Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allemaal :)

 

Het lunchbuffet staat klaar. Jullie mogen er langs lopen :eat:

 

Het wordt weer een sportieve middag. De wedstrijd Denemarken-Duitsland is net gestart. Max gaat ook nog rijden vandaag :taz:

 

Dat wordt gezellig in ons cafeetje :bar:

 

Groetjes van

de Kikkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een vraag. Zag tijdens een wedstrijd van de vrouwen een verdedigster opspringen waarbij de bal via haar nog hoger opspringende paardenstaart over de achterlijn ging. Er werd een hoekschop gegeven, klopt dat? Zo ja, dan lijkt het mij verstandig dat de vrouwen hun paardenstaarten in bedwang houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na vier tochten van in total 16 km zijn alle onderdelen van mijn multi's weer uit het veld. Je moet er wat voor over hebben, natuurlijk. De natuur had zijn rechten alweer hernomen, zodat ik bij een aantal waypoints nog behoorlijk moest zoeken. Het onvoorspelbare maaibeheer van het Flevolandschap maakte mijn korte broek tot een foute keus. De brandnetel en de reuzenberenklauw doen het uitstekend op de kalkrijke Flevolandse klei. Doe mij maar een calvinistenwater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :)

 

Koffie en thee is aanwezig en voor liefhebbers ook calvinistenwater :wine:

 

Toch jammer Died. Je multies stonden hoog op de bucket-list. Een leuke cache moet je gelijk doen en niet wachten :crybaby:

 

Groetjes van

Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...