Draghkar Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Voor een multicache ben ik op zoek naar die leuke aluminium plaatjes waar ik letters en getallen in kan stansen.. ik heb al slagletters, alleen weet ik niet waar ik die plaatjes kan verkrijgen. Kan iemand mij hierbij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Ik heb bij de plaatselijke doehetzelf-winkel een aluminiumstrip van twee centimeter breed gekocht. Daar zaag ik telkens een stukje van af. Effen glad vijlen en klaar is kees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst 5 september 2013 ik ga eens kijken of ze dat bij ons ook hebben.. goed idee.. dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steensnoeper Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Kant en klaar verkrijgbaar in een Geocacheshop. PM = onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Voor mijn gelegenheidscache 'The Beerhunter' had ik aluminium ringen geknipt uit bierblikjes en deze bewerkt met slagletters. Dat gaf een mooi resultaat. Alle ringen zitten om paaltjes en draaipoortjes in het Zuid-Limburgse heuvelland en zien er na 10 jaar nog uit als nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Voor mijn gelegenheidscache 'The Beerhunter' had ik aluminium ringen geknipt uit bierblikjes en deze bewerkt met slagletters. Dat gaf een mooi resultaat. Alle ringen zitten om paaltjes en draaipoortjes in het Zuid-Limburgse heuvelland en zien er na 10 jaar nog uit als nieuw. Goed idee! Is de doorsnede van een bierblikje het zelfde als een paaltje, of heb je de ringen doorgeknipt? P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Tijdens het uitzetten van de route hingen de ringen aan een touw om mijn hals en afhankelijk van de situatie knipte ik ze door of schoof ik ze over een paaltje. Gaten boren en schroeven is niet nodig. Op hout zitten ze vast met koperen punaises en op het metaal van de draaipoortjes met Bison montagekit. Het aanbrengen van de strips en ringen ging gemakkelijk, maar van het voorwerk kreeg ik hoofdpijn. De 12 Limburgse biermerken had ik weliswaar snel in huis, maar ja, dan zijn die blikjes nog niet leeg ... 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Tsjaa....dat is een groot probleem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Vlinder, volgende keer kun je me bellen, dan help ik wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Trouwens je kunt ook RVS carrosserie ringen gebruiken. In het midden zit dan al een gat waar je een schroef of spijker door kunt doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Wat 'The Beerhunter' betreft, ik had gebeld, maar jullie maakten toen een kanotocht in Värmland. In De Zwaan in Heeze smaken de kabouters trouwens opperbest. En inmiddels is er in de buurt ook wat te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Trouwens je kunt ook RVS carrosserie ringen gebruiken. In het midden zit dan al een gat waar je een schroef of spijker door kunt doen. Das wel wat hard voor slagletters denk ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Ik gebruik platte staven soldeertin. Dat is zachter dan aluminium en je krijgt een mooie diepe letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twodutch Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Aha, Bij het zoeken naar de (toekomstige) cache van Diederikus, letten op plaatjes van soldeertin. Zijn echt benieuwd naar je cache. We wachten met spanning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Hoeveel ben je nodig? Heb plaatjes aluminium van 20 x 50 mm met een 5 mm gaatje er in. René Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden