Peetee Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 (bewerkt) @Piet Met de afgelopen 2 dagen kunnen terugkijken ben ik nog steeds zeer content! Mooi! Daar gaat het om! 29 augustus 2015 bewerkt door Peetee
brouwertjes Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 Ik vindt het eigenlijk wel jammer. Het was namelijk een onderscheidende feature. De notificatie via twitter is wat mij betreft nu een beetje overbodig geworden. Maar wat niet mag, mag nu eenmaal niet.
Flo van Co Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 Dit argument was wel het zwakste voordeel van PM lidmaatschap, jammer want dit was voor mij een mooi startpunt wat er zoal in de (brede) omgeving uitkomt, dus ook naast de eigen provincie.
Peetee Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 (bewerkt) Ik vindt het eigenlijk wel jammer. Het was namelijk een onderscheidende feature. De notificatie via twitter is wat mij betreft nu een beetje overbodig geworden. Maar wat niet mag, mag nu eenmaal niet. Het was inderdaad een mooie en onderscheidende feature. Maar misschien was het dat wel omdat ook de anderen het niet mochten? Voor de volledigheid, hieronder nog even een quote van .com met de argumentatie: The newest events may be published on the geocaching.nl website and twitter immediately, but new geocache listings must wait 24 hours for publication. Our goal is to have the Instant Notification Premium Membership feature continue to remain part of the value for supporting the website through Premium Membership and any instant, or short term publication of new caches can potentially devalue this Premium Member benefit. 29 augustus 2015 bewerkt door Peetee
MartinMirja Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 Tja, heel jammer dat deze extra service niet meer 'mag'. Ik houd graag de nieuwe caches in de provincie in de gaten, wat met notificaties volgens mij niet in te stellen is (of heb ik gemist dat je in de notificatie van nieuwe caches ook voor een complete provincie kunt kiezen?).
Peetee Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 Tja, heel jammer dat deze extra service niet meer 'mag'. Ik houd graag de nieuwe caches in de provincie in de gaten, wat met notificaties volgens mij niet in te stellen is (of heb ik gemist dat je in de notificatie van nieuwe caches ook voor een complete provincie kunt kiezen?). Voor de duidelijkheid: de service zelf is niet gestopt! Hij loopt alleen 24 uur achter op de feiten. Dus wat vandaag uitkomt, staat morgen op de lijst (en de kaart). Ook de Twitterberichten gaan gewoon door, met ook daar de zelfde 24 uur vertraging.
Peetee Geplaatst 29 augustus 2015 Geplaatst 29 augustus 2015 (bewerkt) Ik houd graag de nieuwe caches in de provincie in de gaten, wat met notificaties volgens mij niet in te stellen is (of heb ik gemist dat je in de notificatie van nieuwe caches ook voor een complete provincie kunt kiezen?). Je kunt in de notificaties op .com een straal rondom een bepaald coördinaat instellen, dus bv. rond jouw thuiscoördinaat (of het midden van de provincie waar je woont). En die straal kun je instellen op maximaal 80 kilometer. En in die straal van 80km past makkelijk de hele provincie. 29 augustus 2015 bewerkt door Peetee
barny Geplaatst 28 mei 2016 Geplaatst 28 mei 2016 volgens mij werkt de mooiste linkie op deze site "Recente logs" al een paar dagen niet,,,,, Barny
Peetee Geplaatst 28 mei 2016 Geplaatst 28 mei 2016 (bewerkt) volgens mij werkt de mooiste linkie op deze site "Recente logs" al een paar dagen niet,,,,, Barny Ik zie dat ,com inderdaad de pagina met recente logs heeft verwijderd. Of dat zo bedoeld is of niet, dat weet ik niet. Maar dat is de reden dat het op .nl niet meer werkt. Enkele cachers (o.a. Kalkendotters) hebben er op het forum van .com helderheid over gevraagd. Maar even afwachten wat voor reactie daar op komt. 28 mei 2016 bewerkt door Peetee
Flo van Co Geplaatst 29 juli 2016 Geplaatst 29 juli 2016 Volgens mij doet ie het niet meer... Of er moet gisteren niets gepubliceerd zijn...
Peetee Geplaatst 29 juli 2016 Geplaatst 29 juli 2016 Er gaat inderdaad iets niet goed. Ik zal er naar kijken.
Peetee Geplaatst 30 juli 2016 Geplaatst 30 juli 2016 Naar verwachting is het probleem opgelost. Maar ik zal het de komende dagen in de gaten houden. In ieder geval bedankt voor het melden.
brouwertjes Geplaatst 31 juli 2016 Geplaatst 31 juli 2016 Volgens mij ligt het niet aan het programma hoor. Het lijkt erop dat de NLReviewers weer in een periode zitten dat ze gewoonweg geen zin hebben om regelmatig iets te publiceren.
Peetee Geplaatst 31 juli 2016 Geplaatst 31 juli 2016 Op zich klopt dat wel. Het is inderdaad vrij rustig op het moment. Maar er was ook iets niet in de haak bij de import. Vandaag is wel weer een aantal caches gepubliceerd die morgen in de lijst verschijnen.
brouwertjes Geplaatst 5 augustus 2016 Geplaatst 5 augustus 2016 Het is inderdaad wel heel rustig. Ik blijf mij verbazen dat het Nederlandse reviewersteam, dat toch uit 5 man bestaat, tegenwoordig niet meer dan handjevol caches per dag blijkt te kunnen publiceren. Dit in tegenstelling tot hun Belgische collega's die gewoon iedere dag de queue leeg kunnen maken. Vandaag ook nog een tweet voorbij zien komen waarbij iemand zich afvraagt waarom er nog steeds niet gereageerd is op een unarchiveverzoek van nu al meer dan 4 weken geleden. Je zou toch mogen verwachten dat iemand die zich vrijwillig voor zoiets aanmeldt er wel wat meer tijd aan zou willen besteden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden