Spring naar bijdragen

Niet cachen, wel loggen


thex

Mag je op internet loggen zonder ooit bij de cache geweest te zijn ?  

251 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag je op internet loggen zonder ooit bij de cache geweest te zijn ?

    • Ja, ik doe alles voor mijn score
      2
    • Soms, onder bijzondere omstandigheden
      14
    • Nee, lijkt me niet in de geest van Geocachen te passen
      220
    • Ik heb hier geen idee over
      0


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het moraal hiervan is, gaat het je nou "om de kunst van het vinden" en jezelf een leuke dag te bezorgen, of om bovenaan in wat voor statistieken dan ook te staan. Jammer.............................. wat laat je jezelf dan kennen :thumbup:

 

Dat vind ik dan dus weer onzin zeg! Ik ben zelf inderdaad een cacher die liever één cache op de fiets doet dan 10 met de auto. Wij maken er altijd een dagje/middagje/avondje uit van.

 

Maar ik vind nou juist het mooie van cachen dat iedereen het op zijn eigen manier met zijn eigen doelen kan doen... dus als je gaat voor het wedstrijd-element met de statistieken: leuk toch?? Het is niet mijn ding, maar ieder zo zijn ding. Maar dan dus wel eerlijk: alleen loggen als je er geweest bent, want anders slaat het echt nergens meer op.

 

En inderdaad: als je geen pen bij je hebt, vergt het wat creativiteit, maar iets achterlaten is echt niet zoooo moeilijk :dribble:

 

Oja en Fytske: Armchair caches of: Couch caches

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkt en pen heb je meestal wel bij de hand:

Inkt: bloed

Pen: takje, gras etc.

Da's pas hardcore.

 

Overigens kan houtskool ook perfect als schrijfgerei dienen.

 

Q :thumbup:

 

:dribble: Who :( bloed?? doe maar niet, neem wel een pen mee. Ja sorry ik kan soms wel een laffard zijn.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik dan dus weer onzin zeg! Ik ben zelf inderdaad een cacher die liever één cache op de fiets doet dan 10 met de auto. Wij maken er altijd een dagje/middagje/avondje uit van.

 

Maar ik vind nou juist het mooie van cachen dat iedereen het op zijn eigen manier met zijn eigen doelen kan doen... dus als je gaat voor het wedstrijd-element met de statistieken: leuk toch?? Het is niet mijn ding, maar ieder zo zijn ding. Maar dan dus wel eerlijk: alleen loggen als je er geweest bent, want anders slaat het echt nergens meer op.

 

 

Wij gaan wel eens met twinlife een paar dagen weg, zoals het weekend van GoTheo2006. Vrijdag en zaterdag's vele micro's en zondag de wandeling. Resultaat: vrijdag 10 founds, zaterdag 39 founds en zondag 1 found.

 

Ben het dus geheel met de opmerking eens dat een ieder cached op zijn manier.

 

Wat betreft de opmerkingen over het vergeten van een pen: Het bloed van Twinlife schrijft uitstekend. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boekjes zijn stom, internet is cool.

Tikken is leuker dan schrijven !

 

Lopen is stom, Niets doen is cool.

Luieren is beter dan moe worden !

 

Zo en laten we nu gaan cachen al dat gezever over wel of geen boekjes.

 

Laat iedereen het spelletje lekker spelen zoals ie zelf leuk vind.

 

En kan je er niet tegen dat iemand een cache wel op internet logt en je die niet in het boekje ziet staan, dan gooi je dat toch lekker hier op het forum.

Kunnen we er lekker allemaal over gaan ouwehoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkt en pen heb je meestal wel bij de hand:

Inkt: bloed

Pen: takje, gras etc.

Da's pas hardcore.

Overigens kan houtskool ook perfect als schrijfgerei dienen.

Q :thumbup:

:eek: Who :eek: bloed?? doe maar niet, neem wel een pen mee. Ja sorry ik kan soms wel een laffard zijn.....

 

Pijn is fijn, bloed moe(d)t :(

Ruud :dribble:

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inkt en pen heb je meestal wel bij de hand:

Inkt: bloed

Pen: takje, gras etc.

Da's pas hardcore.

Overigens kan houtskool ook perfect als schrijfgerei dienen.

Q

Who bloed?? doe maar niet, neem wel een pen mee. Ja sorry ik kan soms wel een laffard zijn.....

 

Pijn is fijn, bloed moe(d)t :(

Ruud :thumbup:

 

En zweet maakt het compleet! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madman wist van te voren niet dat ie zo veel reacties zou krijgen... en dat op een heeeeel oud draadje :dribble:

Maar omdat ik graag mijn mening geef krijg je hem bij deze....... ook wij hebben wel eens gelogd zonder dat we de cache in handen hebben gehad :eek: In samenwerking een puzzel opgelost... dan gaan kijken. Je weet waar ie moet liggen maar fysiek kun je hem niet pakken. Dag later met hulp nog een poging. Weer niet gelukt.... :( Dan gaat de cacher zoeken waar mee samengewerkt was, en die kan er wel bij. Is het dan zo erg dat onze naam er ook in wordt gezet??? Volgens mij heet dat samenwerken :eek:

Overigens kijken wij nooit de volle logboekjes na... ieder zijn spelletje, en als iemand daar heel gelukkig van wordt... veel plezier ermee :thumbup:

Groetjes van Marja wine.gif die het ook leuk vind om af en toe eens vals te spelen lol.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...