Spring naar bijdragen

Aluminium Plaatjes


Draghkar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Voor mijn gelegenheidscache 'The Beerhunter' had ik aluminium ringen geknipt uit bierblikjes en deze bewerkt met slagletters. Dat gaf een mooi resultaat. Alle ringen zitten om paaltjes en draaipoortjes in het Zuid-Limburgse heuvelland en zien er na 10 jaar nog uit als nieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn gelegenheidscache 'The Beerhunter' had ik aluminium ringen geknipt uit bierblikjes en deze bewerkt met slagletters. Dat gaf een mooi resultaat. Alle ringen zitten om paaltjes en draaipoortjes in het Zuid-Limburgse heuvelland en zien er na 10 jaar nog uit als nieuw.

Goed idee!

Is de doorsnede van een bierblikje het zelfde als een paaltje, of heb je de ringen doorgeknipt?

P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens het uitzetten van de route hingen de ringen aan een touw om mijn hals en afhankelijk van de situatie knipte ik ze door of schoof ik ze over een paaltje. Gaten boren en schroeven is niet nodig. Op hout zitten ze vast met koperen punaises en op het metaal van de draaipoortjes met Bison montagekit. Het aanbrengen van de strips en ringen ging gemakkelijk, maar van het voorwerk kreeg ik hoofdpijn. De 12 Limburgse biermerken had ik weliswaar snel in huis, maar ja, dan zijn die blikjes nog niet leeg ...

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...