Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goed zo, hoedinie, draai er maar omheen. Kop in het zand. Verbijt de teleurstelling en die van je zoontje. Verwacht voortaan maar geen caches meer en wees tevreden met de mooie modderplekjes die je hebt gezien. Laten we het vooral niet hebben over oplossingen om teleurstellingen te voorkomen, maar over het probleem van stront onder je schoenen of poeplucht in spuitbussen.

Kom, we gaan weer off topic, want het moet vooral superleuk zijn ...

Geplaatst

Aan zowel MarcoDomi als vlinder:

ehh ik was juist erg on topic door te laten zien dat sommige cachers hun logjes nogal teleurstellend zijn. Ik draai helemaal nergens omheen. Of het moet mijn stuur zijn, daar draai ik best vaak mijn handen omheen :)

Heb gisteren een werkelijk heerlijke cachedag gehad en ook dit wordt on topic voor de aandachtige lezer. 2 munititekisten, prachtig bos, mooie fietspaden, zandpaadjes, alles had het. Ook een boer die zijn land aan het besproeien was met chemicaliën die ik in mocht ademen om te cache te kunnen bereiken.

Geplaatst

Ook een boer die zijn land aan het besproeien was met chemicaliën die ik in mocht ademen om te cache te kunnen bereiken.

Dat lijkt me minder....

Maar het klinkt verder als een fijne, afwisselende dag.

Ik heb vandaag een nieuwe multi gelopen die nog niet helemaal bleek te kloppen wat de pagina betreft (daar dreigde even teleurstelling), maar ik ben op een prachtig plekje geweest met een flinke kist op het eind. En ik kwam onderweg nog iemand tegen die mij allerlei leuke weetjes over het gebied vertelde.
Geplaatst

door een NM logje krijgt de CO een seintje mocht hij de logjes niet lezen

daardoor kan hij vlot de cache even op on beschikbaar zetten, net zo lang de broedsels van de zwaan en 1d uitgewaaierd zijn

maar ik zie dat een revieuwer het Falen van de logger "Van Stolk 2" en cacheeigenaar ook al is opgevallen en ipv de eigenaar de cache zelf op temporarily unavailable gezet

Barny

Weet je wat nu het probleem is, Volgens alle draadjes hier op het forum mag ik helemaal geen NM hiervoor schrijven. Eigenlijk ging ik met een WN al over de schreef.

Zoals al te lezen was heb ik de cache nooit gevonden. Dus de enige juiste log zou een DNF geweest zijn.

Maar de volgende keer zal ik er een NM van maken. Dan strooi ik gelijk even een koker met een nieuw kladje in het rond zodat de volgende niet mis grijpt.

Even serieus, Ik heb zelf geen cache uitstaan. Krijg je van een NM een aparte opvallend bericht thuis? Of gewoon een mail met de log dan in de bericht kop Needs Maintenance. Want dat valt niet echt op.

Geplaatst

Maak je niet te sappel. veel CO's reageren gestoken als bijen op een NM. De DNF is prima, de CO moet zelf zijn cache maar offline zetten. Jij bent gewoon te gast,

Geplaatst

Daar sta je dan... Nou erg lang stonden we niet. Het was midden in het bos, onderweg richting cache zagen we al wat mieren lopen. Hier een mier, daar en mier, steeds mier en mier. Nabij de cache was het op een stuk van 30x30 meter wel heel erg veel rode bosmieren. Dapper doorgezet, mijn dochter van 3 aangegeven dat als ze flink sprong, die mieren wel bij haar vandaan zouden blijven. Inderdaad een stuiterende peuter en vrij vlot onder een boomstam de cache gevonden.

Het bakje was echt het enige waar geen mieren in op aan onder zaten. Recordtijd gelogd, mieren overal vanaf geklopt en vlot vertrokken. Mieren zaten zelfs in de schoenen! Gek genoeg geen van beiden een beet oid gehad, maar wel lange tijd een kriebelig gevoel gehad. Gelukkig een kind dat niet bang is voor insecten.

http://www.geocaching.com/geocache/GC4BT3A_cocos-cache-ii

Geplaatst

Daar sta je dan... Nou erg lang stonden we niet. Het was midden in het bos, onderweg richting cache zagen we al wat mieren lopen. Hier een mier, daar en mier, steeds mier en mier. Nabij de cache was het op een stuk van 30x30 meter wel heel erg veel rode bosmieren. Dapper doorgezet, mijn dochter van 3 aangegeven dat als ze flink sprong, die mieren wel bij haar vandaan zouden blijven. Inderdaad een stuiterende peuter en vrij vlot onder een boomstam de cache gevonden.

Het bakje was echt het enige waar geen mieren in op aan onder zaten. Recordtijd gelogd, mieren overal vanaf geklopt en vlot vertrokken. Mieren zaten zelfs in de schoenen! Gek genoeg geen van beiden een beet oid gehad, maar wel lange tijd een kriebelig gevoel gehad. Gelukkig een kind dat niet bang is voor insecten.

http://www.geocaching.com/geocache/GC4BT3A_cocos-cache-ii

Haha, was het misschien deze?: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=df2d4264-e2e8-46fb-993f-bc03c7d09a41

Geplaatst

Van stolk,
de draatjes hier op het forum hebben totaal geen enkele waarde, ze zijn meesteal gegeven door mensen die er net zo veel verstand van hebben als ik van voutloos Nederlands schrijven.
volgens mij, en de foto die jij heb gemaakt heb jij de cache wel gevonden, alleen niet op zijn plek, dat is al een reden tot NM log, dan is er nog een broedende zwaan en eend vlak in de buurt van het nulpunt, dat zou egenlijk al reden genoeg moeten zijn tot een NM log.
zelf zou ik als de CO niet binnen 2 dagen reageert een NA log bijschrijven, daar krijgt dan een revieuwer meteen bericht van en dan kan hij de cache offline halen, allemaal te lezen in de richtlijnen,,,,,,,,
het dier en natuur gaat ten alle tijden voor een stomme hobby zoals doosjes bezoeken.
ik kan me nog wel tijden herinneren hier op het forum dat iedereen die zelfde mening was toegedaan, helaas merk ik nu dat het welzijn van de dieren ondergeschoven word voor een stom spelletje van een puntje.
#raar, maar helaas wel herkenbaar met het huidige cacheklimaat

Barny

Geplaatst

Barny, wat natuurbescherming betreft ben je eigenlijk een beste vent.

Overigens vind jij dat je een stomme hobby hebt. Ach, alle hobby's zijn stom, kunnen niet praten. Daarnaast zijn zij ook dom, maar dikwijls ook wel leuk.

Geplaatst

Geocaching is het meest veelzijdige en fascinerende spel dat ik ken. De mogelijkheden zijn eindeloos. Er zijn wel enorm veel stomme en domme geocachers die het potentieel onderkennen noch benutten en nooit verder komen dan het rapen van prullen voor puntjes.

• 2 weeks later...
Geplaatst

De tweede ervaring had je jou kunnen besparen. Maar ik begrijp dat de wandeling veel heeft goedgemaakt. Je vindt niet iedere dag een stuk everzwijnhuid.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...