Barry Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Wie heeft er zin om met een groepje naakte geocachers wat voortuincaches af te struinen?
Sivota Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Ik ben het met Karin75 eens. Waarom zou de cache een 18+ cache moeten zijn? Wat is er zo vreselijk aan een naakt mens tegen te komen op je cache tocht? Over het algemeen hebben volwassenen daar overigens meer moeite mee dan kinderen (tenzij pubers). Verder is het maar hoe je overlast ziet. Komen er af en toe naakte mensen langs of moet je een stukje over een naaktstrand, maak daar dan gewoon melding van op de pagina. Je hebt dan netjes gewaarschuwd en degenen met grote bezwaren kunnen dan een andere cache gaan doen. Ligt je cache (of waypoint) midden in een drukbevolkt gebied/drukke route (met naakte mensen of niet) dan was het bij nader inzien misschien toch al een minder goede plek.
de kikkers Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Hoi Sivota: Hebben jullie nog gecached dit weekend? Of niet, omdat het zo koud was?Wij hebben wel gecached, namelijk in Dordrecht. Een hele mooie vestingstad! Maar alle caches verdienen wat ons betreft een upgrade. Die hele stad barst van de klinkertjes, trapjes, moeilijk begaanbare bruggetjes enz. En een invalidetoilet? Moeilijk te vinden! Zaterdag was de bibliotheek nog geopend voor de kleinere en grotere behoeftes, maar zondag werden we doorverwezen naar V&D. Die winkelketen zijn we inderdaad bij een bruggetje tegen gekomen, maar toen wilden we al een sprint trekken naar de auto. Dus van het toilet van V&D hebben we geen gebruik kunnen maken....
Team Tabak Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Gelukkig kan een kikker met zijn blote billen boven één van de grachten/havens gaan hangen.... Er zijn er zat in Dordt....
brouwertjes Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Niet te lang blijven hangen. Je weet maar nooit of het dichtbijzijnde restaurant kikkerbillen op het menu heeft staan.
de kikkers Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Geen enkel restaurant in Nederland serveert onze kikkerbillen! Dat verkoopt echt niet, weet je hoe afgetraind (lees: mager) die billen van ons zijn?Sorry: Brouwer! Maar die kikkerbilletjes op het menu is zo oud als de weg naar Methuzalem. Met zo'n opmerking op het forum.nl, scoor je weinig puntjes. Voor ons is dat al lang een gepasseerd station
brouwertjes Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Ik maak me niet druk om puntjes scoren. Daar mogen anderen zich druk om maken. PS ik neem aan dat je Methusalem bedoelt?
Team Tabak Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 (bewerkt) Met humor scoor je op dit forum sowieso niet zoveel puntjes hoor Kikkertje, maar die van de Brouwertjes vond ik wel leuk en als ik in jouw berichtje lees dat Methusalem tegenwoordig een eigen oprijlaan heeft (vermoedelijk in de buurt van Rome) dan kan ik daar ook wel om glimlachen! .... :-) 23 februari 2015 bewerkt door Team Tabak
Diederikus Geplaatst 23 februari 2015 Auteur Geplaatst 23 februari 2015 Altijd gedacht dat Methusalem aan de weg naar Kralingen woonde.
Team Tammo Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Wat is er zo vreselijk aan een naakt mens tegen te komen op je cache tocht? Omdat niet alle naakte mensen soms snappen dat de tand des tijds heeft toegeslagen en dat het voor andere wellicht niet zo'n heel prettig gezicht meer is ? Maar goed, persoonlijk heb ik niets tegen bloot, maar het moet wel functioneel zijn, om met de woorden van Herman Finkers te spreken :-)
thex Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Wie heeft er zin om met een groepje naakte geocachers wat voortuincaches af te struinen? Geoswaffelen
Barry Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Omdat niet alle naakte mensen soms snappen dat de tand des tijds heeft toegeslagen en dat het voor andere wellicht niet zo'n heel prettig gezicht meer is ? Maar goed, persoonlijk heb ik niets tegen bloot, maar het moet wel functioneel zijn, om met de woorden van Herman Finkers te spreken :-) Misschien begrijp ik je gezegde niet goed, maar als het om een mooi afgetraind lichaam gaat dan vind je het wel ok? Ik mag hopen dat jouw eventuele partner jou niet zo kritisch veroordeeld. Ik vind het redelijk kleingeestig. Correct me if i'm wrong. Wie heeft er zin om met een groepje naakte geocachers wat voortuincaches af te struinen? Geoswaffelen Haha, een middagje Geoswaffelen met Geoketsers. Een nieuw fenomeen in de polder.
Team Tammo Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Misschien begrijp ik je gezegde niet goed, maar als het om een mooi afgetraind lichaam gaat dan vind je het wel ok? Ik mag hopen dat jouw eventuele partner jou niet zo kritisch veroordeeld. Ik vind het redelijk kleingeestig. Correct me if i'm wrong. Vind ik het ook nog niet ok. Maar tegenwoordig moet je alles maar normaal vinden, onder het motto "Moet toch kunnen ?". Ik zit er niet op te wachten om mensen in de blote kont tegen te komen. En ja, als je op een bepaalde leeftijd bent,of als je behoorlijk overgewicht hebt, dan ziet het er allemaal niet echt lekker fris en fruitig meer uit. En voor alle duidelijkheid, ik ga ook niet in mijn blote toges lopen, zoveel zelfreflectie heb ik dan nog wel...
Odlaniger Geplaatst 23 februari 2015 Geplaatst 23 februari 2015 Lijkt mij een raar gezicht, een cacher met slechts wandelschoenen, een rugzak en een GPSr om zijn nek of waar hij hem dan ook aanhangt.
Diederikus Geplaatst 23 februari 2015 Auteur Geplaatst 23 februari 2015 Dit draadje heb ik gestart om te peilen wat jullie er van vinden. Er wordt duidelijk volwassener tegenaan gekeken dan ik verwacht had. Dat is mooi. Ook in de logjes wordt niet echt geklaagd, er wordt alleen een paar keer melding van gemaakt. Er is klaarblijkelijk geen probleem. Terugkijkend is de term "overlast" in de titel dus te tendentieus gekozen. Inmiddels heb ik zo'n 100 keer mijn rondjes gelopen, schat ik, en zelf heb ik maar twee keer iemand gezien. De caches liggen allebei in een erg rustig bos, waar ik soms wekenlang niemand tegenkom.
Aanbevolen berichten