Jump to content
spoekie

Niet premium Cache toch niet zichtbaar

Recommended Posts

Onze cache kabouter Jena is niet premium, maar toch is hij niet zichtbaar voor niet premium leden. Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
In dit geval willen we dat de cache beschikbaar is voor iedereen. Hoe krijgen we dit voor elkaar?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan het niet checken, want ik heb een PM-account. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat een bug op de .com site, en ik zou het daar dus ook rapporteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen premium maar kan de cache gewoon zien via de opgegeven link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zie je hem ook op de kaart, Harrie? (weliswaar in het grijs vanwege tijdelijk niet beschikbaar)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook nog even voor de zekerheid getest. Met een andere ( niet PM ) account, kan ik de cache-pagina gewoon openen. Ik zie de cache ( inderdaad in het grijs ) ook op de kaart

Edited by Linkalovers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, bedankt voor het testen. Maar dan is er dus ogenschijnlijk niks aan de hand met deze cache. Misschien is het iets geweest met filter-instellingen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties en het testen. Het lijkt er sterk op dat er niks mis is met deze cache. Ik heb van twee niet-premium leden gehoord dat ze de cache niet konden zien, maar ik denk dat ze iets verkeerd doen. Ik weet nu in ieder geval waar ik moet zoeken om het probleem te verhelpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me vergist. Het lijkt erop dat het probleem niet optreedt bij de website, maar alleen via de iphone app. Bij zoeken op de code geeft de app aan dat je premium member moet zijn om hem te kunnen zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dat lijkt dan toch weer op een bug in de Iphone app. Of misschien wordt toch een verkeerde code ingetypt?

Maar goed, het ligt in ieder geval niet aan de cache.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt mogelijk omdat de cache gedisabled is. Dan wordt ie niet getoond in de app.

Waarschijnlijk geeft ie dan een foute foutmelding als je hem op gc-code zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 uur geleden zei spoekie:

Ik heb dit net gemeld bij de HQ site. Ik ben benieuwd naar de reactie.

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 uur geleden zei kalkendotters:

Dat komt mogelijk omdat de cache gedisabled is. Dan wordt ie niet getoond in de app.

Waarschijnlijk geeft ie dan een foute foutmelding als je hem op gc-code zoekt.

Is ook mijn gedachte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het antwoord van HQ binnen. Het heeft niet te maken met disabled, maar omdat het een mult is:

 

Thank you for contacting Geocaching HQ.

This is due to the limitations in the app. 

Non-Premium members cannot view caches that are above 2.0 D/T, they also only see Traditional geocaches. 

I see that your cache is a Multi-Cache. They will need to upgrade on the app to view the cache on the app. Otherwise they are still allowed to log the Multi if thy use GPS or find the cache through other means. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...