regenboog2 Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Een beker warme choco mag vast ook wel. Proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 14 januari 2018 Share Geplaatst 14 januari 2018 Schenk net in, proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Heeft er iemand zin in een lekker bakje troost of thee? Hier is het koud, het regent en hagelt met af en toe een donderslag. Ik ben blij dat ik onder m’n dekentje kan kruipen. Weer voor zuurkool met spek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Mag boerenkool met worst ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Oh lekker boerenkool met worst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 16 januari 2018 Share Geplaatst 16 januari 2018 Wij hadden toevallig gisteren boerenkool gegeten, lekker maar vandaag hadden we zin in iets anders. Het lichtpuntje van vandaag: toen mijn partner tussen de buien door in onze tuin keek, zag hij een ijsvogel! Helaas was ik niet snel genoeg onder mijn dekentje vandaan . We wonen niet aan de rand van de bebouwing, dus we zijn wel verbaasd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Storm vandaag en ik hoor dat het ook nog sneeuwt in het Noorden. Voorzichtig als je op weg gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Ja, het gaat er best heftig aan toe: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 https://twitter.com/Ruttes_Melkkoe/status/953927382250946565/video/1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Net terug van de tandarts. Wij hebben niet eens code rood en onderweg verschillende grote afgewaaide takken gezien, boom doormidden, dakpannen op straat, carport weggewaaid etc. Nog wel flinke windvlagen, maar het wordt langzaam minder. Ons café staat nog fier overeind, ik zal broodjes maken voor de lunch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Hee, het Cafe ziet er anders uit. Nieuwe meubels ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Jazeker, goed gezien. Na de nieuwe jas van Geocaching.nl dachten we dat het café ook wel een update verdiende. Wat vind je ervan? Lijkt me een goed idee om er meteen maar een feestje aan te koppelen. Nu is er eigengebakken appeltaart met een warm drankje erbij. In de keuken wordt een buffet voorbereid. Wie wil kan aanschuiven tussen 18.00 en 19.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Sfeervolle verlichting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Eet smakelijk. Wil je vanavond het houtkacheltje op het terras aansteken thex? Dan kunnen we nog een drankje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 He, is er nog een stukje taart over? Die gaat er wel best in bij een kop koffie.Buiten is het toch geen weer om over naar huis te schrijven. He, is er nog een stukje taart over? Die gaat er wel best in bij een kop koffie.Buiten is het toch geen weer om over naar huis te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten