Spring naar bijdragen

De Sulligste Zin In Logjes


antarctica

Aanbevolen berichten

Misschien heb ik het mis Domi, maar ik dacht dat na een write note en vervolgens een found-log de eigenaar melding krijgt van de volledige foundlog, terwijl bij aanpassing van een foundlog de eigenaar daar geen melding van krijgt. Moet ik dan alle "log volgt" meldingen blijven volgen? Alsjeblieft niet.

 

Focussen op de juweeltjes, ja natuurlijk, maar de vraag van TS was of wij sullige logjes kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De vraag was niet aan mij gesteld, toch geef ik even antwoord, mijn visie. Als je een hele korte foundlog plaatst is de buit binnen, heel makkelijk om dan te vergeten om de "log volgt" om te zetten in een verhaaltje. Als je "log volgt" in een writenote plaatst ben je gedwongen om die belofte na te komen als je het puntje wil verzilveren. Zoiets.

 

Natuurlijk zijn er genoeg "log volgt" meldingen die wel worden omgezet in een echte log, maar die zie je niet als je een leven hebt. Vooral bij de podiumplaatsen zie je zo heel af en toe, soms, dat sommige bepaalde cachers het wel eens vergeten enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat je zegt klopt, Od.

Nu denk ik dat een owner het wel een beetje in de gaten houdt bij die eerste logs. Dan ben je toch v razend benieuwd? Het feit dat een owner van dat editten geen notificatie krijgt, heeft mijn loggewoontes wel veranderd. Soms duurt het wel een week of langer voor ik log. Eerst logde ik vast "log volgt" met een eerste opmerking. Jammer is wel trouwens dat je foto's niet kunt zien in die notificaties. (Ik voeg ze ook soms later toe). Ik denk dat een nieuwsgierige owner daarom geregeld op de pagina kijkt.

Maar mocht ik eens ergens snel zijn, dan zou ik dus wel ftf log volgt plaatsen. Bij mijn allereerste ftf was Ik zo enthousiast, dat ik, toen ik mijn ftf log volgt wilde gaan editten, ik per ongeluk heel de entry wiste. Aangezien het een event was, kwam toen mijn log ergens op plek 30. Dat vond ik toch wel jammer. En het staat zo raar.

 

 

Hihi IoHpeoH gelukkig maar dat ik "geen leven" heb en maar 2 caches :-).

Ik kijk regelmatig op de pagina en alle log volgt edits heb ik mogen aanschouwen en ervan mogen genieten :-).

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me ook af of we er niet teveel heisa van maken. Op 101 logs heb ik precies één "log volgt" gekregen die tot op heden nog geen vervolg heeft gehad. Kennelijk vergeten. Aangezien ik de reden niet ken weet ik niet of het sullig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dan de wachttijd die je in acht neemt om de ftf log volgt logger te vragen zijn logje te wijzigen?

 

Recentelijk hebben wij een tftc, tb out log gehad. Als ik dan zie dat zo iemand 17 caches heeft gevonden dan is het de persoon heel snel vergeven. Die moet nog een boel leren. Wanneer het iemand met 3000 founds betreft dan voelt het als een belediging. Alsof iemand niet even wat meer moeite kan doen om te waarderen dat jij de moeite hebt genomen om wat voor hem neer te leggen. Hij zou toch beter moeten weten.

 

Er van uitgaande dat je je best hebt gedaan om er wat van je cache te maken.

 

Wat dat betreft ben ik het met Barny eens, rommel vraagt om een rommellog.

Trailtjes vragen om dezelfde log voor alle caches ( dan had je er maar een mooie multi van moeten maken....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doelde ook niet echt op logjes op je eigen cache. Op een paar kokerstrooiers na hebben de meeste eigenaars vast wel interesse in hun cache. Die logjes van die paar caches bijhouden past vast wel in een gemiddeld leven ;-) Het ging me meer om de "log volgt" logjes die je tegenkomt bij het lezen van de logjes van een cache die je wil gaan lopen.

 

Logjes lezen doe ik steeds minder trouwens, al te vaak onaangenaam verrast door gigantische spoilers. Dat is pas sullig, een complete beschrijving met foto's van de cache in je log :-/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn geval is het misschien zelfs wel zo, dat een TFTC oprechter kan zijn dat een log die ik schrijf om maar aan bepaalde verwachtingen te voldoen.

Mocht je ooit een cache van mij gaan lopen, dan is tftc ook prima, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Vandaag weer een aantal caches om kunnen zetten tot smiley".

En daar is mijn cache dus één van. Sullige zin, vind ik.

Of:

 

"Vandaag weer een dagje met .... op stap om

een aantal leuke D/T ratings te verzilveren.
We hebben de auto, zoals normaal eigenlijk, vol
geladen met alle mogelijke tools zoals de boot, het
waadpak, een ladder en natuurlijk de zwembroek.

We hebben ons weer prima vermaakt en ik kan dan
ook alleen maar de CO's bedanken voor hun inzet
voor het plaatsen van d iverse caches en ook het
onderhoud ervan".

 

Loop je dus door een prachtig stukje natuur tussen de koeien door en weet je dus niet meer te melden dan bovenstaande.

Ik heb desbetreffende heerschap (+14000 caches) hierover gemaild maar hij gaf aan dat het hem niks meer kon schelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Died, het gaat niet om heisa. Ik weet dat ik in herhalingen verval, maar er werd gevraagd om sullige logjes.

 

Als ik vraag welke snacks men niet lekker vind, dan heb ik niets aan antwoorden als: niet iedereen heeft een goed smaakgevoel of de meeste snacks zijn best lekker.

 

Heisa wordt misschien veroorzaakt door mensen die zich voelen aangevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...