Spring naar bijdragen

Ideale Cache Fiets


haxepaxe

Aanbevolen berichten

Wat is jullie ideale cache fiets?

 

Ik vind mijn stads/toerfiets van Koga een fijne fiets, natuurlijk met een gps steun op het stuur gemonteerd.

 

Off the road fiets heb ik niet nodig omdat ik een "wandel"cache niet met een fiets doe maar altijd wandelend.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij krijgen we zo een redelijk verknipt beeld van het ideale geocachen.

 

Anyway, de ene keer gebruik ik gewoon mijn eigen stadsfiets. Voor een dag langs een mooie, zelf uitgekozen route neem ik de racefiets, terwijl op mijn tochtjes met mijn cachemaatje Twentse Mug vaak de OV-fiets als hulpmiddel dient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze,

 

brompton.jpg

Want die past uitstekend in mijn ideale cacheauto ( de ICON Landcruiser BAJA 1000 LE)

Weliswaar minder geschikt voor hele grote afstanden, maar dat is met zo'n auto vaak niet nodig (die parkeer je meestal naast de cache, ongeacht het terrein)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De ideale cache fiets is m'n eigen fiets. Maar om die steeds mee de trein in te nemen, daar heb ik nou ook weer geen zin in. Dus ja, ook ik pak regelmatig de ov fiets. Maar dan wel enkel en alleen als het helemaal vlak is; en windstil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb drie cachefietsen. Een stadsfiets wanneer ik via lantaarnpalen en verkeersborden ga kokerrapen. Een mountainbike wanneer ik van Apeldoorn via de Ugchelse berg naar Hoenderloo fiets om te cachen. En een omafiets voor de wat oudere geocaches. Binnenkort schaf ik mijn vierde fiets aan, een E-bike. Kan ik zonder enige krachtsinspanning T5 caches gaan scoren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmine, jij bent mijn steun en onverlaat wanneer ik dingen vergeet te vermelden. Inderdaad heb ik ook een waterfiets al is die anders dan jij hem kent. Het is een soort driewieler met zwembandjes en een accu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...