Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat leuk zeg! Nu gaat denk ik, iedereen aankomend jaar heel bijzondere logjes schrijven in de hoop dat er volgend jaar ook een verrassing is voor hun met sint/kerst :clap:

Geplaatst

Wat leuk zeg! Nu gaat denk ik, iedereen aankomend jaar heel bijzondere logjes schrijven in de hoop dat er volgend jaar ook een verrassing is voor hun met sint/kerst :clap:

Dat zou mooi zijn, maar ik hoop dat iedereen mooie logs gaat schrijven als waardering voor de cacheleggers (en omdat het leuk is voor jezelf natuurlijk)

Geplaatst

Domi: wat een mooi kerstverhaal :)

Dankjewel dat je deze Kerststory met ons gedeeld hebt.

Vermoedelijk hebben jij en ik, en vele anderen, hetzelfde geloof én hoop dat het met onze hobby goed zal blijven gaan en de liefde voor elkaar als cacher.

Jouw Kerstverhaal geeft ons allemaal weer hoop én vertrouwen, dat geocachen in 2015 voor veel ontspannende momenten gaat zorgen

Fijne Kerst allemaal :holiday:

• Top! 1
Geplaatst

Volksdansje, ik schrijf altijd bijzondere logjes, maar dat is waarschijnlijk niet genoeg. Domi is tevens een heel aimabel mens. Een soort Barny, maar dan anders.

Geplaatst (bewerkt)

Vermoedelijk hebben jij en ik, en vele anderen, hetzelfde geloof én hoop dat het met onze hobby goed zal blijven gaan en de liefde voor elkaar als cacher.

Ja, zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een soort Barny, maar dan anders.

WAHAHAHA je brengt me aan het schaterlachen Od, en dat is ook weer eens fijn! :clown:

Volgens mij zijn wij hier met allemaal aimabele mensen, en ik denk dat ik gewoon bóf dat ik in het Zachte Zuiden woon, waar een heleboel mensen wonen die het leuk vinden om iets speciaals te doen op cachegebied. Zo ook degenen die mij de verrassing bezorgden (ja, ik heb een sterk vermoeden, en die is anders dan ik eerst dacht. Volgens mij niet wat jij denkt trouwens, Od!).

Ik schrijf met liefde en plezier mooie logs en blijf dat doen (er zit er nog steeds één in de pen, maar helaas strijden er zo veel minder fijne dingen om mijn aandacht nu).

En ik geniet, GENIET van wandelen en geocachen. Dat buiten zijn houdt me op de been!

bewerkt door MarcoDomi
  • Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...