haxepaxe Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Wat is jullie favoriete pet om mee te cachen? Ik vind onderstaand petje ideaal: http://winkel.staatsbosbeheer.nl/grote-vijf-baseballcap-zwart.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zandhaaschris Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Is dit de trend van nieuwe forumdraadjes? krijgen we hierna de ideale cachesokken, -zonnebril, -onderbroek, -aantekeningenblokje en cachebagagedrager? overigens vind ik het fijn om een fleece mutsje te dragen in plaats van een petje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Schrijf dan wel cachepet en cachefiets aaneen als je deze lijn wilt doorzetten. Het wordt verdorie een aantal keren goed voorgedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik hou alles graag onder de pet, soms vind ik een cache ook pet. De behoefte is dus aan een groot model Pet.Ling erie van Petten biedt een leuk model aan: http://www.zazzle.nl/de_fee_van_de_lingerie_petten_met_netje-148503383925400874 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoedinie Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 dit gaat mijn pet te boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik voel een schrijversblok aankomen . Wiki: Het (creatieve) schrijfproces verloopt deels onwillekeurig. De schrijver is gedeeltelijk afhankelijk van factoren die niet onder zijn controle vallen, wat soms leidt tot een (tijdelijk) verlies van inspiratie. Men spreekt over schrijversblok als het om een flinke tijdsspanne van niet kunnen schrijven gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
adrike Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Gooi maar in mijn pet.............................o nee, dat kan niet want ik draag meestal een cachezonneklep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik hou niet zo van petten, ik ben meer van de hoeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hogelanders Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik heb deze: http://most-expensive.com/hat Het kost wat maar dan heb je ook wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Je valt iig niet op in het groen: ik noem het autentiek cachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ik zou een petling opdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Zou jij willen dat ze in je bovenkamer zitten te graaien voor een natte rol ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Sjongejonge, er worden veel woordspelingen gemaakt, petje af! Zelf draag ik zelden een pet, want die drukt mijn krullenbos plat. Slechts de koffiepet van Douwe Egberts is voor mij geschikt. In combinatie met mijn moccasins. Gelukkig doet de rapporteerknop het niet en is de moderator met weekendverlof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Met een pet die mij behoedt ben ik altijd goed gemutst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden