de kikkers Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Goedemiddag allemaal Het lunchbuffet staat klaar. Jullie mogen er langs lopen Het wordt weer een sportieve middag. De wedstrijd Denemarken-Duitsland is net gestart. Max gaat ook nog rijden vandaag Dat wordt gezellig in ons cafeetje Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2017 Duitsland er verrassend uitgeknikkerd door Denemarken. Nu klaar voor de GP van Hongarije!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Ik ben benieuwd, op de autoradio hoorde ik dat Max strafseconden heeft gekregen vanwege een crash met zijn teamgenoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Zilver voor Robin van Perslucht, Arjen Robot, Gregory van der Tandwiel cs. (?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Ik heb een vraag. Zag tijdens een wedstrijd van de vrouwen een verdedigster opspringen waarbij de bal via haar nog hoger opspringende paardenstaart over de achterlijn ging. Er werd een hoekschop gegeven, klopt dat? Zo ja, dan lijkt het mij verstandig dat de vrouwen hun paardenstaarten in bedwang houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 juli 2017 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2017 Dat lijkt me wel logisch. Want zij raakte als laatste de bal voor hij de achterlijn over ging. Misschien het haar in een knotje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Even een kopje koffie nemen - voor hen die niet hebben gemerkt dat het forum down was door een database-storing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Ha, daar zijn we weer. Gelukkig is de storing weer opgelost. Er is thee en koffie, natuurlijk ook fris voor de liefhebbers. Vanavond eten we bami, wie zin heeft kan rond zes uur aanschuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Hoi allemaal Goed dat het in orde gekomen is Regenboog: wij schuiven aan. Wie komen er nog meer langs? Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Mijn maag rammelt al - kom zo aanvallen!!!EK Voetbal komt pas donderdag weer langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 31 juli 2017 Share Geplaatst 31 juli 2017 Na vier tochten van in total 16 km zijn alle onderdelen van mijn multi's weer uit het veld. Je moet er wat voor over hebben, natuurlijk. De natuur had zijn rechten alweer hernomen, zodat ik bij een aantal waypoints nog behoorlijk moest zoeken. Het onvoorspelbare maaibeheer van het Flevolandschap maakte mijn korte broek tot een foute keus. De brandnetel en de reuzenberenklauw doen het uitstekend op de kalkrijke Flevolandse klei. Doe mij maar een calvinistenwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 augustus 2017 Share Geplaatst 1 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Koffie en thee is aanwezig en voor liefhebbers ook calvinistenwater Toch jammer Died. Je multies stonden hoog op de bucket-list. Een leuke cache moet je gelijk doen en niet wachten Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 augustus 2017 Share Geplaatst 1 augustus 2017 Ik neem er meteen ook een broodje bij, vanmiddag gaan we nog even wandelen of fietsen. Er was regen voorspeld, maar nu ineens niet meer. Daar moeten we van profiteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 1 augustus 2017 Share Geplaatst 1 augustus 2017 Een leuke cache moet je gelijk doen en niet wachten. Groetjes van Kikkertje Dan moet ik morgen op mijn vrije dag maar eens gaan cachen denk ik. Er schijnt een leuke nieuwe van Geoknarf bij mij in de buurt te liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 augustus 2017 Share Geplaatst 1 augustus 2017 Succes met vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten