de kikkers Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 Mooi wetenschappelijk onderzoek BW Dat heeft zeker veel uurtjes onderzoek gekost? De kikkers denken, hierin, echter niet gemiddeld te zijn! Ietsje hoger dan D 1.5 T1 maakt ons gezonder en gelukkiger
Triskelle Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 Ik ben bang dat de voorkeuren die door de bezoekers van dit forum worden geuit niet leiden tot "zoveel mogelijk bezoekers".
Bloodwoosj Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 @kikkers: dik kwartiertje. Waarna ik tot de conclusie kwam dat ik zelf ook niet bepaald gemiddeld ben wat cachegedrag en voorkeur betreft. Maar dat wist eigenlijk al langer ;-)
Team Tabak Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) De draadjesbeginner vraagt wat hij in zijn listing moet zetten om aan veel bezoekjes te komen... En hij wil weten welke rating hij die cache dan moet geven.... En prompt lees ik ineens welke voorkeuren iedereen hier heeft..... Alsof we dat niet al een tijdje wisten.... En dat zijn natuurlijk geen 1,5 / 1,5 caches, want daarmee ga je hier af als een gieter.... Dat ga je niet willen... Dus zeggen we dat we 4 / 4 caches willen. Maar daar komt geen tsunami van cachers op af.... Dat mag duidelijk zijn. En dus is het draadje verminkt en weet onze Twentse prikker nog niets.... Maar daar gaan we wat aan doen.... Ik hoor net JP in het oerhollandse spelletje Lingo roepen, dat in Nederland zowel nummer 2 als nummer 5 van de Google opzoeklijst het woord sex dan wel seks is..... Kijk, Mug, daar kom je verder mee.... Wat ga jij dus doen, als je veel kijkers op je listing af wilt zien komen (trekken lijkt me geen goed woord in dit verband...) ???? Juist.... jij gaat naar de buurvrouw en maakt een paar fraaie fotosessies!!!! Aldus is je listing een topper.... om wederom het woord trekker niet te hanteren.... En als je dan (na studie van Bloodwoosj) je cache in de uiterst aantrekkelijk toeristische zone in Amsterdam (maar misschien heeft Almelo ook wel zo'n buurt) legt op basis van 1 / 1 dan ga jij scoren bij het leven.... . Maar ja.... ons (forumbezoekers) zal je daar niet kunnen begroeten, want voor een 1 / 1 komen wij onze stoel niet uit... Wij willen minstens een 3 / 4 of 4 / 5 met het risico uit een boom te flikkeren.... Wij zoeken spanning, avontuur, 15 km lange multies en puzzels, die Denksport in verband met abonnee verlies niet wil plaatsen.... Kortom Twentse Mug, ga gerust je gang, maak er iets moois van... die 100 forumbezoekers zullen er niet zijn, maar die 26.398 andere cachers komen beslist op je cache af!!! Succes joh! 12 september 2013 bewerkt door Team Tabak 1
regenboog2 Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 Ik kijk niet echt naar de D moeilijkheidsgraad, probeer alles maar D5 lukt bijna nooit zonder hulp. Wat betreft T moet ik rekening houden met 'beperkingen', dus 5 sterren zal niet lukken en 4 sterren meestal ook niet. Heeft dus niet echt met voorkeur te maken.
Team Tabak Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) Maar dat is nou juist de grap.... De draadjesbeginner interesseert het helemaal niet wat jouw cachevoorkeur is..... Hij stelt de volgende vraag: Een vraag. Als ik een nieuwe cache neerleg, welke DT rating zou ik dan moeten kiezen om zoveel mogelijk cachers te krijgen? Het gaat niet om de cache zelf, maar wat ik in de listing op moet nemen. Ik ben benieuwd naar de voorkeuren. Hij wil weliswaar jouw voorkeur weten, maar dan wel in het verband met de vraag.... Namelijk, hoe maak ik een listing / cache waar zoveel mogelijk mensen op af komen..... Vanaf nu komt het draadje weer helemaal op het goede spoor...... :-) 12 september 2013 bewerkt door Team Tabak
Twentse Mug Geplaatst 12 september 2013 Auteur Geplaatst 12 september 2013 TT heeft het goed begrepen. Dat was inderdaad wat ik mij afvroeg wat je bij een cache of event in de listing moet opnemen. Ik heb genoeg wensen gehoord dus ik ben nu tevreden.
