Spring naar bijdragen

Waar kan ik prikstokken kopen?


TheFamily

Aanbevolen berichten

Wie weet waar ik goede prikstokken kan kopen? Aan wat voor een soort winkel moet ik dan denken? Of nog preciezer: wie weet waar in de regio Arnhem-Wageningen prikstokken gekocht kunnen worden??

(ik ben al bij de hubo geweest, bij Bever Sport in Arnhem, maar deze konden mij niet verder helpen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Yvonne (GOTCHA)

Het fijnste vinden wij de oprolbare infuusstandaard prikstok. Die kun je vinden in een legerdump, maar makkelijker is hem even te bestellen bij "Jaap & Sem" (stuur ze maar een privé bericht via dit forum).

Ze leveren snel en goed.

Klik maar op gebruikers, ze staan op de eerste pagina.

Wij betaalden € 6 inclusief verzendkosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Pagliacci

Zelf gebruik ik een in/uit schuifbaare wandelstok wat ik heb gekocht bij Bever. Het is van het merk LEKI. Heeft voor mij twee voordelen. Er kan een rubberen dopje om de voet tijdens het wandelen, wat prettig loopt, en het belangrijkste voor mij was de mogelijkheid om hem als statief te gebruiken. Hij heeft nammelijk een afschroefbare dop bovenin waar, na verwijderen, een kamera :cry: opgeschroefd kan worden... :beerchug:

 

Gary :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Hoe diep wil je kunnen prikken? Caches liggen toch geen meters onder de grond. Meestal is het een klein laagje zand, humus of bladeren waar je iets verwacht.

Ik heb gewoon een tentharing in de tas. Niet zo'n brede voor zandgrond. Daar zit ook geen scherpe punt aan dus beschadig je niet snel een cache. Het enige nadeel is dat je moet bukken om te prikken. Maar daarmee voorkom je dan ook dat je hele lappen grond gaat doorprikken uit frustratie. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Dank Gotcha, dank Locotus, voor die mooie woorden over onze prikstok postorder service.

Helaas moet ik iedereen die nog geen prikstok heeft vanaf nu gaan teleurstellen.

 

De prikstokken zijn op! :ph34r:

 

Gistermiddag heb ik bij de Baco in IJmuiden de laatste 2 infuusstandaards gekocht en dat was het dan. :(

Hij heeft ze niet meer en ik ook niet. Bijna 250 heb ik er verkocht cq doorgegeven het afgelopen anderhalf jaar.

 

Eigenaar Piet van de Baco vertelde dat hij op een veiling van medisch surplus materiaal nog wel een keer een kavel met infuusstandaards heeft gezien, maar dat hij niet weet wie (lees: welke dumphandel) die toen gekocht heeft.

Er is dus een kans dat er ergens anders nog een voorraad van die dingen op mij ligt te wachten.

 

Wie O Wie heeft de gouden tip??? ;)

 

Ik dank iedereen voor het vertrouwen en het geduld want soms was die levering heus niet zo snel als ik graag zou willen. Maar er waren weken met wel 20 bestellingen en dat was af en toe wel erg veel werk. :thumbup:

 

Het was een mooi projekt :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Gotcha, dank Locutus, voor die mooie woorden over onze prikstok postorder service.

Helaas moet ik iedereen die nog geen prikstok heeft vanaf nu gaan teleurstellen.

 

De prikstokken zijn op! :ph34r:

:thumbup:

 

Heel spijtig dat dit succes product dat na een ontmoeting van mij met een Duitse geocacher zelfs de landsgrenzen overschreden heeft nu een collectors item is geworden.

 

Voor Jaap rest nu eeuwige roem in geocache land ;) .

 

Groet Jaap, en wellicht zoek ik je een keer op als ik weer via IJmuiden de Noordzee op ga.

 

Locutus,

 

( die veiligheid halve een J&S prikker extra nam en die nu een veilig plekje in de kluis heeft gegeven :beerchug: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedoel je het standaard van zoon soort infuus (hier ff bij zoeken infuusstandaard intikken)?

Maar misschien is dit een betere plek om te kijken....

Wellicht voor de langere mensen onder ons......

 

Goed hopelijk kunnen jullie er wat mee......

 

En houd in de gaten dat caches eigenlijk niet meer begraven mogen worden..... (de prikstok is wel een van de beste manieren om een toch begraven cache zo netjes mogelijk te vinden)

 

Groeten remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...