Spring naar bijdragen

Mijn Cache Is Los Geschroefd Om Te Loggen


tidor

Aanbevolen berichten

En als je dan bij de eindcache ontdekt dat je een aantal waardes vergeten bent te noteren, of je hebt gewoon een paar fouten gemaakt: Log hem dan gewoon niet!! Simpel genoeg, lijkt me.

Het feit dat de dader zijn euveldaad per e-mail meldt, en daarbij aangeeft dat hij dit soort dingen vaker doet, doet mij vermoeden dat hij een protest wil aantekenen tegen onnodig moeilijk te openen caches. Maar zoals gezegd, dat is slechts een vermoeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

En als je dan bij de eindcache ontdekt dat je een aantal waardes vergeten bent te noteren, of je hebt gewoon een paar fouten gemaakt: Log hem dan gewoon niet!! Simpel genoeg, lijkt me.

Het feit dat de dader zijn euveldaad per e-mail meldt, en daarbij aangeeft dat hij dit soort dingen vaker doet, doet mij vermoeden dat hij een protest wil aantekenen tegen onnodig moeilijk te openen caches. Maar zoals gezegd, dat is slechts een vermoeden.

 

Tja, zou kunnen. Maar kun je dan niet beter een andere hobby zoeken, i.p.v. anderen proberen d.m.v. dit soort acties op andere gedachten te brengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zou kunnen. Maar kun je dan niet beter een andere hobby zoeken, i.p.v. anderen proberen d.m.v. dit soort acties op andere gedachten te brengen?

Het zal je (waarschijnlijk niet) verbazen hoeveel mensen "andere mensen op andere gedachten brengen" als hobby hebben :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mischien een idee om caches weer gewoon caches te laten worden?

kijken, vinden, loggen.

of een hint er bij die er voor zorgt dat iedereen de cache kan openen om te loggen?

 

het is een simpele gedachte en voor iedereen op te brengen

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dat gekissebis op de" vroege" zondag morgen.

Een groot deel van wat Barny zegt dient natuurlijk geen ander doel dan anderen op de kast te jagen. Ieder heeft zo zijn humor op zijn eigen niveau. Wat mij verbaast is dat er na al die jaren nog steeds mensen zijn die daar in trappen. Van iemand die net op het forum is kan ik dat nog wel begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo jammer Died,

 

ik geef aan waarom het slopen gebeurd = niet goed

breng oplossingen tegen het slopen aan, = dus ook niet goed

weerleg weer eens de ongefundeerde thex kwats = ook niet goed

moet ik dan ook meehuilen? = wel goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo jammer Died,

 

ik geef aan waarom het slopen gebeurd = niet goed

breng oplossingen tegen het slopen aan, = dus ook niet goed

weerleg weer eens de ongefundeerde thex kwats = ook niet goed

moet ik dan ook meehuilen? = wel goed?

Altijd als je alle opdekastjagerij en plagerijtjes weglaat dan blijk je het met me eens te zijn. Zo irritant dat. Wat moeten de mensen wel niet denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De cache met logboekje, staat bij mij in de schuur voor onderhoud.

En toch wordt ie als''''found it '''' gelogd.

Heb de desbetreffende cacher, ook een mail gestuurd, dat ik zijn log binnenkort zal verwijderen.

 

2.png Found it
05/06/2016

We troffen een lege plek, heb toch maar gelogd,
had later pas in de gaten dat deze niet meer beschikbaar was.
Anyway TFTC

 

https://www.geocaching.com/geocache/GC4E31B_het-valkennest?guid=6f719616-816c-4c29-8bcf-70bc531dbd4d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...