Spring naar bijdragen

Nieuwe Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En hier een beschrijving. Inderdaad op uitnodiging.

 

Eerlijk gezegd vind ik het allemaal maar een ondoorzichtige zaak. In feite komt het er op neer dat als je maar heel erg je best doet in de pas te lopen, dan word je misschien wel gevraagd.

 

Het lijkt een effectieve manier om belangstellenden op afstand te houden: don't call us ..., we'll call you .. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat stel je dan voor? Dat je een mailtje naar G$ kan sturen. En hoe gaan die dan beoordelen of jij een goede reviewer zal zijn? Ik denk dat ze dat aan de huidige reviewers gaan vragen: Kennen jullie Peetee? Zou dat een goede reviewer zijn? Dan is het toch handiger om, indien er een nieuwe reviewer nodig is, dat meteen aan het huidige reviewer team te vragen? En dat de door een deur moet kunnen met de anderen in je team lijkt me ook logisch.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me op zijn minst handig dat je een soort van sollicitatiebrief kunt sturen; hetzij naar GS, hetzij naar het huidige reviewerteam. Op die manier kun je dan in ieder geval kenbaar maken dat je belangstelling hebt voor die functie. Daarna mag het wat mij betreft best ter beoordeling worden gegeven aan het huidige team van reviewers, want daarmee zal moeten worden samengewerkt. En dan na niet al te lange tijd een gemotiveerde reactie. Dat lijkt me wel het minste.

 

Maar deze manier van "Doe maar goed je best, en wie weet: misschien groeit er wel iets moois uit ..." vind ik persoonlijk nogal afstandelijk en onpersoonlijk.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de richtlijnen waar iemand aan moet voldoen om kans te maken gevraagd te worden voor de functie van reviewer gelezen.
Ik maak geen schijn van kans, want ik organiseer geen events.
Maar het is mij een raadsel waarom de huidige reviewers wel capabel zijn geacht, want een andere voorwaarde is dat zij het vermogen moeten hebben actief online te communiceren.
Om over reputatie nog maar te zwijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lijst van eisen is flink, zouden er echt reviewers waar ook ter wereld zijn die hieraan voldoen? En dan hebben ze naast al hun activiteiten als cacher/plaatser/eventorganisator ook nog zin en tijd voor het reviewerschap? Maar het is wel makkelijk, zo'n lange lijst waarvan iedere kandidaat-reviewer wel iets mist. Dan kun je gewoon iemand uitkiezen zonder op de lijst te letten. QED.

 

Overigens, bovenstaande is geen kritiek op de huidige reviewers die ik geen van allen ken. Anderhalve week wachten is toch geen eeuwigheid? In die tien dagen hoef je toch niet contnu bovenop je mailbox te zitten? Het is maar een hobby hoor.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 dagen? Dan moet je natuurlijk wel geluk hebben dat de reviewers niet een vage reden hebben gevonden om je cache af te keuren. Dan kom je namelijk weer onderaan en wordt het dus de dubbele hoeveelheid.

 

PS probeer eens een cache aan te bieden die op 155 meter van een ander zit. Even in de reviewernote zetten: ik weet 155 is minder dan 161, maar het is maar een hobby hoor ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de NLRevieuwers, zo als word beweerd, dan toch keurig op schema zijn, waarom krijgen de cachepagina's dan niet de aandacht die ze verdienen en leest de NLrevieuwer in iedergeval de pagina voordat ze gapend op de knop mept

 

https://coord.info/GC6Q410

 

#Onbegrijpelijk

Barny

bewerkt door barny
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt het uit of een cache na een dag of na twee weken gepubliceerd wordt? Voor de CO misschien wel, maar voor de zoekers natuurlijk niet. Je moet gewoon een beetje geduld hebben als je een cache indient.

"Your volunteer reviewer will strive to begin the review process within the next 7 days."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voorheen was de stelregel dat ze binnen 7 dagen moesten reageren

nu "streven" ze er naar, om binnen 7 dagen te reageren

die aderlating is al gedaan,

gewoon een blik reviewers kunnen opentrekken is een te gemakkelijke oplossing

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Maakt het uit of een cache na een dag of na twee weken gepubliceerd wordt? Voor de CO misschien wel, maar voor de zoekers natuurlijk niet. Je moet gewoon een beetje geduld hebben als je een cache indient.
"Your volunteer reviewer will strive to begin the review process within the next 7 days."

 

Waarom moet een betalende klant maar gewoon geduld hebben? Dat is wel een erg simpele gedachte zeg. Als al niet eens meer verlangd kan worden dat ze gewoonweg doen waarvoor ze zich vrijwillig hebben aangemeld dan houdt het natuurlijk snel op. Volgende keer de publikatietermijn naar een jaar verlengen? Gewoon kwestie van geduld hebben. Wat een onzin zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...