Spring naar bijdragen

Geocaching.com storing!


GeoKroesjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Klopt, de zaak ligt plat.

Op Twitter en het Groundspeak forum meldt Geocaching. com dat er technische problemen zijn.

Ze zijn er mee bezig.

Overigens kun je dagen later ook nog loggen voor die souvenirs, dus die haast snap ik niet goed.

Als je de log maar op de juist datum zet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Sivota:

 

Overigens kun je dagen later ook nog loggen voor die souvenirs, dus die haast snap ik niet goed.

Als je de log maar op de juist datum zet...

Klopt. maar ook als je een cache wil voorbereiden of een puzzel wil maken is het vervelend als je niet in kunt loggen.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De storing is voorbij, toch werkt nog niet alles naar behoren.

Ik las dat sommige Vlamingen de mail van elkaar c.q. andere cachers krijgen en bij mij werkt "recently viewed caches" helemaal niet meer.

Enfin we wachtend het nog maar even af...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik had gisteren wat probleempjes met het bewerken van mijn bookmark lijstjes en PO's maken.

Misschien toch weer wat overbelasting door het verzamelen van die plakplaatjes in combinatie met extra vrije dagen rondom de 4th of July aan de andere kant van de plas...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier had ik geen problemen, het systeem was alleen trager dan normaal. Ik denk dat veel mensen al voorbereidingen treffen voor de vakantie. In het zuiden zijn de schoolvakanties al begonnen. Dan worden er waarschijnlijk al meer caches gevonden, souvenirs of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei regenboog2:

....het systeem was alleen trager dan normaal. Ik denk dat veel mensen al voorbereidingen treffen voor de vakantie. In het zuiden zijn de schoolvakanties al begonnen. Dan worden er waarschijnlijk al meer caches gevonden....

Ik hoop toch niet dat het 'Amerikaanse' systeem, van die paar extra 'zuidelijke' gebruikers van slag raakt. Ik heb ze niet geteld, maar een promille ( op het geheel of een gedeelte ) zal het toch lang niet zijn :bag:.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou inderdaad niet moeten kunnen, maar het is niet de eerste keer dat het net voor of in een zomerweekend langer duurt voordat je cachepagina opent of je logje opgeslagen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Linkalovers:

Ik hoop toch niet dat het 'Amerikaanse' systeem, van die paar extra 'zuidelijke' gebruikers van slag raakt. Ik heb ze niet geteld, maar een promille ( op het geheel of een gedeelte ) zal het toch lang niet zijn :bag:.

 

2 uur geleden zei regenboog2:

Het zou inderdaad niet moeten kunnen, maar het is niet de eerste keer dat het net voor of in een zomerweekend langer duurt voordat je cachepagina opent of je logje opgeslagen wordt.

En de vakanties zijn natuurlijk niet enkel in Nederland gestart, dus wie weet ... ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...