rnijenhu Geplaatst 11 maart 2015 Geplaatst 11 maart 2015 ach er zijn verschillende manieren waarop je kunt meten. De aantal logs of de aantal favo's. Heb recentelijk een query gemaakt op favo 's en de top 10 is nagenoeg multi, night multi of 'tradi bonus van meerdere tradi's=multi' . Kortom de tradi's worden vaker gelogd maar de multi's beter gewaardeerd. Alles dient zijn doel.... 1
de kikkers Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 (bewerkt) TT: # 175. Dat klopt! Died, Ant, Od en ioH meestal Hiep genoemd kunnen prima Samenwerken! Died: Ik zit nog een beetje met het eind coordinaat van de fabeltjeskrant! Binnenkort gaan we naar Almere. Daar hebben we vrienden wonen, dan kunnen we meteen ff snel langs de Oostvaarders Plassen scheuren....toch???? X Kikker 12 maart 2015 bewerkt door de kikkers
typoo Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 Tussen de "fabeltjeskrant" en de oostvaardersplassen zit een behoorlijke afstand hoor Verder is scheuren daar af te raden ivm bonnentuig
anharu Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 Tijdens het controle rondje weer iets nieuws gezien De door mij geheel in het object weggewerkte cache was nu duidelijk gemarkeerd met een ingekraste X rare jongens die schatzoekers.
Team Aragorn Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 Hoezo, een X is toch heel voor de hand liggend? 't Was pas echt raar geweest als ze een Q hadden ingekrast!
Diederikus Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Geplaatst 12 maart 2015 De Q van Queeste, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen. Maar waar staat die X voor?
ikke Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 Ja, al eerder gezien. Maar wel een geniaal stripje.
Peetee Geplaatst 12 maart 2015 Geplaatst 12 maart 2015 Ja, hij is mooi. Maar de coördinatenweergave klopt niet helemaal ...
TuuronTour Geplaatst 23 maart 2015 Geplaatst 23 maart 2015 Ik heb ooit bij een cache in mijn log vermeld dat ik pas na het terugplaatsen zag dat de betreffende boom met een opvallend witte punaise was gemarkeerd. Waarop de CO mij mailde verbaasd te zijn, omdat hij geen markering had geplaatst. Je hebt altijd mensen die denken dat een cache te moeilijk verstopt is en dan ongevraagd dat soort fratsen uithalen om het 'makkelijker' te maken voor de volgende vinders.
Diederikus Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Geplaatst 23 maart 2015 Tijdens het controle rondje weer iets nieuws gezien De door mij geheel in het object weggewerkte cache was nu duidelijk gemarkeerd met een ingekraste X rare jongens die schatzoekers. Bij mij was een keer een stok geplant op het cachepaadje naar een waypoint. Het is niet gezegd dat dit door cachers gebeurd is, het kan ook door een toevallige voorbijganger die iets bijzonders zag gedaan zijn.
Diederikus Geplaatst 19 mei 2015 Auteur Geplaatst 19 mei 2015 Inmiddels ben ik begonnen aan het eerste fysieke waypoint van mijn nieuwe cloudcache. Eerst ben ik naar anatomische les geweest zodat ik nu met zelfvertrouwen de buigtang kan hanteren.
Aanbevolen berichten