de kikkers Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Speciaal voor Peetee Ontbijt met koffie Groetjes de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Hallo allemaal Vandaag is er een HAPPY HOUR van 16.00 -17.00 uur. Jullie zijn van harte welkom Groetjes de kikkertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2017 Verdorie! Net te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Goeden avond allen. Wij zijn lekker een nachtje weg geweest. 2 dagen niet in de herrie van graaf machines en trilplaten. Zo als jullie op de puzzel hebben kunnen zien ligt bij ons de hele straat er uit. En waar waren wij dat?? Je zult even aan het puzzelen moeten. http://two.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=3357232&k=26809393 Groet van Pa Beer. PS kikkers bedankt voor de mooie kaart . Zelf gemaakt?? Is er nog koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Natuurlijk is er koffie, vers zelfs. Ik heb het happy hour helaas ook gemist, maar we kunnen het natuurlijk ' het tweede bakje' gratis doen! Dan ga ik vanavond voor de rooibosthee en tracteer ik bokkepootjes voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2017 Natuurlijk is er koffie, vers zelfs. Ik heb het happy hour helaas ook gemist, maar we kunnen het natuurlijk ' het tweede bakje' gratis doen! Doe mij meteen maar het tweede bakkie dan, regenboog ... Of is dat een beetje onbeleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 31 maart 2017 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2017 Mooi hotel, Pa Beer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Hallo allemaal, De kikkers doen ook mee met de aanbieding van Regenboog Peetee: natuurlijk mag je om een tweede bakkie vragen, dat is geen enkel probleem Pa en Ma Beer Hoe was het op vakantie in Brabant? Is de straat nu helemaal betegeld? En het antwoord op jullie laatste vraag is ja. We zijn behoorlijk creatief en dit is een stukje home-work van de kikkervis dochter geweest. Groetjes van de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 :smile_coffee: Ha, die Peetee Natuurlijk mag je meteen het tweede bakje vragen en als je dorst hebt mag je zelfs twee tweede bakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeBoer Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Pfff, al die koffie op de late avond, straks kan ik niet meer slapen. Tijd voor een slaapmutsje en zoals beloofd schenk ik een rondje. Proost en voor straks "Sweet dreams" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Ik doe mee met het slaapmutsje, maar ik pak er een zonder alcohol. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 Doe ons ook maar een slapmuts maak er maar een dubbele van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 31 maart 2017 Share Geplaatst 31 maart 2017 en tracteer ik bokkepootjes voor iedereen. Doe mij maar een roetveegzoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 (bewerkt) Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat klaar Speciaal voor Diederikus: zijn er warme chocolade croissants en thee/koffie Groetjes van Kikkertje 1 april 2017 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 @ Diederikus: vanavond staan er speiciaal voor jou roetveegzoenen voor bij de koffie. Zo meteen ga ik naar de bakker en zal ik nog verse koeken meenemen voor alle andere gasten. Opgelet: vandaag is het grapjesdag. Tot nu teo ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, maar je weet maar nooit..... De dag is nog lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten