelmatig als draaikont manifesteert en soms volledig ongeïnteresseerd rondjes blijft draaien. Soms lijkt een ouderwetse wichelroede nog beter, vaak tot wanhoop van de eigenaar.

Gelukkig gaan we geocachen in onze vrije uren, anders zo het namelijk ook nog werk zijn en die overuren worden natuurlijk ook niet betaald.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk stukje!

Ik weet ook nog een reden. De laatste tijd is .com erg traaaaag. Een logje verzenden duurt soms letterlijk een minuut. Is niet heel erg, probeer ik het een andere dag nog een keer.

Wat ik vervelender vind, is dat het regelmatig voorkomt dat de kaart niet laadt op de laptop, kan ik alle caches één voor één gaan opzoeken. Ik vind het daarbij vervelend dat ik niet kan zien hoe de caches liggen ten opzichte van elkaar. Op de tablet laadt de kaart wel, maar dan moet ik de caches met de hand in de GPS invoeren (ook een fijne hobby).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat de kaart niet laadt op de laptop gebeurd ook bij mij soms, de eerste keer heel wat gedaan zoals vernieuwen cookies verwijderen enz... dan maar de vraag per mail aan HQ  gevraagd en ik kreeg van hun een antwoord dat er wat problemen waren en dat men deze aan het oplossen waren.

 

Blijkbaar is dit na paar weken terug het probleem wand ik geraak nu ook niet meer op de kaart...

 

Vervelend nu ik wat leuke camperplekjes gevonden heb en wil zien welke en hoeveel er in de buurt liggen op de kaart zodat ik een route zou kunnen uitzetten...

bewerkt door Wigher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedenk eens dat de hele wereld gebruik maakt van die site. Het kan dus regelmatig voorkomen dat iets niet snel of zelfs helemaal niet werkt. Een mooi voorbeeld is het loggen op zondagavond waar haast niet te werken valt op die site. Dit was ruim 10 jaar geleden ook het geval en het wordt er nog steeds drukker want het lijkt of je alleen maar mag cachen via GC :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het traag werken van app en website wordt veel meer veroorzaakt door Grondspraak, dat zonder tegenspraak verslechteringen als verbeteringen denkt te presenteren en alles klakkeloos live zet zonder goed te testen. Vaak heb ik het idee dat ze zelf totaal geen ervaring met geocachen hebben - misschien 10 met een hippe iPhone - maar een GPS of loggen via een website ... zeker iets van een vorig decennium ...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  

On 4/21/2021 at 8:52 PM, Keystone said:

I will reply to your question since I believe it was asked in good faith.  Yes, Lackeys are also geocachers - some more than others.  For example, nykkole is the Lackey monitoring this thread, and she has logged 3,855 finds.  I looked at her account along with six other Lackeys who have been active in the Forums lately.  These seven accounts have an average of 12,430 finds as of today.

Not *all* Lackeys have high find counts - many are hired for their technical or other specialized skills.  The culture at Geocaching HQ encourages all Lackeys to have fun geocaching, and it is even part of their employee benefit incentives.  And, it's part of the job description for certain Lackeys who are experienced geocachers to act as advocates for the geocaching community when working with developers.

Uit het draadje van de releasenotes (al 4 paginas met commentaar) geplukt. Er schijnen dus daadwerkelijk echte cachers tussen te zitten.
Wel lijkt het erop dat dat dan weer net niet geld voor de ontwerpers van deze nieuwe pagina's ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...