Spring naar bijdragen

Waar kan ik prikstokken kopen?


TheFamily

Aanbevolen berichten

Helaas moet ik iedereen die nog geen prikstok heeft vanaf nu gaan teleurstellen.

 

De prikstokken zijn op! :beerchug:

 

Oeh, dan ben ik nog net op tijd geweest. Ik ben er erg blij mee! :angry:

 

Bedankt in ieder geval voor al je moeite en ik zal zuinig zijn op mijn exemplaar! :dribble:

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

Hoi,

 

ik heb er recentelijk eentje via de Belgische goodie shop gekocht, ik dacht 14.50 inclusief verzendkosten. Ook hier betaling achteraf.

 

Jan

Hmm dan zijn ze in de tussentijd wel 3x zo duur geworden. Ik heb er hier nog 3 liggen als reserve. Ik gebruik ze zelf nooit. Dat is een klus voor de KralenFee. Ik blijf rechtop staan en daarvoor zijn die dingen net te klein. Ik prik wel met mijn eigen stok :wistling:

 

Lebbestaok%20-%2006.jpg

 

GRTZ

 

PettyThief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook in elke goede wandelsport winkel opvouwbare wandelstokken kopen. Die zijn prima te gebruiken als prikstok. :huh:

 

Wij hebben er 1 gekocht toen we andere er ook mee zagen prikken  :lol:

Dat kan ook. Ik heb daar ook nog een van in de kofferbak liggen. Een Leky of zoiets. Mijn eerste, die ik de eerste 150 caches bij me had, heb ik helaas laten liggen bij een bankje na het lopen van de cache Agricola's doos. Dat was een superduur ding :wistling: en dan maar zo laten slingeren.

Maar die van bovenstaand foto heb ik laten komen uit Amerika en bevalt me beter.

 

Je kunt het niet zien maar de wandelstokembleem van Geocaching.com zit op de knop net boven mijn hand.

 

GRTZ

 

PettyThief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Bij de Blokker liggen de wandelstokken voor Nordic Walking (ook heel geschikt als prikstok!) nog steeds in het schap voor € 9,99 per set van 2.

De Marskramer biedt ze aan voor € 14,99.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...