Twentse Mug Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 Kikkers, van mij ook de allerbeste en meest hartelijke wensen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Iedereen de beste wensen voor 2018 !!! Ps. Blij weer wat gekwaak te horen. Beterschap ! 2 januari 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2018 Lieve allemaal Wat knap ik hier van op Zullen we vanavond oliebollen opeten en champagneflessen leegdrinken? Of gaan we al gezond eten? Liefs van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Doe mij maar oliebollen. Ik hou niet zo van gezond eten of het moet hollands kost zijn.. En een borrel gaat er altijd wel in. We hebben zojuist vis gekregen van de buurman en de Zwemt graag. Groet van Pa enn Ma Beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Mmmm, een oliebolletje kan er nog wel in. Er zijn nog genoeg dagen om gezond te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Doe mij maar oliebollen. Zonde om ze weg te gooien. Gezond eten dat kan wel om de oliebollen heen gepland worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 (bewerkt) Goedenavond allemaal, Ik heb m'n eigen 'bollen' maar meegenomen, want zoveel dagen oliebollen, dat houdt geen lichaam vol. Mocht je er een paar willen, tast toe.... Hé, vanavond zelfs een live bandje !!! Blijkbaar moeten ze nog op gang komen, want maat- en toon-vast zijn ze nog niet. Ik kan zo 1-2-3 niet op de bandnaam komen, maar ze komen me wel bekend voor. 2 januari 2018 bewerkt door Linkalovers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Dat was genieten! Nu over tot de orde van de dag. Hier waaien we uit ons jasje, dat zal aan de kust nog wel heftiger zijn. Er staat een ontbijt klaar voor de mensen die al vroeg op pad moeten. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Ik hou het op een olliebol bij de koffie. Hopelijk lukt het nog om Dollie te zoeken & vinden voor begin maart.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Hier veel wind vandaag. Er vliegt hier van alles door de lucht. Nog veel afval van het vuurwerk. Vogeltjes die moeite hebben met de wind. En volgen mij ook een paar kikkers. Kan dat kloppen ? Groet uit het westen van Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Hier vlogen vooral de kerstbomen. Gelukkig waren de lichtsnoertjes lang genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Heb beeld https://www.facebook.com/catsstory89/videos/1906803456026827/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Zit iedereen hier nou nog steeds die kat uit de boom te kijken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Kijken helpt niet. Zullen we de brand slang er op zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 9 januari 2018 Share Geplaatst 9 januari 2018 Arme kat, ik zal eens wat brokjes onder de boom zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten