Spring naar bijdragen

Poll Voor Nieuw Gc-Cafe


Flaker91

Willen we een nieuw GC-café?  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Willen we een nieuw GC-café met onderstaande voorwaarden?

    • Ja
      23
    • Nee
      26


Aanbevolen berichten

Beste mede GC.nl-ers,

 

Naar aanleiding van een ander draadje, werd er gesuggereerd om een poll te starten over dit onderwerp.

Zoals oud-cafégangers en passanten zich waarschijnlijk nog wel kunnen herinneren was dat café vooral over relatief nutteloze dingen.

Dingen als een ontbijtje, koffie etc. en een biertje voor het slapen gaan en dus relatief weinig over het geocachen.

 

De vraag is:

Zouden jullie een nieuw GC-café willen onder de volgende voorwaarden:

- Het café zal vallen onder Diversen - Off-topic, GC gerelateerd. (Dus niet op de hoofdpagina van de website)

- Topics binnen het café moeten wel over geocaching gaan en dus niet over je bakkie leut in de morgen.

- Onderwerpen zoals caches maken/bezoeken, wp's etc kunnen daar vrijuit besproken worden, dus geocachen in de breedste zin van het woord.

- Er zal relatief streng gemodereerd worden vergeleken met andere draadjes.

 

Als deze poll positief is, zal er een poging gedaan worden Geoman te overtuigen om een dergelijk café toe te laten.

 

Graag jullie meningen!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan mij hier helemaal mee vinden.

als maar over geocaching gaat en niet over de koffie en thee .

 

Mocht je nou nee stemmen zeg dan ook waarom.

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Het lijkt mij een goed idee om weer een GC-Café te openen.

 

De reden daarvoor is dat men dan hier kan lamballen en hun "gal" spuwen,

zodat de andere draadjes niet vervuild raken door allerlei "lompe" opmerkingen

die een serieus bedoelt draadje direct laten ontsporen.

 

Gewoon doen zou ik zeggen.

 

En wat Geoman: Die keurt dit vast goed!!!

 

Vriendelijke groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij horen zaken die geocaching betreffen juist thuis in het normale forum en is het café juist bedoelt om te leuteren over de koffie in de ochtend en de bitterballen in de avond. En wat moderatie betreft hoop ik dat Cachetor zijn aandacht en energie geeft aan de normale draadjes en het afgeschermde café zoveel mogelijk met rust laat (iets met sop en gaarkoken).

 

Dus hoewel ik geen relatie zie met geocachen, maar wel een duidelijke behoefte proef bij de vaste kopers van dit forum ben ik voor een café, maar de gestelde voorwaarden wijs ik af. Overigens is het voor mij nog steeds de vraag waarom de cafégasten niet een eigen community hebben gemaakt op Facebook of een Hangout op Google+. Wat er aan dit specifieke forum dat zo aantrekkelijk voor hen is? Geocachen kan het toch niet zijn :wistling: ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit keer óók eens op een knop gedrukt en het was de "nee" knop

 

In geen geval een café. En gelukkig heeft Geoman zich duidelijk opgesteld in deze. Er komt geen café wat hem betreft. En alhoewel lang niet alle beloften van Geoman worden opgevolgd door concrete daden (vermoedelijk door ernstige omstandigheden ingegeven, waarvoor ik begrip heb) houd ik hem er dit keer voor 100 % aan. Een café leidt alleen maar tot én én. M.a.w. er wordt dan op meerdere plekken op het forum gelambald. Zowel in het café waarvan in het verleden het niveau niet van dat van een beginnende puber oversteeg als in de overige draadjes, waar men dan echt niet zal nalaten het óók te doen. Bij sommigen zit het lamballen nu eenmaal in de genen.....

 

Nogmaals, wie op niets af wil ouwenelen, moet dat in de chat doen met gelijkgestemden. Daar val je niemand lastig. En als laatste heb ik er destijds al heel vaak op gewezen wat Triskelle ook nu doet), dat de aanmaak van een afgesloten groep op Facebook voor de lamballers onder ons dé manier is om ongestoord je gang te kunnen gaan. Triskelle meent overigens dat de "vaste kopers" behoefte aan een café hebben. Ik beschouw mij ook als vaste koper, maar je zal mij (en ook andere door mij gewaardeerde serieuze vaste kopers) écht nooit in zo'n café terugvinden. Die behoefte bij een zekere groep van kopers is dus nihil.

bewerkt door Team Tabak
  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op met moment dat je (op dit forum genoemd) café hangers hebt, Heb je ook de mensen op je forum die in de diverse draadjes wel de serieus een antwoordt kunnen geven. Dit is tenminste de meerwaarde die ik in dit onderwerp zie.

 

Nogmaals ik ben zelf geen café hanger geweest maar ik gun ieder zijn plezier. En waarom zou iemand zich er aan storen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraag: is er iemand die zowel cafébezoeker was als gebruiker van de Geo Chat. Ik ben namelijk heel benieuwd naar het verschil.

(er zal wel gelachen worden, maar nee, ik ben nog nooit op een chat geweest. Wel een keer de Geo Chat geprobeerd, maar niet gelukt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...