Djerken Team Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Kan er iemand mij als beginnende cacher hiermee op weg helpen? Bereken a=0 b=1 c=1 d=2,..... Dit geeft telkens: abcde (opgepast a & b zijn niet altijd aanwezig.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Wat is de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 17 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2014 Tel vervolgens alle a.s, b', c's,..... op.. Dit wordt dan; a = ab b = cd c = ef d = gh e= ij is er een sleutel die ik hiervoor kan gebruiken? Of liever nog een onlinetool om dit te kunnen berekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Je kunt de letters toch gewoon turven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Even afgezien van het feit dat ik er niets van snap, is het niet gebruikelijk dat geocaches op het forum worden opgelost. Voor vragen kun je bij de cache-eigenaar terecht. Die bepaalt hoe ver hij wil gaan met het geven van aanwijzingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Dit tooltje kun je waarschijnlijk wel gebruiken: http://www.pgct.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Net als Odlaniger is mij de vraag ook compleet onduidelijk, maar als je letters wil tellen in een tekst kan je dat met deze tool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 (bewerkt) Het antwoord is 42. 17 maart 2014 bewerkt door Diederikus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Zie ook het programmaatje in mijn banner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djerken Team Geplaatst 18 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2014 Tja, het is/was niet de bedoeling dat jullie kant en klare antwoorden zouden geven, en ik wilde ook niemand hiermede kwetsen. Maar ik geraak er toch nog niet aan uit helaas, ook niet met de tips van hierboven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Mail de maker. Of je zoekt een andere cache uit, er zijn er genoeg. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Het antwoord is 42. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik heb nu een paar keer met verbazing dit draadje bekeken. Na 12 berichten, snap ik ook de vraag nog steeds niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Voordeel is dan wel weer dat niemand kant en klare antwoorden zal geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 gaat om deze cache GC4RMCQ daar staat zelfs de uitleg op wat je er mee moet doen, dus wat kan lezen moeilijk zijn....... de cache oeps de faal micro zelf is geplakt op op 51 35.407 5 20.551 Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden