spoekie Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Onze cache kabouter Jena is niet premium, maar toch is hij niet zichtbaar voor niet premium leden. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? In dit geval willen we dat de cache beschikbaar is voor iedereen. Hoe krijgen we dit voor elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Ik kan het niet checken, want ik heb een PM-account. Maar eerlijk gezegd lijkt me dat een bug op de .com site, en ik zou het daar dus ook rapporteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Ik ben geen premium maar kan de cache gewoon zien via de opgegeven link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 En zie je hem ook op de kaart, Harrie? (weliswaar in het grijs vanwege tijdelijk niet beschikbaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 (bewerkt) Ook nog even voor de zekerheid getest. Met een andere ( niet PM ) account, kan ik de cache-pagina gewoon openen. Ik zie de cache ( inderdaad in het grijs ) ook op de kaart 6 november 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Oké, bedankt voor het testen. Maar dan is er dus ogenschijnlijk niks aan de hand met deze cache. Misschien is het iets geweest met filter-instellingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 6 november 2018 Auteur Share Geplaatst 6 november 2018 Bedankt voor jullie reacties en het testen. Het lijkt er sterk op dat er niks mis is met deze cache. Ik heb van twee niet-premium leden gehoord dat ze de cache niet konden zien, maar ik denk dat ze iets verkeerd doen. Ik weet nu in ieder geval waar ik moet zoeken om het probleem te verhelpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 6 november 2018 Auteur Share Geplaatst 6 november 2018 Ik heb me vergist. Het lijkt erop dat het probleem niet optreedt bij de website, maar alleen via de iphone app. Bij zoeken op de code geeft de app aan dat je premium member moet zijn om hem te kunnen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Tja, dat lijkt dan toch weer op een bug in de Iphone app. Of misschien wordt toch een verkeerde code ingetypt? Maar goed, het ligt in ieder geval niet aan de cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 6 november 2018 Auteur Share Geplaatst 6 november 2018 Ik heb dit net gemeld bij de HQ site. Ik ben benieuwd naar de reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 6 november 2018 Share Geplaatst 6 november 2018 Dat komt mogelijk omdat de cache gedisabled is. Dan wordt ie niet getoond in de app. Waarschijnlijk geeft ie dan een foute foutmelding als je hem op gc-code zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 november 2018 Share Geplaatst 7 november 2018 11 uur geleden zei spoekie: Ik heb dit net gemeld bij de HQ site. Ik ben benieuwd naar de reactie. Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 7 november 2018 Share Geplaatst 7 november 2018 18 uur geleden zei kalkendotters: Dat komt mogelijk omdat de cache gedisabled is. Dan wordt ie niet getoond in de app. Waarschijnlijk geeft ie dan een foute foutmelding als je hem op gc-code zoekt. Is ook mijn gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spoekie Geplaatst 7 november 2018 Auteur Share Geplaatst 7 november 2018 Ik heb het antwoord van HQ binnen. Het heeft niet te maken met disabled, maar omdat het een mult is: Thank you for contacting Geocaching HQ. This is due to the limitations in the app. Non-Premium members cannot view caches that are above 2.0 D/T, they also only see Traditional geocaches. I see that your cache is a Multi-Cache. They will need to upgrade on the app to view the cache on the app. Otherwise they are still allowed to log the Multi if thy use GPS or find the cache through other means. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 november 2018 Share Geplaatst 7 november 2018 Oké, duidelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden