Linkalovers Geplaatst 10 maart 2020 Geplaatst 10 maart 2020 (bewerkt) WhereYouGo is overgenomen door het C:Geo Team. Hieronder de 'officiële' aankondiging en het bekend maken van de nieuwe versie: ----------------------------------------------------------------------------------------------- This is the new social media presence of the android app WhereYouGo. The c:geo team recently discovered, that the development of WhereYouGo was no longer continued in the open source repository, where it was hosted. After contacting the original author, we have been able to take over the source code to make it available again for the open source community to allow further bugfixing and enhancement of WhereYouGo. We know, that the online functions of WhereYouGo are currently not working and we hope, that some open source developers will now start contributing to get it going again. So hopefully, there will be an update to the app soon. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Dear users of WhereYouGo, as announced earlier the "c:geo team" was able to revive the abandoned source code of WhereYouGo. Thanks to some helping hands we were able to at least restore online functions and adapt WhereYouGo to the new Google Play requirements to be able to publish it at all. In a first step we did now try to publish the app to beta testers to see if the upgrade process is running smooth and WhereYouGo works as expected. We would be happy if you join the beta testing community and be the first users of the fixed version by just adding your Google Play account to the WhereYouGo beta testing program: https://play.google.com/a…/testing/menion.android.whereyougo The Google Play app will automatically provide the new version as an update to you (might take some hours until it becomes available after subscription). Please kindly provide feedback about the beta version by sending a mail to the c:geo support or answering here. ----------------------------------------------------------------------------------------------- WhereYouGo is alive again! We (the c:geo team) just published a new WhereYouGo version 2020.03.08. Changes: - Fixed broken download of cartridges from wherigo.com by switching to https - Change the permissions handling to fulfill the requirements for Google Play - Update the code to support Android targetSdk 28 - Removed and updated map online providers, fixed non working online maps - Improved German, Slovak translations - Minor GUI and code improvements Meer informatie bij Android -----------------------------------------------------------------------------------------------BRON 10 maart 2020 bewerkt door Linkalovers 1
Linkalovers Geplaatst 10 maart 2020 Auteur Geplaatst 10 maart 2020 Nog nooit een WherIgo gedaan, juist omdat er vaak geklaagd werd dat e.e.a. niet werkte. Misschien binnenkort toch maar ééntje proberen.
Berenboot Geplaatst 12 maart 2020 Geplaatst 12 maart 2020 Hier in de buurt liggen er vrij veel, erg leuk om te doen hoor! 1
Genhenk Geplaatst 14 maart 2020 Geplaatst 14 maart 2020 Zou die labcache dit type niet helemaal gaan vervangen? Als er alleen reverse Wherigo's overblijven hoeft het van mij niet hoor.
Flo van Co Geplaatst 15 maart 2020 Geplaatst 15 maart 2020 12 uur geleden zei Genhenk: Zou die labcache dit type niet helemaal gaan vervangen? Geen gekke gedachte, technisch natuurlijk grote overeenkomsten. Alleen... aan het einde een fysieke cache bij de Wherigo!
Genhenk Geplaatst 15 maart 2020 Geplaatst 15 maart 2020 Da's waar, maar ook bij de Wherigo was dat oorspronkelijk niet zo. Zou dus zomaar kunnen dat de community een mysterie gaat leggen, waarvan je het eincoord bepaalt met een labcache.
Flo van Co Geplaatst 15 maart 2020 Geplaatst 15 maart 2020 4 minuten geleden zei Genhenk: Zou dus zomaar kunnen dat de community een mysterie gaat leggen, waarvan je het eincoord bepaalt met een labcache. De laatste tijd zie ik ze hier op deze manier als paddenstoelen uit de grond komen.
technetium Geplaatst 16 maart 2020 Geplaatst 16 maart 2020 Op 3/15/2020 om 9:24 AM zei Flo van Co: Geen gekke gedachte, technisch natuurlijk grote overeenkomsten. De mogelijkheden bij een Wherigo zijn veel groter dan bij een lab cache. Helaas wordt daar maar sporadisch gebruik van gemaakt. Ook wel begrijpelijk als je weet dat grondpraat al meer dan tien jaar geen zak meer aan Wherigo gedaan heeft. Tc
Team Professor X Geplaatst 5 april 2021 Geplaatst 5 april 2021 Dag allemaal, lang niet op dit forum geweest, dat had zo zijn redenen. Maar nu kom ik met een "technische" vraag, en zoek een antwoord. Iets waar de gebruikers van dit forum (in het verleden) vaak goed om bekend stonden. Op mijn smartphone Samsung X-cover heb ik de whereyougo app (laatste versie) staan. Het lukt om "gewone" cartridges aan de praat te krijgen, die in de map whereyougo zijn geplaatst. Helaas loop ik vast met reverse wherigo caches. Ze openen wel, laten iets zien, en vragen bij het starten om een QR-code. Nu wil het feit dat er in het veld helemaal geen QR-code op het startpunt te vinden is. Ik kan ook niet de befaamde drie regels vinden waar je codes in moet vullen om te kunnen beginnen. De cache eigenaar kan me niet helpen en werkt zelf met een apple-foon. Is dit herkenbaar bij iemand en hoe is dat op te lossen? Of staat er ergens een tutorial? Enkele mensen heb ik gevraagd, maar ook die cachen met een Apple-foon.
Berenboot Geplaatst 5 april 2021 Geplaatst 5 april 2021 Kan helaas niet inloggen op GC momenteel. Ze schijnen een storing te hebben. Ik heb hier nog een oude Garmin Oregon, daar draaien Wherigo's prima op. De smartfone is een drama, daarop lopen ze steeds vast. Zal het straks nog een keer proberen, maar ik kan momenteel niet inloggen op GC
Genhenk Geplaatst 5 april 2021 Geplaatst 5 april 2021 Ik heb hetzelfde een jaar of 2 geleden ondervonden op m'n Samsung Galaxy S7. Ik vond toen andere oplossingen (waar ik verder geen reclame voor zal maken) en heb het daarna nooit meer geprobeerd.
StefandD Geplaatst 5 april 2021 Geplaatst 5 april 2021 Je hoeft geen QR-code in te lezen, dat is optioneel. Er is ook een lijn waar je tekst kan invoeren.
Berenboot Geplaatst 5 april 2021 Geplaatst 5 april 2021 De reverse wherigo is ook een soort aparte app Je moet dan eerst een taal kiezen en bij iedere optie steeds op antwoord klikken. Na alle opties geselecteerd te hebben krijg je tenslotte de keuze tussn de QR code of de drie gelallen in te vullen.
Aanbevolen berichten