Spring naar bijdragen

Foto's In Listing Verdwenen


Flaker91

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

 


Moun10Bike Posted Today, 10:32 AM

The initial attempt to restore missing images failed and the IT team is still working on it. Even once the restore is complete, there will be some data loss. This will consist of the most recent images that were lost after the last backup completed. I would recommend re-uploading any images you see missing.

Oftewel: oude plaatjes zullen waarschijnlijk hersteld worden.

Plaatjes die recent geupload zijn en nu verdwenen zijn waarschijnlijk definitief verdwenen.

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....that were lost after the last backup completed....

Wel erg vreemd dat "Moun10Bike" maar een half verhaal vertelt. Als hij e.e.a. een beetje serieus neemt, dan vertelt hij wanneer de laatste goede backup gemaakt is ( en tot wanneer er foto's missen ). Nu moet iedereen controleren...

 

 

:offtopic: De 'Quote' knop werkt bij mij niet meer in IE11

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

update

 

 

 


We were finally able to resolve issues with our server backup vendor last night. Restore is now underway, but could take the rest of the month. We don't yet know the total number of files that were permanently lost, but we know there are some.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

update:

 

 

 

We were finally able to resolve issues with our server backup vendor last night. Restore is now underway, but could take the rest of the month. We don't yet know the total number of files that were permanently lost, but we know there are some.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de vier missende afbeeldingen opnieuw toegevoegd. De pagina bij Ultra Traiectum is weer compleet.

 

Wat Moun10bike zegt lijkt niet helemaal te kloppen: een paar van deze afbeeldingen bestonden al voor augustus jl.

 

Ik denk dat er een flinke crash is geweest bij de image server en dat er ook wat backups van heeeel ver moe(s)ten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 


I have just heard from our IT team that all possible recovery processes for the image issue that started two weeks ago have now been completed. Through a very long restore process, we've managed to recover approximately 95% of the compromised images, which represented 2.52% of the full image store.

Unfortunately, 5% of the images were unable to be recovered, which represents 0.126% of our total image store, or about 37,000 images (not including thumbnails, scaled versions, etc that are regenerated on the fly). Any users who at this point are still missing images will be required to upload them again to have them visible on the site.

Ze zijn klaar met de herstelwerkzaamheden, en kunnen niet meer terughalen.

Oftewel: alles wat nu nog mist, zul je zelf moeten repareren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep hier ook, tussen 8 augustus en 23 november mis ik twee foto's van de 85. Overigens niet in een cachebeschrijving, maar ik heb dan ook geen nieuwe caches online gezet in die periode.

Ach ja, niemand die ze mist.....toch??

BTW. mooi dagje om dit soort dingen te controleren, gelijk mijn eigen fotodatabase opgeschoond. B)

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...