keske27 Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Wat is naar jou/jullie idee de beste cacheauto? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Er schijnt een geel bussie rond te rijden ergens...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoedinie Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 ik voel me gediscrimineerd! Ik cache veel liever op de fiets. Weet je wel hoe lastig het is om al die containers vanuit je auto te moeten loggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 (bewerkt) ik voel me gediscrimineerd! Ik cache veel liever op de fiets. Weet je wel hoe lastig het is om al die containers vanuit je auto te moeten loggen? Ik voel een lange en succesvolle topic-reeks aankomen..... 14 maart 2014 bewerkt door ioHpeiH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 14 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2014 Aan je nickname te zien moet dat toch geen probleem zijn Hoedinie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Ik cache het liefst in een Lamborghini, want daar krijg je een mooie pen bij. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jakkes Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Landrover, leger groen past mooi bij mijn tas, camo broek,kisten en vechtpet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wandelaartjes Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 tata NANO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hoedinie Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Mochten jullie in de omgeving Veenendaal zijn: ik ga zo met de Mazda als cachemobiel cachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Wat is naar jou/jullie idee de beste cacheauto? Mijn eigen, want die brengt me altijd naar de plek die ik wil . Gelukkig heb ik ook veel ruimte in m'n auto, want je moet tegenwoordig behoorlijk wat 'tools' mee sjouwen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Een auto met spoilers. 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Een auto met spoilers. Ja, dat is ook een goed idee . Ga je door voor de driewieler?: 1 grote of heel veel kleine spoilers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@Wilbertoord Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Dacia Logan MCV... Lekker ruim zitten. En heerlijk hoog op de wielen zodat je ook offroad nog goed uit de voeten kunt en dus niet te ver hoeft te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 De ideale cache-auto is een Vomar Racer of Jeep TB . Wordt regelmatig gesignaleerd in een passende geocache en reist de hele wereld rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twin Peaks Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 (bewerkt) Een ICON CJ3B of een ICON Landcruiser BAJA 1000LE 15 maart 2014 bewerkt door Twin Peaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden