Spring naar bijdragen

Hoeveel Karakters Mag Een Log Maximaal Bevatten


fam. Fransen

Aanbevolen berichten

Als je zóveel te zeggen hebt, kun je beter op zoek naar een uitgever.... :-)

Ik zou dat anders formuleren: Als er zoveel is dat verteld wil worden. . .

Na afloop schieten mij meestal nog een aantal onderwerpen te binnen die ik vergeten ben te vertellen. Maar dat laat ik dan meestal maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt je ook afvragen moet het allemaal wel geschreven worden. Ik ben een voorstander van "de kunst van het weglaten". Op deze manier hou je relevante informatie over en heb je kans dat het verhaal ook nog gelezen wordt. En dat laatste daar gaat het toch om.

Die terughoudenheid had ik inderdaad ook de eerste keer. Zal de CO niet vinden dat ik teveel ruimte inneem? Maar toen hij mij een email stuurde dat hij er van genoot, heb ik de remmen maar losgegooid. Ik krijg daar vrij vaak waarderende emails voor en ook positieve reacties van andere cachers. Dus dan laat ik het maar zo. Dan hoeft niemand meer te raden wat ik weg had kunnen laten. Bovendien, wat zijn nou 4000 karakters? Dan ben ik nog niet eens bij wp 3.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer natuurlijk ook wel de caches uit te zoeken waar je iets beleeft. Als je niets beleefd hebt dan kun je er ook niets over vertellen. Dus als ik alleen maar TFTC kan bedenken, dan kun je die cache ook wel archiveren zonder dat iemand hem mist. Tenzij de cache dienst doet als wegwijzer voor de route. Maar waarom zou je die dan weer willen loggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dit geval ging het om een "pruts" cache. Een kokertje achter een lantaarnpaal. Hoefde eigenlijk niet eens van de fiets. Het venijn zat hem in de tekst bij de cache. Dat logs met alleen "TFTC" toch eigenlijk uit den boze zijn bij de ware geocacher. Een beetje prikkelend/spottend dus. Ja en daar meende ik dus met mijn epistel op te moeten reageren.

 

Ik heb overigens al een enthousiaste mail ontvangen van de cachelegger. Kijk en daar doe ik het dan weer voor. Is voor mij de kers op de appelmoes.

bewerkt door fam. Fransen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als ik in Word bv 3970 karakters heb, krijg ik gegarandeerd een foutmelding op gc.com die dan beweert dat ik meer dan 4000 karakters heb.

Weet iemand waar dat aan ligt?

Word rekent het aantal enters niet mee. Maar een enter neemt 2 karakters in beslag.

 

Thanks, alweer iets bijgeleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 years later...

Geen idee. Maar dat is een kwestie van ff proberen ( en niet save'n ).

Je kan eindeloos tekst invoeren, maar hoeveel er werkelijk opgeslagen worden, nadat u op 'Save' duwt, is afwachten. Ik ben in ieder geval nog nooit dat limiet tegengekomen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb heel lang de letter "m" ingehouden bij het maken van een log. Het gaat maar eindeloos door dus ik weet niet wat er gebeurt als ik op verzenden zou drukken.

Misschien ergens een log zoeken die uit verschillende delen bestaat.

Selectie_505.thumb.png.d25d3e075aaf32b34f56066340b9c1d5.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei harrie:

Heb heel lang de letter "m" ingehouden bij het maken van een log. Het gaat maar eindeloos door dus ik weet niet wat er gebeurt als ik op verzenden zou drukken.

Misschien ergens een log zoeken die uit verschillende delen bestaat.

........

:lol1: Ik heb het zelfde gedaan ( maar dan wel hele regels kopiëren ) en ben bij 25.000 en een beetje opgehouden. Hoeveel er werkelijk opgeslagen worden, nadat er op 'Save' wordt geduwd, is natuurlijk afwachten. Ondanks dat je een logje ook kan verwijderen, wil ik niet iemand anders zijn/haar log daarvoor misbruiken, want hij/zij krijgt er tenslotte wel een melding van. Maar als iemand een eigen cache heeft, 'be my guest'.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...