Odlaniger Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Kikkie, je weet waar mijn huis woont. Een authentieke kaart met ruilspulletjes lijkt me leuk. Alvast: Thanks For The Card! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Me too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Ook vanuit Sneek natuurlijk allemaal mooie feestdagen en een goed en gezond 2015 toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamazillah27 Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Terug van weggeweest wil ik ook iedereen hele fijne feestdagen wensen en alvast een heel mooi, liefdevol en gelukkig 2015!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Je kunt echt merken dat de dagen lengen. Het is alweer 00:20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Mamazillah29, we maken er vreetsamen kerstdagen van. Died, volgens mij is het 00:30uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Ook vanuit Alphen aan den Rijn iedereen fijne feestdagen en een fantastisch 2015 toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Brouwertjes, fijne feestdagen in Geotopia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Geotopia, de ideale geocachewereld. Die bestaat niet, maar ik heb een top-10 van cachers die daar wel een bijdrage aan proberen te leveren. Mensen die zich nu niet voelen aangesproken, wellicht hebben jullie goede voornemens voor 2015. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Od, google eens op Geotopia en je komt uit in Alphen aan de Rijn. Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Yak, bebouwde kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 (bewerkt) Met mijn eerdere post refereerde ik aan Stip op de kaart ... Geotopia.http://coord.info/GC448QD Honi soit qui mal y pense. 23 december 2014 bewerkt door Dagwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Een nano in een verkeersbord op een willekeurige plaats binnen de bebouwde kom. Utopia. Schat. Het ontbreekt mij aan verbeeldingskracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Je verbeeldingskracht (fantasie) kan ook een belemmering zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Overigens, fijne feestdagen en straks gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden