Spring naar bijdragen

Mijn Cache Is Los Geschroefd Om Te Loggen


tidor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik denk dat ik binnenkort mijn eerste boomklimcache ga loggen. Maar omdat ik vreselijke hoogtevrees heb neem ik uit voorzorg wel een kettingzaag mee om de boom om te zagen. Mag van Barney. Moeten ze de boom maar hufterproof maken.....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga gewoon zo door, maak vrienden, deel gedachten. Helaas bevestig jij het gebrek in geocachen door aandacht te geven aan diegene die afwijkende ideeën erop na houd ipv diegene die met verfrissende ideeën komt. Ga vooral door datgeen te promoten wat een ieder van jou nu wel weet: jij knipt iedere cache zelf open, en carambat vervolgens de hemel aan de aarde vast en wijst ieder andere als de schuldige aan.

  • Top! 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb bij mij weten ooit 1 keer een cache moedwillig gesloopt,

dat ook doorgegeven aan de co en die had er tenvolle begrip voor,

andere slooppartijen van mijn hand is mij ontschoten

dus thex, aan jou de eer om mijn moedwillige slooppartijen van caches hier te openbaren, ik ben zeer benieuwd

 

Helmine, waar heb ik gezegd dat ik het slopen van caches goedkeur?

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat niet bij die beroemde schaapjes voordeur cache van een bekende forum beheer alhier, waarbij ook de politie geheel terecht ook een duit in het zakje deed door je geheel terecht te beboeten in Dordrecht en waarbij een slotje en ketting onvrijwillig zijn einde naderde vanwege een niet goed vindbare sleutel die verstopt was in een dubbel uitgevoerde ..... ?

Motto: hoe dichter bij Dordt, hoe rotter Barny wordt !

 

De wildcam nam volgende registratie waar: 10-10-2011:

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/a185183c-dce9-4fc5-83bd-af68247a1379_t.jpg

 

En dan hebben we die cache van mij nog, waarbij jij een T5 in Antwerpen geherashed hebt om een soortgelijke slot/sleutel principe in de bossen van Zoetermeer om te leggen zodat ook een CO zijn eigen cache niet naderen kan wegens wisseling van slot/sleutel inclusief logboek (is je helaas niet gelukt, maar telt wel, een voorbeeld van de "Vroege Barny" anno 2005 toen de eerste gedragspatronen waar wij nu zo

mee geconfronteerd worden zich openbaarden):

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=bb2009d7-0b6a-42e0-84dc-705ac88c4de7

https://img.geocaching.com/cache/log/large/90bdbfe3-dbd4-45d7-8d9e-d033e9b648df.jpg

 

Zo, dat maakt op deze zondag ochtend het aantal 2, is groter dan 1, duzzzzzz Barny. Bij wie is het schroefje nu los ??? Toen was dit nog leuk, nu is het een voorbeeld voor het gedrag naar onze jongste kijkbuiscachertjes toe met alle verwarring rond het begrip "mijn/dein" en "dit zijn de regeltjes binnen onze mooie hobby" en hier "blijf ik met mijn mijn Mc Gypher fikken en tooltjes van af".

bewerkt door thex
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

je heb die cache ook zo gemaakt dat hij makkelijk met een schroevendraaier te openen is, dan moet je ook niet huilen als iemand dat doet,

gewoon een constructie fout

 

Barny

Hieruit Barney.

Ik vind het te triest voor woorden dat je kennelijk een vogelhuisje niet meer mag schroeven, omdat er idioten met een schroevendraaier rond lopen. Het heeft alles te maken met respect voor andermans spullen. Als je een cache niet open krijgt op de manier als bedoeld of op een andere niet destructieve geniale manier, dan schrijf een not found.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine,

het straat naifiteit uit op het moment je iets afsluit met een slot en de mensen kunnen bij de gewenste inhoud komen door een eenvoudige schroevendraaier te gebruiken, dat je dankt dat de mensen dat niet doen

je weet op voorhand dat dat gaat gebeuren, dan noet je ook niet gaan huilen maar je bezinnen op een beter construktie

ik heb ook wel eens een cache(behuizing) opengeschroeft en weer dicht, ook dit meld ik altijd in mijn log zodat de eigenaar er van af weet en desnoods zijn construktie kan aanpassen,

het slopen (wat jij aanhaalt wat ik goedkeur) van cache's is van heel andere orde, dat is niet iets los en vast schroeven maar iets onherstelbaar vernielen, je brengt de cache dan niet in de orginele situatie terug

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex, kerel,

 

2 voorbeelden waarvan ik de cache gesloopt zou hebben?

 

2 voorbeelden dat ik sloten open knip?

 

je geheugen is we goed, maar met het verstrijken van de jaren gaan bij jou de details wel een beetje verloren

 

 

het zijn namelijk twee voorbeelden van cache's die ik met geen haar gekrenkt heb

 

de eerst voorbeeld

 

de cache van het plotseling stilletjes verdwenen motje van dit forum

 

een cache waar ik in bijzijn en met hulp van dat motje alle obstakels had genomen,

 

ik daardoor geen enkele moeite had om bij het logboekje te komen

 

de hermandad mij bekeurde omdat het allemaal te gezellig was en ik te laat bij mijn auto terug kwam en de parkeertijd van 28 minuten waren verstreken

 

te lezen in deze log http://coord.info/GL6M2RBA

 

niets aan het handje dus

 

 

dan jou cache Mea Culpa de naam zegt eigenlijk alles

 

daar waar het begon met een weddenschap

 

allemaal te lezen vanaf deze log

 

http://coord.info/GL8348M

 

die ik natuurlijk glansrijk had gewonnen, maar jij als slechte verliezer nooit je beloofde 25 euro aan de prof zijn goodyshop (Goodyshop van deze site) heb gedoneerd

 

daar waar ik naar België ben gereden om een (D5 niet zo als jij beweert een T5) cache te bezoeken om de sleutel TB op te halen

 

terwijl ik bij de cache was jou telefonisch op de hoogte bracht van mijn fronst, waar ik jou op de hoogte bracht van mijn snode plannen en ik je daar wel heel gemakkelijk op de kast mee kreeg, (dat gehakkel en gesputter op de andere kant van de telefoon was de alle opgebrachte opofferingen al waard) :)

 

ook die cache heb ik, in tegenstelling met je ego, ook met geen haar gekrenkt,

 

 

2 voorbeelden van mijn zogenaamde slooppartijen die nooit gebeurt zijn

 

stemmingmakerij is het woord wat in mij opkomt

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahaaah, geheugen loopt weer: cache = opgelost werd verward met: "ik zet een andere doosje neer met een ander slotje" en "kijk eerst welk model het wezen moet" (dag 1). Gelukkig is snode plan tijdig verijdelt en geeft een goed inzicht in jouw geest en jammerlijk denkniveau: namelijk dat van bedrog, intrige en toen al rammelen aan belgen tegen ruil van eind coordinaten (de opvolgende nacht). Jammer voor de Prof, zijn winkeltje is nu naar de gameliezen. Hij had nog kiet kunnen spelen dat jaar. Maar aangezien jij mopperend na een nacht vol ferme bedrog en coordinaten ruil met de verkeerde sleutel stond, ik mijn cache kunnen redden over de ruggetjes van de wel ervoor zwetende geocachers heen (immers: men had dan kunnen loggen tegen jouw condities en jouw sleutel ipv mijn tb) kunnen we helaas geen 25 euri doneren en heb ik mijn cache kunnen behouden zonder die pardoes en gedwongen aan jou te moeten overdragen wegens een faal log, zo sneu. Immers en dat siert jou wel, de log en jouw naam staat nog steeds niet in het boekje, woehaaaaaah :clown: . Goed dat nog geen lockpicking bestond. En zo zegevierde het recht en zijn de schurken weer op hun plek teruggezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het sneue bewijs dat jij niet tegen je verlies kan, vrind. Heb toch onderhoud moeten plegen na jouw bezoek waarbij jou dikke vingers iets gedaan hebben waar de entourage van bovenstaande foto niet tegen bestand is

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=dfb5fe70-5b5b-4c6b-aea2-862dee445982

:clown:

Er staat mij bij dat ik het kistje dat jij hebt achtergelaten (dus niet het origineel) heb moeten vervangen door een van mijn eigen.

 

En dat brengt mij weer ontopic. Tegen verkeerd ingestelde geocachers is geen enkele cache bestand, dus moeten ze maar geweerd worden.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In ieder geval lijkt het mij bij deze cache wel duidelijk dat de cache is geopend op een manier die door de cache-eigenaar niet bedoeld is. Er is ook niet veel fantasie voor nodig om te door te hebben wat wel de bedoeling is.

 

En als je dan bij de eindcache ontdekt dat je een aantal waardes vergeten bent te noteren, of je hebt gewoon een paar fouten gemaakt: Log hem dan gewoon niet!! Simpel genoeg, lijkt me.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex, weer jou woorden

 

http://coord.info/GL83X2V

 

foto van logboekje is bijgeplaatst vanwege de zoveelste ongefundeerde uitgekraamde onzin van jou kant

of hebben de 2 loggers na mij ook nooit in het logboekje geschreven?

 

Barny

 

als cache eigenaren het moeilijk maken om de cache te mogen loggen, weten ze ook dar er mensen zijn die andere wegen proberen te vinden.

gezien de vele schade aan cache's die ik tegen kom, en ook zelf bij mijn cache's heb mogen ervaren, is dat een algemeen feit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...