Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

O .... O .... O .... O .... O .... is dit alles niet wat overdreven :P ?

Zou het nu echt zo zijn dat iemand van GC hier dagelijks/wekelijks/regelmatig rondneust en door ieder draad spit en ieder logje leest? Gelooft men dit Werkelijk :P ?

Zou het GC ook maar iets interesseren wat hier, in dit kleine kikkerlandje gebeurt? Wat die paar geocachers in dat ver weg landje doen en laten?

Kom op zeg !!! We hoeven hier echt niet roomser te zijn dan de Facebook- en Twitter-pausen, terwijl dat niveau kilometers hoger ligt, dan wat hier gebezigd wordt.

....Als hier al wat wordt gezegd !!

Ps. en zolang we die ene ( die schijnbaar niet genoemd mag worden :P ) hier hebben, zijn alle andere Nederlandse geocachers in vergelijking toch echt doetjes :yes:?

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Ja, ze kijken en lezen hier, al jaren, regelmatig.

Daarnaast zijn er genoeg vrijwillige geocachers die graag naar H.Q. mailen en allerlei uit de doeken doen...

Wat denk je nu, het is een bedrijf. Die laten zich niet zomaar schaden, die willen op de hoogte bijven, zowel van positieve als van negatieve zaken.

Het liefst voordat een ander een goed idee jat, een indruk verspreidt of een storm los barst...

Geplaatst (bewerkt)
32 minuten geleden zei Sivota:

...het is een bedrijf. Die laten zich niet zomaar schaden, die willen op de hoogte bijven, zowel van positieve als van negatieve zaken...

Dat is wat anders, dan dat ze hier ingrijpen omdat hier e.e.a. word besproken en/of iemand een linkje naar wat software plaatst.

Dat we hier een linkje naar wat software ( dat gewoon legaal voor iedereeen te downloaden is ) verwijderen, omdat we bang zijn voor big GC?

Kom op zeg, wat een bangmakerij !!!

Dan gaat we toch gewoon naar een Facebook- of Twitter site ( overigens is daar het gros al ). Daar kan men blijkbaar wel alles zeggen en/of alles verklappen, zonder dat 'men' daar wat van zegt.  Bah !!!

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

Verplaatsen naar social media heeft weinig zin, er zijn berichten met referenties naar bijvoorbeeld facebook.

En bang maken? Zo werkt het toch meestal, dat weet je toch op internet...

Geplaatst

Er wordt hier aangenomen dat angst voor Groundspeak de drijfveer is voor het weghalen van het linkje. Van angst voor Groundspeak is noch bij Geoman, noch bij mij sprake. Voorzover ik weet is er al jaren geen contact meer met GS.
Ik zie het meer in lijn met de afspraak om op dit forum geen oplossingen en spoilers te plaatsen. 

Geplaatst

Om nog even op het oorspronkelijk onderwerp terug te komen:

De recente weersomstandigheden (sneeuw) waren wel ideaal voor het lopen van labcaches. Bij gewone caches laat je ongewenst sporen achter in de sneeuw en verraad je de plaats waar de cache ligt. Bij labcaches ligt er geen fysieke cache, dus kan er ook niets geript worden. 

Nu de sneeuw weer verdwijnt komen tradi's mysteries multi's en wherigo's weer in beeld. 
Gisteren maar weer eens een wherigo gedaan.

Geplaatst

De recente weersomstandigheden (: ijs) waren vooral aanleiding om 4 dagen op de de lange ijzers te staan. In vorige jaren ook wel eens verder weg geweest om op plekken te geocachen waar je anders een boot nodig hebt om te kopmen. Nu heerlijk genoten om onder een zonnetje op het Spaarne, Ringvaart of in Elswout de wereld eens van een andere (water)kant te bekijken :)

Komend weekend wellicht bijna lente genoeg om op een cachetripje te gaan. De vogels zijn er wel weer aan toe - die fluiten of het een lieve lust is.

Geplaatst
55 minuten geleden zei Peetee:

Er wordt hier aangenomen dat angst voor Groundspeak de drijfveer is voor het weghalen van het linkje. Van angst voor Groundspeak is noch bij Geoman, noch bij mij sprake. Voorzover ik weet is er al jaren geen contact meer met GS.
Ik zie het meer in lijn met de afspraak om op dit forum geen oplossingen en spoilers te plaatsen. 

Prima toch...

Geplaatst

Mijn Lab Cache was nog niet beoordeeld, maar ik kreeg wel een persoonlijk bericht van iemand die vertelde dat hij de cache had 'gelopen' door gebruik te maken van een stukje software. Met andere woorden: lekker thuis zitten en met een goocheltruc de plekken "bezocht". Hij heeft niet gelogd, maar de vijf punten wel virtueel bezocht. 

Toen heb ik de statistieken bekeken van de Lab Cache en daar zag ik tot mijn schrik dat ongeveer de helft van degenen die ronde volledig hebben afgerond, géén logje schrijven. Niet eens 'FTF' :rolleyes:. Er zijn mensen met meer dan 5.000 Labs in hun Found statistieken en vreemd genoeg scoren ze wel de Lab en niet de gratis Bonus die er bij hoort... Dus lijkt het er op dat mensen wel gaan voor de statistieken, maar niet voor het spel. En dan wagen ze als commentaar te leveren: "Jammer dat de volgorde niet vrij was" :eek:

Jammer van de moeite zou ik zeggen, maar gelukkig zijn er nog genoeg die het vele werk wel waarderen.

Geplaatst

Hallo Geotrail

Ik weet niet of de mensen die geen logje schrijven de labcaches niet bezocht hebben. Zelf heb ik een hekel aan dat gepriegel in de app. Ik kan er ‘mijn ei’ niet altijd kwijt (beperkt aantal tekens, geen foto). Ik maak een uitgebreide log met foto, als er een fysieke cache bij is. In de app schrijf ik dan niets. Als er geen fysieke cache bij is, maak ik meestal wel een korte opmerking. Zeker als het een leuke labcache was, vind ik het een beperking

Geplaatst
2 uur geleden zei Geotrail:

Mijn Lab Cache was nog niet beoordeeld

Dat lijkt me logisch, labcaches worden niet beoordeeld. Je vult het formulier op de website in en je lab wordt automatisch gepubliceerd.

2 uur geleden zei Geotrail:

"Jammer dat de volgorde niet vrij was" :eek:

Dat is vreemd, met de juiste software kun je iedere labcache in willekeurige volgorde loggen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...