Duifjes Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) TT heeft het goed begrepen. Dat was inderdaad wat ik mij afvroeg wat je bij een cache of event in de listing moet opnemen. Ik heb genoeg wensen gehoord dus ik ben nu tevreden. Maar die Mug woont in Haarlem hoor! (Met oorsprong Almelo of wijdere omgeving) 12 september 2013 bewerkt door Duifjes
technetium Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 4.5 Terrein, Difficulty 5, daar zijn er maar 4 van in NL, voor mij persoonlijk Difficulty 4, want die ontbreekt weer in mijn matrix nu de rating van Moria is veranderd. Tc
barny Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 dat is zwaar balen technetium moet je weer snel een event organiseren met de jou ontbrekende D/T rating, natuurlijk ook zelf loggen anders heb je er nog niks aan, Toch? alles voor de statistieken Barny
Linkalovers Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) Lees ik het nu verkeerd of wordt hier de zaak willens en wetens bedonderd , ik begrijp het even niet meer? 12 september 2013 bewerkt door Linkalovers
barny Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 Lees ik het nu verkeerd of wordt hier de zaak willens en wetens bedonderd , ik begrijp het even niet meer? onder welke steen heb jij geleefd? het huidige geocachen is meer een spelletje van je zelf belazeren en bedonderen, in de fictie dat je wat voorstelt als je alle datums vol heb, je de d/t rating vol heb, als eerste bij een koker bent, noem maar op, alles voor het uiterlijke schijn. waar het geocachen eerst om draaide (de cache) is nu ondergeschikt geworden tenopzichte van de bezoekers aantallen en statistieken en symboliseert daarmee gelijk het nietige eigenwaarde die de vinder cq logger van zich zelf heeft Barny 1
Linkalovers Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) Lees ik het nu verkeerd of wordt hier de zaak willens en wetens bedonderd , ik begrijp het even niet meer?......het huidige geocachen is meer een spelletje van je zelf belazeren en bedonderen, in de fictie dat je wat voorstelt als je alle datums vol heb, je de d/t rating vol heb, als eerste bij een koker bent, noem maar op, alles voor het uiterlijke schijn...... Dat sommigen hun eigen regels maken of de 'originele' iets oprekken, dat weet ik natuurlijk. Iedereen kan daar alles over/van zeggen en samen kunnen we daar een dik boek over schrijven. Als iemand in mijn verkorte versie geïnteresseerd is: mij een zorg......ieder zijn eigen spel. Maar wat in dit draadje, geheel openbaar, klip en klaar, wordt geschreven is, vind ik toch iets te ver gaan. Als dat het niveau van deze site wordt, dan is het echt tijd om "Moderator" te gaan roepen. Iets wat ik trouwens NOOIT zal doen, want dan vertrek ik zelf wel Je zal dit draadje maar als beginneling lezen. Bah, wat voor een voorbeeld........... PS. Speel ik het spelletje dan met verouderde regels? 12 september 2013 bewerkt door Linkalovers 1
Twentse Mug Geplaatst 12 september 2013 Auteur Geplaatst 12 september 2013 Punt 1 is dat ik nog niks heb neergelegd maar dat ik alleen maar plannen heb. Punt 2 is dat dit niet nieuw is. Interessant vind ik dat Linkalovers aan een D/T= 1 / 4.5 event heeft meegedaan. Met een bootje naar een eiland varen en terug in Drente en een boot is aanwezig...
Linkalovers Geplaatst 12 september 2013 Geplaatst 12 september 2013 (bewerkt) Interessant vind ik dat Linkalovers aan een D/T= 1 / 4.5 event heeft meegedaan. Met een bootje naar een eiland varen en terug in Drente en een boot is aanwezig... Zoals gezegd.....wat in dit draadje, geheel openbaar, klip en klaar, wordt geschreven is, vind ik toch iets te ver gaan. Doe dat liever maar ergens anders ( niet publiek ). T'is jammer dat je gelijk persoonlijk wordt. Maar ach, als dat alles is, wat je kan vinden op 600+ finds in bijna 5 jaar, dan teken ik ervoor! Voor de liefhebbers de D/T 1/4.5: Insula ( GC3CBXH ): we hebben veel plezier gehad 12 september 2013 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten