regenboog2 Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Nu ben ik wel in de buurt van het scherm, jammer dat Meulenkamp het net niet heeft gered. Hij was knap teruggekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 (bewerkt) Ben ik weer te laat dus ?? 19 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Ik kijk ook best wel graag naar darten, maar nu gaat toch écht de bekerwedstrijd Cambuur-Feijenoord even voor... Te zien op Fox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Peetee: Ik kijk ook best wel graag naar darten, maar nu gaat toch écht de wedstrijd Cambuur-Feijenoord even voor... Ik wilde al schrijven, hoezo? Maar het schiet me net op tijd te binnen. Cambuur hè !! 19 december 2019 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Zeker! ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Hoewel.... Danny Noppert is nu aan het gooien. En die woont hier 10 kilometer vandaan. Dus een soort van streekgenoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 Zo, Danny Noppert wint .... Nu Cambuur nog ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 10 minuten geleden zei Peetee: Nu Cambuur nog ... ? Jammer. Maar 't is niet anders ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Peetee: Jammer. Maar 't is niet anders ... Ach, het zou ook een wonder zijn geweest, als Cambuur gewonnen had. Toch? 19 december 2019 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 19 december 2019 Share Geplaatst 19 december 2019 VdV gaat het niet redden, te veel klein leed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Sherrock heeft weer een puike partij gespeeld. Wel jammer dat haar tegenstanders zo uitgejoeld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 Leuk toch eindelijk een goede dart(st)er. Jammer voor Suljovic, ook een sympathieke speler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 En Rico Verhoeven blijft wereldkampioen. Echt een sportieve reactie zoals hij naar Badr toe ging toen deze geblesseerd raakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 21 december 2019 Share Geplaatst 21 december 2019 23 minuten geleden zei Berenboot: ....toen deze geblesseerd raakte. Anders had Rico de wedstrijd niet gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genhenk Geplaatst 22 december 2019 Share Geplaatst 22 december 2019 Sherrock heeft weer een puike partij gespeeld. Wel jammer dat haar tegenstanders zo uitgejoeld worden.Maar ze heeft de partij toch echt op eigen kracht gewonnen. Goede zaak voor het darten, als je het mij vraagt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten