regenboog2 Geplaatst 6 februari 2018 Share Geplaatst 6 februari 2018 Lekker zo’n vuurtje. Dan pak ik nog even een mok warme melk, dat slaapt lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 Warme drankjes en koek staan klaar. Afgelopen nacht was het best koud, zelfs in het westen. Ben wel benieuwd of Pa en Ma een gat in het ijs van de vijver hebben kunnen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 Ja hoor het gaatje zit er in. Ik doe dit met de plantengieter door steeds op een plek water te geven. Dus de visen en de KIKKERS heben weer lucht. Er kwam wel veel gas maar boven. De openhaard staat weer aan ,komt er nog iemand langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 Vandaag de caravan weg gebracht voor nieuwe slofjes. zitten er 7 jaar onder en 45000 Km mee gereden. Ze waren nog niet aan hun einde maar de verzekering eist dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 (bewerkt) Omdat caravanbanden eigenlijk nauwelijks slijten ( er wordt alleen mee geremd ) wordt de levensduur ( bijna ) altijd bepaald door het aantal jaren. Het is altijd een aardige uitgave, maar gespreid over meerdere ( vakantie ) jaren en vergeleken met de totale vakantie uitgaven ( van die jaren ), altijd een veilige uitgave. 'Vroeger' reed men gewoon verder terwijl er al scheuren in de zijwand kwamen of zaten. Eigen levensgevaarlijk, want tijdens een klapband, gaat een caravan vaak een eigen weg en volgt de auto. Mag ik een Berenburg als antivries? 7 februari 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Linkalovers: ..... gaat een caravan vaak een eigen weg en volgt de auto. Ik bedoelde:....gaat de caravan vaak een eigen weg en de auto volgt. 7 februari 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Over slofjes gesproken: vandaag zijn er appelslofjes bij de koffie. En vanmiddag gaat mijn oefenrondje wandelen naar de visboer. Wie wil kan vanavond aanschuiven voor een visje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Wij zijn onderweg Een visje gaat er altijd in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Vis ben ik altijd voor in - als een vis in het water. Bij de thee kijk ik wel of er nog een appelslofje op de schaal staat. Kan ik ondertussen de mail bijwerken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 De vis is klaar. Het is kabeljauw geworden, klaargemaakt als ovenschotel met gegratineerde aardappelen en verschillende soorten groenten. Eet smakelijk. p.s voor degenen die wat langer moeten werken: er staan nog een paar porties in de koeling, een half uurtje in de oven op 180 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Lekker, daar kan ik mijn tafeltennisavondje wel op doorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 10 februari 2018 Share Geplaatst 10 februari 2018 Goedemorgen allemaal Wie komt er mee naar het schaatsen kijken? Ik heb net naar de snowboarders gekeken, spectaculair. Ga zeker morgen de finale kijken. Koffie en thee staan klaar, er is een koekje bij. Ik heb zin in het shorttrack en schaatsen. Tijdens het schaatsen kunnen we mooi lunchen. Er is erwtensoep met roggebrood en spek. Er zijn ook verse broodjes van de molenbakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 10 februari 2018 Share Geplaatst 10 februari 2018 wij schuiiven lekker aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 10 februari 2018 Share Geplaatst 10 februari 2018 Hier staan de zalmmoten in de Ikea DIY Koud Rookoven (vorige keer delicious, huisgemaakte gerookte zalm), en wordt er hard gewerkt aan snert (met extra veel worst) (door de snelkookpan natuurlijk, ik kijk alleen :-) ). Dan nog de zelfgemaakte Port Salut wassen in zijn eigen roodsmeer bakteriestammetje, de aanwezigen in de kaasgrot omdraaien, een aflevering van de benedictijner "De Kaas Non" bekijken over welke interresante franse schimmels zij nu weer in franse kaasgrotjes gevonden heeft, me voorbereiden op de Mol, en een zelfgemaakte Goudse (van de week voorbereid) in de Honing Wasstraat gaan zetten voor een geheel eigen lekkuh velletje. Druk druk druk. Oja, ik moet ook nog de DIY kaaspers voor de wat grotere edammers dan 1 K in elkaar sleutelen. Spullen liggen er al 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 10 februari 2018 Share Geplaatst 10 februari 2018 ik ga geocachen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten