Diederikus Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 En als je dan bij de eindcache ontdekt dat je een aantal waardes vergeten bent te noteren, of je hebt gewoon een paar fouten gemaakt: Log hem dan gewoon niet!! Simpel genoeg, lijkt me. Het feit dat de dader zijn euveldaad per e-mail meldt, en daarbij aangeeft dat hij dit soort dingen vaker doet, doet mij vermoeden dat hij een protest wil aantekenen tegen onnodig moeilijk te openen caches. Maar zoals gezegd, dat is slechts een vermoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 En als je dan bij de eindcache ontdekt dat je een aantal waardes vergeten bent te noteren, of je hebt gewoon een paar fouten gemaakt: Log hem dan gewoon niet!! Simpel genoeg, lijkt me. Het feit dat de dader zijn euveldaad per e-mail meldt, en daarbij aangeeft dat hij dit soort dingen vaker doet, doet mij vermoeden dat hij een protest wil aantekenen tegen onnodig moeilijk te openen caches. Maar zoals gezegd, dat is slechts een vermoeden. Tja, zou kunnen. Maar kun je dan niet beter een andere hobby zoeken, i.p.v. anderen proberen d.m.v. dit soort acties op andere gedachten te brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Tja, zou kunnen. Maar kun je dan niet beter een andere hobby zoeken, i.p.v. anderen proberen d.m.v. dit soort acties op andere gedachten te brengen? Het zal je (waarschijnlijk niet) verbazen hoeveel mensen "andere mensen op andere gedachten brengen" als hobby hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 mischien een idee om caches weer gewoon caches te laten worden? kijken, vinden, loggen. of een hint er bij die er voor zorgt dat iedereen de cache kan openen om te loggen? het is een simpele gedachte en voor iedereen op te brengen Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Heerlijk dat gekissebis op de" vroege" zondag morgen. Een groot deel van wat Barny zegt dient natuurlijk geen ander doel dan anderen op de kast te jagen. Ieder heeft zo zijn humor op zijn eigen niveau. Wat mij verbaast is dat er na al die jaren nog steeds mensen zijn die daar in trappen. Van iemand die net op het forum is kan ik dat nog wel begrijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 zo jammer Died, ik geef aan waarom het slopen gebeurd = niet goed breng oplossingen tegen het slopen aan, = dus ook niet goed weerleg weer eens de ongefundeerde thex kwats = ook niet goed moet ik dan ook meehuilen? = wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 zo jammer Died, ik geef aan waarom het slopen gebeurd = niet goed breng oplossingen tegen het slopen aan, = dus ook niet goed weerleg weer eens de ongefundeerde thex kwats = ook niet goed moet ik dan ook meehuilen? = wel goed? Altijd als je alle opdekastjagerij en plagerijtjes weglaat dan blijk je het met me eens te zijn. Zo irritant dat. Wat moeten de mensen wel niet denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 ben het altijd met je eens, echter je brengt het zo raar Barny 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 ben het altijd met je eens, echter je brengt het zo raar Als je dit leest kan je zondag eigenlijk niet meer stuk.... Wat een humor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Het is echt weer ouderwets gezellig hier. Offtopic, dat wel maar er is weer wat te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Dit mis ik wel een beetje, wat levendigheid op het forum :-) On topic: Naam in het boekje --> geldige log. Cache gesloopt voor een puntje --> geohufter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewijntjes Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 De cache met logboekje, staat bij mij in de schuur voor onderhoud. En toch wordt ie als''''found it '''' gelogd. Heb de desbetreffende cacher, ook een mail gestuurd, dat ik zijn log binnenkort zal verwijderen. Found it 05/06/2016 We troffen een lege plek, heb toch maar gelogd,had later pas in de gaten dat deze niet meer beschikbaar was.Anyway TFTC https://www.geocaching.com/geocache/GC4E31B_het-valkennest?guid=6f719616-816c-4c29-8bcf-70bc531dbd4d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ja, niet aanwezig is niet gevonden. Ze moeten het later nog maar eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Vervelend, die cachers in je schuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 misschien moet er een slot op, met code, alleen via lastige mysterypuzzel te achterhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden