Team Tammo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Klinkt goed, misschien zijn er wat kleine aanpassingen nodig, maar het heeft zeker potentie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ALeune Geplaatst 16 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2016 (bewerkt) Dat is wel een mooie , al past het 'geocacher' in de laatste regel niet helemaal, of ligt dat aan mij? En van welk liedje komt de wijs? Het wordt hier een beetje houterig gezongen, maar dat kan ook zijn omdat het voor veel mensen de eerste keer is dat ze dit lied zingen. ALeune 16 juni 2016 bewerkt door ALeune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Er kan maar niet genoeg gewaarschuwd worden tegen de effecten van tekenbeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ALeune Geplaatst 16 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2016 Ik denk persoonlijk eigenlijk dat het beste idee is om er gewoon een soort prijsvraag/wedstrijd van te maken wie het beste lied schrijft. Maar dan rest er nog de vraag: hoe zorgen we ervoor dat alle geocachers in Nederland dit lied leren kennen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Misschien kan de tekst geplaatst worden op de hoofdpagina van geocaching.nl, de kortste weg tot succes lijkt me dat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ALeune Geplaatst 16 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 16 juni 2016 Ik kijk daar eigenlijk nooit op, maar weet niet of anderen dat wel doen. Mischien via geocaching.com, dat iedereen in Nederland een mailtje krijgt met de tekst ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Of misschien kan je aandacht voor het lied verkrijgen door er een geocache omheen te bouwen. Misschien een kistje, wanneer het geopend wordt, automatisch het lied wordt afgespeeld, ben ik in Duitsland wel eerder tegen gekomen, Uwe's geburtstag volgens mij. Misschien kunnen er in het kistje ook nog wat A4 'tjes gedaan worden met daarop de tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Kun je ook aangeven als je de tekst niet ontvangen wilt? En niet mee wilt zingen? Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Beschouw het dan gewoon als niet verzonden. Prima initiatief. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 (bewerkt) Dat liedje is ook nog wel te vinden hoor: Wat mij betreft mag de berenklauw zich in deze regionen gauw uitbreiden. Hierin herken ik mij in elk geval niet als GEE-JO-KESCHER. De Duitse versie is echter wat je van Duitsland mag verwachten. Kwaliteit en een tune die je nog jaren zal achtervolgen. Heino waardig. Hier een inzending uit Austrialia. Leuk en met de nodige humor/zelfspot, heerlijk! 17 juni 2016 bewerkt door Barry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 "It's a long way to Tupperwary ... " Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Het geocacher-songfestival! Twelve points - douze points for Australia!! Nederland zal ook daar niet voorkomen in de top-10 ben ik bang ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 Och, 't moet misschien even tijd hebben. Niet iedereen schudt zomaar een tekst en/of melodie uit zijn/haar mouw ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 http://travelbugsmusic.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 17 juni 2016 Share Geplaatst 17 juni 2016 het wortel origineel nu weer online https://youtu.be/RwpeGKy0aoE Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden