Spring naar bijdragen

Gps Gids


guusmary

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een boek/gids waarin goed wordt uitgelegd over het gebruik van de Oregon 450t.

Wij wandelen met de GPS maar doen ook aan geocachen.

Ik zie dat er veel boeken op de markt zijn zodat het moeilijk is om een keuze te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Recent 'De Garmin GPS Gids' geschreven door geocacher Peter Gielen gekocht.
Een pil van 500 pagina's. Recent totaal vernieuwd.

 

Zoals een recensent schrijft : Deze “Garmin GPS gids”, hoort thuis in de bibliotheek van elke toekomstige of huidige GPS-bezitter.

Oftewel .. Aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recent 'De Garmin GPS Gids'.......Een pil van 500 pagina's.....

500 :o pagina’s :clown::lol1: voor bijna €50,-? Gelukkig is het maar een hobby ( = KISS ). Die tijd besteed IK liever buiten, op zoek naar een ...

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De handleiding van je apparaat krijg je er gratis bijgeleverd en zo niet, dan kun je deze downloaden. Als ik hier sommige vragen lees, dan is het duidelijk dat zelfs van díe handleiding pagina één nog nooit is opengeslagen.... Wat moet dat dan met een boek van 500 pagina's? :-) :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iemand met twee linkerhandjes is de gebruiksaanwijzing die je bij de GPS kunt downloaden heel beperkt. Ik vind het wel fijn als er wat uitvoeriger uitleg is, eventueel met plaatjes erbij. Ik kan redelijk overweg met de GPS, maar doe sommige dingen volgens mij te omslachtig en haal er niet alles uit wat erin zit. Ik zit ook nog steeds te stoeien met basecamp, het lukt me om via de GPS caches en routes te zien maar dat moet ook anders kunnen.

Ik ben wel blij dat er via dit forum bijna altijd antwoorden op mijn vragen komen, leer ik ook van hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met vragen kun je hier altijd terecht en op de meeste van die vragen krijg je hier heel fatsoenlijk antwoord, maar ik zie ook veel vragen voorbij komen, waarbij het zonneklaar is dat nog geen 0,0 procent moeite is genomen om de vraag via de aanwezige gebruikshandleidingen op te lossen. Dan gaat het bij mij jeuken, want dan gaat het niet om interesse, maar om disinteresse en gemakzucht. En dat geldt ook voor veel andere produkten. Maar zeker niet voor jou en jouw telefoon hoor Regenboogje. Toen jij dat ding kocht was de boekdrukkunst nog niet uitgevonden.... :-) Ben je weer helemaal opgeknapt trouwens of moeten ma en Pa Tabak zich zrgen maken en naar Brabant spoeden met een nat washandje voor je voorhoofd? Haha

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Garmin GPS Gids staat hier ook op de plank.
Gaat veeel verder dan de zeer summiere handleiding. Voordeel van zo'n boek is dat je op ideeën wordt gebracht en op functies wordt gewezen waarvan je nog geen eens wist dat ze in je GPS zitten. Als naslagwerk pluk ik het regelmatig van de plank.

Duur boek ? Wat is duur? Volgens Barny is een event bezoeken duur ;-)
Wat mij altijd weer opvalt is dat cachers zonder problemen een tank benzine leegrijden om te gaan cachen maar zodra de knip getrokken moet worden voor dit soort dingen men begint te piepen.
Het boek is de 48 euro dubbel en dwars waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedkoop alternatief is het boekje Alles over GPS. Bevat alle informatie die je nodig hebt om met een GPS op stap te kunnen. Heel praktisch ingestoken. Inclusief een handzame handleiding BaseCamp, info over kaarten etc. Meer informatie: http://www.allesovergps.nl.

 

Trouwens ook een prima & duidelijke website: http://www.allesovergps.nl :thumbsup: !

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...