Ronaldbn Geplaatst 28 augustus 2014 Geplaatst 28 augustus 2014 Smerigste wat ik al eens ben tegen-gekomen is gebruikte makeup in een cache! Een keer een potje nagellak en een keer lippenstift. Wie laat die rommel nou achter in een cache!?! Zelf ruil ik verder nooit alleen als mijn dochter van 4 mee gaat "schatzoeken" dan selecteer ik large of regular caches die de moeite waard zijn voor kinderen om spulletjes te ruilen. Vind ze helemaal geweldig!
speurkneus Geplaatst 29 augustus 2014 Geplaatst 29 augustus 2014 mijn zoontje 3,5 jaar heeft een eigen doosje met spulletjes om te ruilen, volgens mij vind hij het leuk want hij vraagt uit zichzelf al of we doosjes gaan zoeken. er zitten vooral van die piepspeeltjes gespaard bij het tanken in zn doosje, als hij iets mee wil nemen wat een grotere waarde heeft dan moet hij er meer dan 1 speeltje in terug stoppen. ik vind het vooral lastig om een cache uit te kiezen die de meeste kans heeft op ruil spullen, anders valt het tegen bij het mannetje...
Odlaniger Geplaatst 29 augustus 2014 Geplaatst 29 augustus 2014 Vaak valt het tegen. Om teleurstelling te voorkomen, kun je zelf iets meenemen voor je kinderen en dat stiekem in de cache stoppen. Heb ik wel eens gedaan voor mijn kleinkinderen. Iedereen blij.
BeeksePythagoras Geplaatst 29 augustus 2014 Geplaatst 29 augustus 2014 Dat gebeurt bij mij regelmatig. Wil ik iets leuks in de cache stoppen, ritsen de kinderen het uit mijn vingers omdat dat toch leuker is dan wat er in de cache zit. Ik heb bij de Action hele leuke pennen gekocht en die stop ik er regelmatig in. Zelf heb ik voor mijn nieuwe cache gipsen afdrukken gemaakt van de beelden die on de cache voorkomen. Deze mogen de cachers als koelkastmagneet mee naar huis nemen. De gipsen beeldjes zitten in noppen folie, in goede plastic doos, in een ammo box. Gips kost bijna niks en je kunt er leuke dingen van maken. De beelden in de cache zijn van kunsthars, helemaal mooi spul. 1
Odlaniger Geplaatst 29 augustus 2014 Geplaatst 29 augustus 2014 Het zelf maken van goodies, een aandenken aan de geocache, is hier al vaker besproken. Ook ik ben daarmee bezig. Potloden, pennen en andere dingen van de Action gebruik ik om kinderen een plezier te doen, maar ik hoop ook volwasenen een plezier te kunnen doen. Dus ik ben aan het knutselen. 1
Diederikus Geplaatst 29 augustus 2014 Geplaatst 29 augustus 2014 Voorlopig vergt het cacheonderhoud en het aandragen van koffie met koek naar de bezoekende cachers nog even alle aandacht. Maar als dat allemaal geregeld is ga ik weer verder met mijn goodies voor volwassenen. 1
MarcoDomi Geplaatst 30 augustus 2014 Geplaatst 30 augustus 2014 Ik vind dat toch zo'n leuk idee! Wij hebben geen kleuren printer, maar ik blijf de ROT-13 sleutelhanger van Vlinder geweldig vinden.
Helmine Geplaatst 30 augustus 2014 Geplaatst 30 augustus 2014 Voorlopig vergt het cacheonderhoud en het aandragen van koffie met koek naar de bezoekende cachers nog even alle aandacht. Goed dat ik het weet... Dus de volgende keer ruim van te voren waarschuwen?
Diederikus Geplaatst 30 augustus 2014 Geplaatst 30 augustus 2014 Goed dat ik het weet...Dus de volgende keer ruim van te voren waarschuwen? Niets is zeker in dit leven. Behalve dan dat als je het niet doet dat er géén koffie met koek is.
antarctica Geplaatst 30 augustus 2014 Geplaatst 30 augustus 2014 Een koffiezetmachine op de parkeerplaats ondervangt het probleem, Died! Antarctica
Odlaniger Geplaatst 30 augustus 2014 Geplaatst 30 augustus 2014 Aardig idee voor een cache. Te vergelijken met "Biertje?" GC3JN5B
zitawalk Geplaatst 31 augustus 2014 Geplaatst 31 augustus 2014 Wij nemen altijd wat goodies mee, sleutelhangers, pennen ed. Maar meestal wordt er weinig geruild. De leukste goodies doe wij tegen zijn gekomen: 5 eurobiljet in een cache op IJsland, mini maglite in een cache in Deutsland en een oude camera ( mijn vader spaarde die in zijn leven) in een cache in Zeeland. Ik weet niet meer wat we ervoor terug gestopt hebben.
Odlaniger Geplaatst 31 augustus 2014 Geplaatst 31 augustus 2014 De leukste goodie die ik heb gevonden was een fles dure whiskey. Kijk, dat zouden meer mensen moeten doen.
brouwertjes Geplaatst 31 augustus 2014 Geplaatst 31 augustus 2014 Lekker hoor. En waartegen heb je die geruild?
Odlaniger Geplaatst 31 augustus 2014 Geplaatst 31 augustus 2014 Ik hoefde niet te ruilen. Het was overigens mijn eerste en enige FTF. En ik was tevens LTF. Maar ook een heel leuke goodie was een klein flesje ouzo met een bak olijven. Er stond geschreven: voor Odlaniger.
Aanbevolen berichten